Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
veXed

Ekstra kart til Bad Company 2 allerede første dagen!

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7734&g2_serialNumber=1 Ekstra kart til Bad Company 2 allerede første dagen!

Ja du leste riktig! DICE gir ut to gratis kart fra dag 1!

Nelson-bay.thumbnail.jpgNelson Bay: Mørkt og kaldt!(Battlefield.no): Bad Company 2 nærmer seg med stormskritt, og etter at betaen idag var slutt, bestemte DICE seg for å komme med en hyggelig beskjed til alle som ble skuffet over at testingen er over.

Gratis for noen

Kartpakken er gratis for de som har kjøpt spillet. Så om du kjøper spillet brukt, vel tough luck. Det er vel heller få, som kjøper et spill brukt som har vært ute en dag og, uansett.
De to nye kartene som legitime kjøpere får tilgang til, er "Nelson Bay" i modusen "Rush", og "Laguna Alta", i den velkjente modusen "Conquest". Nelson Bay, er et snøfyllt nattkart, mens Laguna Alta, byr på litt varmere og triveligere omgivelser.

Nedenfor kan du se en presentasjon av begge kartene.

Battlefield: Bad Company 2 utvikles av DICE og kommer til PC, PS3 og Xbox 360 5. mars 2010. 

Relaterte nyheter

Et kart som kommer ut samme dag som spillet er vel ikke akkurat noe å rope hurra for? Btw, hva gjør høyre museknapp på bradley og den russiske motparten? Kommer opp en sånn rød boks eller noe.

Blir bra dette, håper det kun er den første av veldig mange.

Hadde hvert kos om vi som har spilt betaen får beholde rank og unlocks :-)

Menneh.. Det får vi vel ikke?

Tror vi får det, har ikke lest noe annet:)

btw: Blir spennende å teste "Squad Deathmatch" :

Virket litt hektisk da...

Ser mest frem til conquest:)

Oversikt over mapsa vi får boltre oss på:

http://badcompanytwo.com/multiplayer/map-overviews/

Edit: Er vist noe som heter "Squad Rush" også:

"Squad Rush: This game mode was made with the competitive player in mind. Two squads, with 4 players each, must take turns attacking and defending M-Com Stations. This game-mode is just like regular “Rush” except it involves smaller numbers. The maximum number of players for Squad Rush is 8 or 4v4."

Må jo være mindre maps sku mann tru..

AAah, da ble sqaud DM akkurat som jeg håpet på, trodde det bare var to lag, men det var fire mot hverandre.

er ikke mange spill man ser mer enn bare team vs. team

Squad deathmatch så jo unektlig fett ut! Satser på at man kan forandre på kill counten litt for fire stk på ett lag skal score 50 kills. dvs 12,5 kills per pers(ja jeg er god i matte^^) Noe som ikke er så mye. Ser for meg kvarters runder hvis det er skeive lag ;)

Hvor mye kan vi egentlig boltre oss i ? Conquest var innsnevra samme som rush. Og da frykter jeg at vi ikke kan boltre oss i hele mappet. Også så mange fine sniperspots. Hmmmm... noen som vet noe mer om det ?

Det høres bra ut.

Har allerede forhånds bestilt Battlefield Bad Company 2 Limited Edition til PS3. ;)

battlefieldbadcompany2580limited.jpg

Edited by Xavius

Det høres bra ut.

Har allerede forhånds bestilt Battlefield Bad Company 2 Limited Edition. :tafse:

battlefieldbadcompany2580limited.jpg

Velkommen etter :tafse:;)

Skulle egentlig kjøpe til 360, men ble PC istedenfor gitt.

Hadde hvert kos om vi som har spilt betaen får beholde rank og unlocks :-)

Menneh.. Det får vi vel ikke?

Det er i hvertfall ikke vanlig. Kan ikke huske sist det var tilfellet. Det er vel bare å Google det. DICE må vel ha uttalt seg om spørsmålet, vil jeg tro. Hvis vi beholder rang og slikt så hadde jeg spilt demoen som bare det, så hadde jeg spart mange timer i fullversjonen.

Apropos ekstra kart fra dag 1. De kunne likegodt ha tatt med disse kartene på spilldisken, men ved å gi ut DLC med en gang, får de folk til å bruke nedlastingstjenesten deres tidlig. BC2 skal ha en egen "butikk" i spillet hvor man laster ned ting. Det er andre spill fra EA som bruker samme modell; Mass Effect 2 og Dragon Age. Begge de spillene har en egen butikk, og begge to hadde gratis nedlastbart innhold fra dag 1. Så lenge det er gratis er det greit. Hadde vært kjipt å måtte betale for to ekstra kart samtidig som spillet kom ut.

Du beholder IKKE poeng, rank og unlocks fra beta og demo. Du beholder spillernavnet ditt.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...