Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
home

VLAN10 Flyttet

Recommended Posts

Jeg ble så trist nå når jeg så at vlan var flyttet til uke 40. Høstferie ;)

Menmen, var sikkert fordi jeg hadde spurt meg fri, og avtalt med fruen at

jeg skulle på tur i april ....

Gråter skuffet resten av helgen. Forbannet være værgudene......

Skal piske Fable, han må jo poste slike viktige nyheter på forumet også. OMG!!! *gråte*

:tafse: Jeg som hadde sett frem til masse manhugs, tafsing, dramming og spilling , ikke minst og lure potshot ned i soveposen min ;)

Nei, så surt. Vannskade på lokalene ville nok satt en demper på lanet, så like greit å flytte det da ja.

Skal piske Fable, han må jo poste slike viktige nyheter på forumet også. OMG!!! *gråte*

Why? :tafse:

Les teh web eller bruk twitter så vet du jo ;)

Men ja, jeg synes det er kjipt å utsette. Voksenlan er noe jeg alltid gleder meg vilt til.

Jaja, litt trangt i det råtne klubbhuset på Tofte uansett (og stanken ffra Tofte cellulose klarte bare såvidt bli forbigått av prompe-lan-svettelukten inne i lokalet på VLan 9. Men det ser jo bra ut med 200 plasser på det nye stedet ute i Ski. Også rekker jeg få fullrestituert armen min og ;)

Æsj, trodde det var Skien jeg, Ski er jo åtte mil lenger å kjøre hver vei :)

Skien er satan. Ski er jo bare rett utenfor byen :D

Heisann!

Jeg har kikket på VoksenLan tidligere, men aldri fått ut fingern for å dra. Men nå i høst tror jeg jammen jeg pakker sekken og kommer!

Jeg har levert konemor på Drømtorp et par ganger tidligere slik at hun kunne være med på noen Scrapbook-treff, og kan si med hånda på hjertet at Drømtorp er et meget godt valg av lokaler. Det er en splitter ny videregående skole med knallbra fasiliteter.

Er det noe nytt om dato for VLAN 10?

Gleder meg som en unge(som alltid)til neste VLAN.

Skal ikke du på rein- eller elgslakt da PW?

Mulig, men jeg sier ikke datoen, så VLAN styret ikke kan plassere VLAN 10 da :D

Er det noe nytt om dato for VLAN 10?

Gleder meg som en unge(som alltid)til neste VLAN.

Tja, dette blir jo bare tipping da, men hvis det skal være på Drømtorp vgs, så vil jeg tro at rektor Westby ikke er så klar får å ha opptil 200(!) "voksne" nerder blant små ripsen, derfor tipper jeg at det blir i skolens høst ferie, dvs uke 40.

Drømtorp, hva skjer a?

UllSåkk

Jeg kan ha med luffe til personlig beskyttelse, right? biggrin.png

ultrascope004.jpg

luffesalg042.jpg

Håper ikke at det er snakk om og ha over 100 voksne nerder heller jeg da, blir ikke så kozy. Skal jo dele ut manhugs til alle og, enten de vil eller ikke:)

Nei, Voksenlan 10 skal deles inn i 3 avdelinger denne gangen, for å beholde stemingen:

VIP: For deg har vært på voksenlan før en gang eller fem - i den store lyse hovedsalen med gratis ølservering inkludert i prisen.

Tafse: For deg som i det minste henger på Battlefield.no - nede i 1. etasje, i det minste er maten inkludert.

Rest Plass: Alle som ikke fyller et at kriteriene over, plasseres nede i ene garderoben i kjellern. Kan bli trangt og fuktig, men heldigvis der det kort vei til dusjen.