Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Som regel de svake som gir seg først - muhahaha :thumbsup:

Men du spiller jo enda? :yell:

Etter å ha spilt X timer, og nådd lvl 45, har jeg fått nok av Metro, og ikke minst Rush.

Som regel de svake som gir seg først - muhahaha :thumbsup:

Men du spiller jo enda? :yell:

Etter å ha spilt X timer, og nådd lvl 45, har jeg fått nok av Metro, og ikke minst Rush.

nahh har ikke spilt siden søndag ;( er sånn ca 30 mil fra heimen når jeg er på arbeid. Men det er helg igjen for meg imorgen smile.png blir litt gaming i helgen hvis datter og samboer lar meg :yell:

Håper det blir ett godt seriøst clan miljø rundt BF3 sann som det var i BF2.. Husker godt at jeg var med i BsE som pilot xD Ikke at det skjer da men, men... Lov til å håpe!

Noen som vet om UMP'en vil bli endret på i fullversjonen? Den er jo helt syk, blir støtt og stadig drept av den! Ofte one shot føles det ut som :thumbsup:

ALT for kraftig ja - hadde noen latterlige runder med den i går.

Virker som om recoil er ikke-eksisterende og damage = M16.

herreguuuud jeg begynner å glede meg til å prøve ut en del av de store mapsa!

Utenom UMP må jeg vel si at m18 claymore er noe av det sjukaste, selv om folk ikke er helt ops på hva det er enda har ikke flesteparten sjangs til å merke de før det smeller. Legge de ut bak sidedøren opp fra sub til terminalen inn i "garderoben" der folk vanligvis stormer inn er en massakre. Føler meg litt skitten til tider tongue.png

Tror gutter er riktig. Møtte aldri på noen jente i bf2 såvidt jeg husker - cs ja, men bf2.. Mjanjaaaa....

Tror gutter er riktig. Møtte aldri på noen jente i bf2 såvidt jeg husker - cs ja, men bf2.. Mjanjaaaa....

Har jo Vera, SniperSister, + et par til smile.png

Vera :thumbsup:

Hun spilte jo DC også. Forsøkte å sjekke henne opp hver dag, men det funket jo ikke ' />

Ellers kan de fleste av dere gå som jenter i min bok p

Dere får prøve å rekrutere noen fruntimmar i bf3 og da, de krydrer jo tilværelsen smile.png

dsr.maria visste godt hvor siktet skulle peke. Ho ble jo samme Masterfras og

Dersom jeg var jente, ville jeg proklamert dette til alle. Tenk på alle fordelene en får, uten egentlig å ha prestert noe annet i livet enn å bli født med pupper og vagina. Det er jo akkurat som IRL :thumbsup:

Man løper ikke ut i haifullt farvann og kutter seg selv i beinet med kniv. Skjønner dem godt, det er rent morsomt og se hvordan enkelte forumbrukere reagerer når det motsatte kjønn dukker opp. rolleyes.gif

Min virkelighets oppfatning er slik.

Mange gamere har aldri sett en kvinne før, se bortifra sin egen mor. Når en dame først dukker opp i livet deres på en server/forum. Blir det mye liv, det blir rett og slett en het kamp mellom hormonsprengte drittunger og eldre huleboere. Etter mye drama og spetakkel ender det ofte med at kvinnfolket forlater terriotoriet. Hormonsprengte drittungene har så å si null sjans i slike scenarioer, men en sjeldent gang klarer en eldre alpha-han å imponere henne med sin KD/R og skills. Når han har funnet den rette vil han nok ofre sin gaming tid, og sin trygge kjeller hjemme hos mamma. Han har forandret seg til å være mammas huleboer til tøffelhelt!