Alreko 10 Report post Posted March 1, 2010 LMAO Film Hei Battlefield.no Jeg har nettopp startet på ett nytt prosjekt kalt LMAO Film. Her skal jeg prøve å komme opp med mange gode filmer osv. Det vil ikke komme en ny film hver uke for jeg vil at de skal være perfekt før jeg putter de ut her på nettet. Tusen Takk, len deg godt til bake og kos deg med min første film, LOST IN THE UNKNOWN. Hvis du har YouTube, føl deg fri til å Subscribe. YouTube - Lost In The Unknown Share this post Link to post Share on other sites
ChoppaBaby 2 Report post Posted March 1, 2010 Velkommen til bf.no Synes dette klippet var fint jeg - Trodde det var Lisa Gerrard som sang i bakgrunnen Filmen du har laget virket litt dramatisk - jeg vet ikke om du valgte riktig musikk - jeg ville heller valgt noe mer dramatisk musikk som feks: Men godt jobbet ' /> stå på ,jeg vil gjerne se flere filmer fra deg Til dere som ikke vet hvem Lisa Gerrard er: her har du et meget godt eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=XnPzR1-Dp2c...feature=related Share this post Link to post Share on other sites
Alreko 10 Report post Posted March 1, 2010 Du kom opp med noen veldig fine eksempler der.. Jeg skal absolutt fortsette å lage filmer. Tusen Takk. Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted March 4, 2010 Fin film! Hva bruker du til å edite med? Share this post Link to post Share on other sites
Alreko 10 Report post Posted March 16, 2010 Fin film! Hva bruker du til å edite med? Tusen takk. Jeg brukte Sony Vegas 9 PRO. Genialt og brukervenlig. Share this post Link to post Share on other sites
simidude 0 Report post Posted August 5, 2010 "VIDEOEN ER SLETTET" jaba daba duuuu.... Share this post Link to post Share on other sites