Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Clayman

Uoffisiell CSS compo på The Gathering - ny informasjon!

Recommended Posts

haha, folk missforstår jo fullstendig, tror alle virkelig at AN har tvunget folk til å skifte beite? At vi stjeler fra andre portaler? Hvis vi lever i den troen, lurer jeg på hvor Norge er om noen år, hvis ingen for lov til å skifte jobb, og hvorfor skifter folk jobb? Jo, bedre tilbud, mere ansvar, bedre tilretteleggelse for ønsket arbeid og i sikkert mange tillfeller lønnsforhøyelser og bonuser. GG

Vi står selvfølgelig ikke for uttalelsene til 9R og vil komme med et statement innen kort tid. Slik oppførsel vil få sanksjoner internt.

EDIT: Jeg vil legge til at vi ikke kan kontrollere våre underordnede, og som jeg nevner at det vil få sanksjoner, men at vi samtidig er opptatt av å gi folk en ny sjanse, da det ikke alltids er like lett å kontrollere følelsene sine.

Vi står selvfølgelig ikke for uttalelsene til 9R og vil komme med et statement innen kort tid. Slik oppførsel vil få sanksjoner internt.

EDIT: Jeg vil legge til at vi ikke kan kontrollere våre underordnede, og som jeg nevner at det vil få sanksjoner, men at vi samtidig er opptatt av å gi folk en ny sjanse, da det ikke alltids er like lett å kontrollere følelsene sine.

Sanksjoner for d der? herregud

Stemmer det Torres, selv om sanksjon kanskje var et litt sterkt ord. Jeg skjønner at 9R er skuffet da det var hans prosjekt og mtp. alt arbeidet han har lagt ned i dette, men det er HF sin compo, og det må vi forholde oss til, selv om vi har misforstått litt på den biten, noe vi kommer med en liten uttalelse om innen kort tid. Det er viktig at autoritetspersoner trer frem som gode eksempler for etterfølgelse, noe man må tenke på. Meningene sine kan selvfølgelig ingen styre, men måte de formidles på bør man tenke over når man representerer noen :tafse: ...dog har alle gjort en god jobb til nå, sett bort i fra disse glosene, som kan skje selv de beste ;)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...