Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tengel

Når er det _egentlig_ man kan begynne å spille online?

Recommended Posts

Argh!

Nå lurer jeg på når det blir åpnet for nedlasting i STEAM slik at jeg får ned jævelskapet... :)

Er seriøst spillekåt nå....

fikk lite søvn i natt, men har fortsatt ikke fått noe cd-key:<

Fikk startet opp i går ja.

Det ser ut for at alle som har kjøpt via EAStore kunne begynne å spille i går.

Jeg fikk ihvertfall en del timer i går - Var fryktelig morro.

Jeg lastet det ned via EA Download Manager, men jeg har ikke fått sendt noe cd-key....jeg vet at det er 4.mars det kommer ut, men jeg ser at noen som har lastet ned fra EA download manager allerede har fått spille online.. fikk dere sendt cd-key?

Jeg fikk ikke tilsendt cd-key jeg heller, men måtte gå inn på kundesiden i eastore og der lå key-en. Etter det var det bare tut og kjør fra i går av.

Hvor finner jeg demoen til dette spillet ?

Vil teste før jeg eventuelt kjøper det !

There is no demo.

Hvor finner jeg demoen til dette spillet ?

Vil teste før jeg eventuelt kjøper det !

,

Nøtsj, nøtsj, nåvv vatt I miin? :)

Det er ingen offesiell demo, men det finnes andre måter å teste det på uten å kjøpe det om du er usikker på om du har PC til å kjøre det. Dont make me spell it out...

JAMMEN INN I ¤\"%&\"¤% ASD \"!#¤%\"¤&!

Endelig nedlastet, og når jeg så prøver å logge inn så får jeg beskjed om å skrive inn key. Hvilken key? Det eneste jeg har fått fra EA er opplåsingskoden for Limited Edition!

Det verste er likevel at uansett hva jeg skriver så får jeg \"Unable to log in, please try again later\"!

Jeg bruker selvfølgelig samme mail som jeg brukte til å registrere konto og kjøpe spillet, man skulle gå ut i fra at de hadde vett nok til å legge to og to sammen. Og før noen spør siden jeg har dretti meg ut på denne før, nei, ingen peerblock som er gående :) Hadde ikke kommet så langt med den på uansett!

:duske::D :D

Trykk på EA store kundestøtte

Så trykker du på \"Se nylig bestillingshistorie og kjøpsdetaljer\" tast inn info, og du vil se kvittering+produktnøkkel

har det samme problet men kommer faen meg inn på brukern min hos ea :@

noen som har en anelse hvordan jeg kan fikse dette?

brukern funker jo ingame og på ea downloader.

600377.jpeg

Er det mulig at betalingen ikke er bekreftet?

Edited by Fjeld

Hvis noen lurer på hvilket klokkeslett spillet offisielt lanseres, så er det rett over midnatt til 4. mars, altså 00:01 i natt.

Om det blir det faktiske lanseringstidspunktet (les: om Steam lar deg spille da), vet jeg ikke.

ser ut som om det er 01:00 evt 02:00 på steam, litt vanskelig å tyde. Blir nok å stå opp tidlig i morgen å game

Kjøper det muligens via steam når jeg får Win 7.

Hvor lenge tror dere det tar og sende det fra sandefjord. Kjøpt nå i kveld.

Jeg kjøpte det via eastore nå i stad og har fått innstallert ferdig, men jeg får beskjedene "unable to connect, try again" og "invalid registration key" eller noe lignende.

Får ikke kommet meg inn på multiplayer :< Så vidt jeg har forstått er det flere som allerede spiller online her, eller har jeg misforstått og login serverne er ikke oppe enda? :)

Jeg kjøpte det via eastore nå i stad og har fått innstallert ferdig, men jeg får beskjedene "unable to connect, try again" og "invalid registration key" eller noe lignende.

Får ikke kommet meg inn på multiplayer :< Så vidt jeg har forstått er det flere som allerede spiller online her, eller har jeg misforstått og login serverne er ikke oppe enda? :)

Sliter med det samme selv og det er flere.

Har installert alt og får spilt singelplayer, men multiplayern funker ikke fordi jeg ikke har fått CD-KEY enda!

RÆVA!

Jeg har cd-key, men den fungerer ikke -,- om du går på kundestøtte på eastore og trykker på "Se nylig bestillingshistorie og kjøpsdetaljer" og fortsetter der kommer du til en side der cd-keyen står. Men for meg funker den ikke uansett :)

Jeg har cd-key, men den fungerer ikke -,- om du går på kundestøtte på eastore og trykker på "Se nylig bestillingshistorie og kjøpsdetaljer" og fortsetter der kommer du til en side der cd-keyen står. Men for meg funker den ikke uansett :)

Ja, det står en CD-KEY der. Men det er jo CD-keyen til Betaen. Mangler jo cd key til selve gamet!

Er det fler enn meg som får "connection to the gamserver has been lost" når de prøver å logge på multiplayer i kveld?

I følge Twitter så jobber de med en patch for blant annet å fikse det problemet som du har.

Får det samme når den ber meg skrive inn CD key "Unnable to connect Please try again" prøvd hundre ganger, same shit. Håper det er pga login server og at datoen ikke er "release" enda, cba med masse problemer -.-

Edited by Zaherlol

Fikk "Limited edition" (?) BF BC2 i posten i dag, sammen med en dogtag og et creepy kondolansekort... :)

Nåvel: før installasjon, jeg må vel fjerne alt av beta-test-software??

Eller går det greit å kjøre BF BC2 mens betaen bare ligger der?