Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tengel

Når er det _egentlig_ man kan begynne å spille online?

Recommended Posts

Liker ikke forskjells behandlingen som skjer mellom aktørene nei...kjipt.

Leser på steam sine forums at det som har preorder BC2 der kan spille... stemmer dette :):D :D

nope :duske:

faen feiler EA egentlig? USA fikk det i dag, Russland i morra, vi får det på torsdag og UK får det på fredag. Og i tillegg kan du spille det nå om du har kjøpt det på ea store... jævla homser

faen feiler EA egentlig? USA fikk det i dag, Russland i morra, vi får det på torsdag og UK får det på fredag. Og i tillegg kan du spille det nå om du har kjøpt det på ea store... jævla homser

Word. :)

Vel igjen, hvordan er dette spillet sammenlignet med Battlefield 2 ?

Som jeg sa tidligere så vurdere jeg litt og kjøpe dette for og så slenge inn en Windows 7 home på Komplett.no

Men igjen jeg er så SYYYYYYYKT lei av og kjøpe et spill for og så la det ligge til det støver ned.

Hvordan blir clan fronten? Public fronten ?

Er dette en hype?

Hvordan er kravene? Sitter på en 2.0 ghz centrino, GF 9600M-GT 512, 4GB ram.

Hvor likt er det Battlefield 2 sånn teknisk og taktisk ? Kan man fly heli, kjøre tanks, etc etc.

Ja, det er vel det jeg lurer på. Vurdere kjøpet fortløpende :)

Og ja en ting til, er det noe vits og kjøpe Win 7? Har Vista Betong nå. Men hører rykter om at Win 8 kommer. Pluss jeg får jo med opprativstystem når jeg kjøper ny pc en gang langt i fremtiden ? :S

JAMMEN INN I ¤"%&"¤% ASD "!#¤%"¤&!

Endelig nedlastet, og når jeg så prøver å logge inn så får jeg beskjed om å skrive inn key. Hvilken key? Det eneste jeg har fått fra EA er opplåsingskoden for Limited Edition!

Det verste er likevel at uansett hva jeg skriver så får jeg "Unable to log in, please try again later"!

Jeg bruker selvfølgelig samme mail som jeg brukte til å registrere konto og kjøpe spillet, man skulle gå ut i fra at de hadde vett nok til å legge to og to sammen. Og før noen spør siden jeg har dretti meg ut på denne før, nei, ingen peerblock som er gående :) Hadde ikke kommet så langt med den på uansett!

:duske::D :D

EDIT: *host* *hark* F5 er en fin bil!

JAMMEN INN I ¤"%&"¤% ASD "!#¤%"¤&!

Endelig nedlastet, og når jeg så prøver å logge inn så får jeg beskjed om å skrive inn key. Hvilken key? Det eneste jeg har fått fra EA er opplåsingskoden for Limited Edition!

Det verste er likevel at uansett hva jeg skriver så får jeg "Unable to log in, please try again later"!

Jeg bruker selvfølgelig samme mail som jeg brukte til å registrere konto og kjøpe spillet, man skulle gå ut i fra at de hadde vett nok til å legge to og to sammen. Og før noen spør siden jeg har dretti meg ut på denne før, nei, ingen peerblock som er gående :) Hadde ikke kommet så langt med den på uansett!

:duske::D :D

Trykk på EA store kundestøtte

Så trykker du på "Se nylig bestillingshistorie og kjøpsdetaljer" tast inn info, og du vil se kvittering+produktnøkkel

Yeye, den oppdaterte seg nå til slutt! Den var derimot ikke oppdatert når jeg tok en skjermdump etter kjøpet tidligere i dag! :)

EDIT: Litt sidesporing, men er det noen som får fikset vi kjørte under betaen for å legge til favorittservere til å fungere? Annenhver gang er det tomt, den andre gangen får jeg "Unable to connect to EA Online".

Vel igjen, hvordan er dette spillet sammenlignet med Battlefield 2 ?

Som jeg sa tidligere så vurdere jeg litt og kjøpe dette for og så slenge inn en Windows 7 home på Komplett.no

Men igjen jeg er så SYYYYYYYKT lei av og kjøpe et spill for og så la det ligge til det støver ned.

Hvordan blir clan fronten? Public fronten ?

Er dette en hype?

Hvor likt er det Battlefield 2 sånn teknisk og taktisk ? Kan man fly heli, kjøre tanks, etc etc.

Ja, det er vel det jeg lurer på. Vurdere kjøpet fortløpende :)

Og ja en ting til, er det noe vits og kjøpe Win 7? Har Vista Betong nå. Men hører rykter om at Win 8 kommer. Pluss jeg får jo med opprativstystem når jeg kjøper ny pc en gang langt i fremtiden ? :S

Vær en villmann - sats 300-400 kr. Jeg vil bli overrasket hvis det koster deg mer enn 1 kr. pr. time. Teknisk bedre enn BF2. Taktisk annerledes enn BF2. Ja, det er heli, men sannsynligvis mindre dominerende enn i BF2 (tror heller ikke single-heli er noen god ide). Ja, det er tanks, men følelsen er helt annerledes enn i BF2. Win 8 kommer helt sikkert. Og Win 9. Og Win 10. Det er bare å vente :D.

Hehe takker :)

Vel ser at ingen av shoppene har noe av det jeg vil ha inne så jeg må mest sannsynlig vente til den 5 mars før jeg gjør noe mere :D

Noen som spiller? Er også på diskusjon.no/spillverket.no som TheKopKing89, og ser mange der som spiller.

Trykk på EA store kundestøtte

Så trykker du på "Se nylig bestillingshistorie og kjøpsdetaljer" tast inn info, og du vil se kvittering+produktnøkkel

Sku sjekke om jeg fikk CD Key menne så fikk jeg feilmelding i stede.

Vi kan for tiden ikke utføre valgt handling. Vi beklager bryderiet. Vi har fått beskjed om dette. Og vi jobber allerede med å utbedre feilen. Så fort som mulig. Klikk på tilbakeknappen i webleseren din. Og prøv denne handlingen senere. Eller velg en annen handling.

Feilnummer: SYS_000001

Va da så svært mye punktum dem sku putte inn setningene om dette :D

Må vell vente til over helga så kanskje man får CD Key :)

Med den PC du har ville jeg lastet ned en demo :) og testet før jeg vurderte å kjøpe.

Kan hende det går, men tror kanskje det blir litt tynt.

Har ikke prøvd på lavere opplsøninger, men jeg syns faktisk det krever mer en det en skulle tro ut fra minimum, og recomended settings fra EA.

Jeg sitter på en i7-920, GTX 295 1792MB, 6 GB ram, og sliter med å kjøre på High med en oppløsning på 1920x1200. Må ned på Medium for at det skal flyte bra..

(Ja det er på fullversjon. Kjøpte på eastore, lastet ned på mandag og fikk full tilgang i går.)

Jeg lastet det ned via EA Download Manager, men jeg har ikke fått sendt noe cd-key....jeg vet at det er 4.mars det kommer ut, men jeg ser at noen som har lastet ned fra EA download manager allerede har fått spille online.. fikk dere sendt cd-key?

Med den PC du har ville jeg lastet ned en demo :) og testet før jeg vurderte å kjøpe.

Demo, KOR!?