Enradoo 186 Report post Posted February 23, 2010 (edited) Hei!!! HJELP! Ok når har dt seg slike at alle vennene jeg hadde på steam har blitt slettet! Steam hadde en oppdatering får ca 1 time siden og dt var etter dt dt skjedde noen fler som har dt problemet?? 2 venner av meg har samme problemet! Noen ide hvorfor?? Sikkert bare tull og lage topic om men er ganske stressa akk nå Edited February 23, 2010 by Shady Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted February 23, 2010 Alle har det. Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted February 23, 2010 (edited) Alle har det. Ok ! da hadde jeg rett da tull og lage topic om! Edited February 23, 2010 by Shady Share this post Link to post Share on other sites
magneman 0 Report post Posted February 23, 2010 Hva snakker dere om? Helt fint hos meg. Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted February 23, 2010 Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted February 23, 2010 (edited) Hva snakker dere om? Helt fint hos meg. Det vi snakker om at alle vennene på vennelista på steam plutselig er borte Begynte og lure når jeg først oppdaget dt Edited February 23, 2010 by Shady Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted February 23, 2010 Har det her å, begynte å adde folk igjen jeg da. Men det funka visst ikke siden jeg allerde hadde de der. Fikk adda èn, så litt stusselig ut med "View all 1 friends" Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted February 23, 2010 Regner med de jobber som faen med å fikse det nå Share this post Link to post Share on other sites
magneman 0 Report post Posted February 23, 2010 Say what? Er ikke så lenge siden den nye oppdateringen ble installert hos meg, og vennelisten min er helt fin. Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted February 23, 2010 Say what? Er ikke så lenge siden den nye oppdateringen ble installert hos meg, og vennelisten min er helt fin. Var etter oppdateringen at alt ble fucka for meg! Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted February 23, 2010 Det er et problem som gjelder for alle, men Valve jobber med å fikse det. Share this post Link to post Share on other sites