Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Min virkelighets oppfatning er slik.

Mange gamere har aldri sett en kvinne før, se bortifra sin egen mor. Når en dame først dukker opp i livet deres på en server/forum. Blir det mye liv, det blir rett og slett en het kamp mellom hormonsprengte drittunger og eldre huleboere. Etter mye drama og spetakkel ender det ofte med at kvinnfolket forlater terriotoriet. Hormonsprengte drittungene har så å si null sjans i slike scenarioer, men en sjeldent gang klarer en eldre alpha-han å imponere henne med sin KD/R og skills. Når han har funnet den rette vil han nok ofre sin gaming tid, og sin trygge kjeller hjemme hos mamma. Han har forandret seg til å være mammas huleboer til tøffelhelt!

Litt luksus for dama at hun i dette scenarioet ikke har store konkuransen fra andre hunner, og dermed lett kan sikre seg alfa-hannen med høy k/d og masse unlocks. Heaven spør du meg.

I wow var det jo tilogmed gutter som gav seg ut for å være jenter for å hore til seg items. Kanskje det er det vi trenger, en slags "gift feature" i bf3 og. "jasså, du vil ha UMP-unlock..? :thumbsup:" ikke dumt.. slettes ikke dumt..

Idiot spill! :thumbsup:

Lyst til å utdype? tongue.png

Tjah, tungt å si mtp at man bare har spilt beta :-) .. men intrykket jeg sitter med er at det er alt for lett å drepe, krever veldig lite for å plukke folk.. som regel har jeg ikke noe problem med det, men i bf3.. slik det er nå tar de det virkelig to the next level.. aldri vært bort i et spill som belønner camping så til de grader.. redd for at det kommer til å gjenspeile seg i release.

Mange av våpnene virker veldig ubalanserte.. folk plukker en jo like lett på lang avstand med SMG som med AR.. og med tanke på at det er så mange våpen å velge mellom, ser jeg ikke for meg en veldig balansert spill før om et års tid, enten det.. eller masse patcher som tuller med aimen til folk.

Så irriterer det meg at man bruker så lang tid på å dukke og legge seg ned, pluss at skjermen bøyer seg etter bevegelser.. blir sjæsyk og mister oversikten.

En annen ting som er veldig kjedelig er at skjermen blir så til de grader blurry når man tar skade at det er utrolig vanskelig å ha en fin gun fight i spillet.. om man blir skutt først, og man ikke dauer av første kula, så dauer man uansett av den andre.. :-)

Vel vel.. beta.. skal ikke klage! ikke så mye iaff!

Tjah, tungt å si mtp at man bare har spilt beta :-) .. men intrykket jeg sitter med er at det er alt for lett å drepe, krever veldig lite for å plukke folk.. som regel har jeg ikke noe problem med det, men i bf3.. slik det er nå tar de det virkelig to the next level.. aldri vært bort i et spill som belønner camping så til de grader.. redd for at det kommer til å gjenspeile seg i release.

Må bare jobbe sammen da. ' />

Mange av våpnene virker veldig ubalanserte.. folk plukker en jo like lett på lang avstand med SMG som med AR.. og med tanke på at det er så mange våpen å velge mellom, ser jeg ikke for meg en veldig balansert spill før om et års tid, enten det.. eller masse patcher som tuller med aimen til folk.

Enig i at skaden på SMG'ene må fikses når det kommer til avstand. Men så må vi jo huske på at på Metro er det skjeldent en skyter folk på over 100 meter, og da burde strengt tatt SMG fungere også når vi ser hvordan rekkevidde vi får på kart som Caspian f.eks.

Så irriterer det meg at man bruker så lang tid på å dukke og legge seg ned, pluss at skjermen bøyer seg etter bevegelser.. blir sjæsyk og mister oversikten.

Elsker det at det tar tid jeg, og får jo litt innlevelse i det. p

En annen ting som er veldig kjedelig er at skjermen blir så til de grader blurry når man tar skade at det er utrolig vanskelig å ha en fin gun fight i spillet.. om man blir skutt først, og man ikke dauer av første kula, så dauer man uansett av den andre.. :-)

Så til de grader? Prøv PR, da snakker vi tåkete skjerm da. Synes knapt nok effekten er der jeg nemlig, og kunne ønske meg mye mer av den. Skal gjøre vondt å bli skutt på. :thumbsup:

Vel vel.. beta.. skal ikke klage! ikke så mye iaff!

Bare sundt med litt klaging i ny og ne, men akkurat på disse tingene var jeg litt uenig. tongue.png

enig med; mocking.

Det er jo ikke et nytt cs, bf3 skal jo simulere krig på best mulig måte, slik at du får go`følelsen. Liker veldig godt virkemidlene som er brukt, lydene, bluring, bevegelsene. Dukkingen gå vel relativt fort? Jeg kaster meg ned i søla på svært kort tid hvertfall, det er å reise seg opp igjen som alltid føles som en evighet mens man blir beskutt smile.png

Det at folk ikke tåler nonting gjør det mer realistisk, og bidrar til at man må tenke mer taktisk og ta seg tid dersom man skal leve lenge. Samarbeid blir viktigere og one-man-heroes varer ikke nødvendigvis så alt for lenge på egen hånd - som igjen er en bra ting i et lagbasert spill som bf3 faktisk er. Måten de oppfordrer folk til å jobbe sammen funker bra.

eller som jeg skreiv på utub. "If you want to inflict serious nausea on yourself - this is definitely the way to go."

Jeg blei mest kvalm av de rykkende spasm bevegelsene, hvis folk vil spille sånn risikerer de jo epilepsianfall tongue.png

After analyzing the data from our first round of closed Caspian Border tests, we have great news for participants in the Battlefield 3 PC Open Beta: the DICE team has decided to bring back Caspian Border for the beta’s final weekend and conduct an open large scale test of the 64 player Caspian Border map.

Please keep in mind that as this is beta we will be stress testing our servers As such, users may experience crashes, network instability and outages as we roll out and configure servers and network utilities. Understand that such potential issues and the testing environment are not reflective or indicative of the final product and that, through your participation, you will be helping to ensure future stability and functionality.

As we are again specifically testing 64-player server configurations, this test will be for PC only. The Caspian Border servers will be available for all PC players to join. Caspian Border will be available starting Friday, October 7th, in the afternoon (CET)

TL;DR? Man kan spille Caspian Border igjen kl 7 i kveld :thumbsup:

After analyzing the data from our first round of closed Caspian Border tests, we have great news for participants in the Battlefield 3 PC Open Beta: the DICE team has decided to bring back Caspian Border for the beta’s final weekend and conduct an open large scale test of the 64 player Caspian Border map.

Please keep in mind that as this is beta we will be stress testing our servers As such, users may experience crashes, network instability and outages as we roll out and configure servers and network utilities. Understand that such potential issues and the testing environment are not reflective or indicative of the final product and that, through your participation, you will be helping to ensure future stability and functionality.

As we are again specifically testing 64-player server configurations, this test will be for PC only. The Caspian Border servers will be available for all PC players to join. Caspian Border will be available starting Friday, October 7th, in the afternoon (CET)

TL;DR? Man kan spille Caspian Border igjen kl 7 i kveld :thumbsup:

Liker dette Mads! :yell:

Edited by reg0r

TL;DR? Man kan spille Caspian Border igjen kl 7 i kveld :yell:

Helvete at jeg skal på lifern i hele helga :thumbsup: rekker vel noen games på søndag, om det er siste dagen.

Sweet :thumbsup:

Er det klokken 19 norsk tid? Eller blir det ikke før langt utpå natta pga amerikansk tid?

Eller er CET den engelske tida? HMM?

Herregud, jeg blir faen meg kvalm:

http://www.youtube.com/watch?v=TvgXwrJwG8Y

Håper aldri vi ser noe i nærheten av dette på release.

De der er jo ikke noe stress med servere med admins samt sporing av stat som vi har, slike kpdverdier blir plukket opp med en gang, vil bli tatt asap.

Herregud, jeg blir faen meg kvalm:

http://www.youtube.com/watch?v=TvgXwrJwG8Y

Håper aldri vi ser noe i nærheten av dette på release.

Dårligste aimboten jeg har sett. Dette kunne en treåring gjennomskuet. Permban og serialnumber deleted.

Er rimelig sykt at folk cheater selv i en beta. Det er samme folka som lager hacks til BC2 og mange andre spill. Disse sidene er enorme med flere tusen medlemmer.

Ser man på forumet til en av de så har dem flere aktive medlemmer online på forumet enn alle norske forum sammenlagt. :thumbsup:

Nei faen, dette gidder jeg ikke.

Kommer ikke inn på Caspian Border servere i det hele tatt.

Og metro faenskapet gir meg noe så innihelvetes bismak fra CoD at jeg makter ikke ett minutt mer på den banen.

BF3 betaen får faen meg bare ligge å støve ned til release. Spiller heller Wolfenstein 3D, med nåler i hvert øye-eple, blodige, avkappa stumper til armer og huset brennende ned rundt meg enn det Metrohelvete de ønsker å kalle ett battlefield kart.