bamsefar 0 Report post Posted March 1, 2010 *skuffa over at forsøket mitt på en phun ikke enset deg en kommentar* Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted March 1, 2010 Gleder meg til å se hvordan communitiet blir, ettersom jeg egentlig aldri rakk den gode 16v16 perioden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted March 1, 2010 Beste perioden var jo 10vs10 i 42;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted March 1, 2010 Den er jeg dessverre alt for ung til å ha noe kjennskap til. Alt jeg husker var rape from above mot botter, pluss noen fååå online matcher hos mitt kjære søskenbarn. Quote Share this post Link to post Share on other sites
=BsE=Chaser 0 Report post Posted March 2, 2010 Vet at alt var ment godt hønsemor, vi ses på slagmarken Quote Share this post Link to post Share on other sites
bamsefar 0 Report post Posted March 2, 2010 Pff, skal vise deg hønsemor når jeg kommer hjem! Gjør klar vaselinet, noen skal ned i håkki (og det ekke meg)! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted March 2, 2010 Pff, skal vise deg hønsemor når jeg kommer hjem! Gjør klar vaselinet, noen skal ned i håkki (og det ekke meg)! Endelig klar for å prøve noe nytt, bamse? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bamsefar 0 Report post Posted March 2, 2010 Nytt? Neida! og Chaser er gamle kjente de! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted March 2, 2010 Jeg fløy for BsE på gazala i 1942 reunion cupen! Frontkoliderte tilogmed med Tryll in-air! Fint intervju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
=BsE=Chaser 0 Report post Posted March 2, 2010 Er klar jeg, liker det litt røft Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted March 2, 2010 Jeg fløy for BsE på gazala i 1942 reunion cupen! Frontkoliderte tilogmed med Tryll in-air!Fint intervju. Du sier ikke at Tryll fløy? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted March 2, 2010 Joda, med varierende resultater! Noe som forøvrig også kan sies om min egen prestasjon.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ipmil 0 Report post Posted March 7, 2010 ..Og vi tar gjerne tilbake krigere fra gamle dager som savner oss.. Savner veldig, men tvilsomt at jeg ahr veldig mye tid før sommeren. Spilles skal seff ordnes så snart som mulig og så får vi se om det frister like mye som BF42 gjorde i sin tid :-) Er det gamle gode Scav som er try? EDIT: Liker Member no: som har kommet med under nicket Bare Delly og Steiner i denne tråden som har vært her lenger enn meg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted March 7, 2010 boom, en til! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted March 7, 2010 Det er Scavenger ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ipmil 0 Report post Posted March 8, 2010 Det er Scavenger ja. Blir vanskelig å holde seg borte da Dere får holde av en plass til meg når det nærmer seg sommer Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted March 23, 2010 Åååå ipmil ' /> Åååå ipmil Åååå ipmil Åååå ipmil Åååå ipmil ' /> Åååå ipmil Åååå ipmil Åååå ipmil Åååå ipmil Åååå ipmil Åååå ipmil Quote Share this post Link to post Share on other sites
fredx9 2 Report post Posted May 2, 2010 Hey hey alle sammen! Morsomt å se mange gamle, kjente nicks her. Jeg vurderer også å spille litt BF igjen når 1943 omsider kommer ut, men vet ikke om jeg har mulighet til å spille aktivt i klan. Uansett ses vi nok helt sikkert på de offentlige Battlefield-serverne når den tid kommer! Og for the record: historien om hvordan klanen ble startet opp er 100% korrekt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted January 7, 2011 Med fare for å være necro her. Savner virkelig tiden med Bellator stiti Exinferis. Kos kos! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted January 7, 2011 Savner å rape BsE... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DSJ 3 Report post Posted January 8, 2011 Ha!! Quote Share this post Link to post Share on other sites