Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Mest sannsynlig siden det er gamer.no som er på E3 messen selv.

Egentlig ganske skuffet over E3 showet... ville se live multiplayer action :/ istede ble det dull scripta singelplayer, håper ikke hele bf3 blir scripta shiit...

Gameplayet så bra ut men alt tyder på at det her blir Bad Company 2. Har dem egentlig bekrefta at fly og helikoptere hele tatt er med i multiplayeren ? Kartene virka knøttsmåe ......

Rart dem ikke viser hvor store kartene egentlig er. Regner med og tror dem får det til når dem kommer med Wake Island etter hvert men alt dem viser er jo bare bad company kart. Til og med Rush Mode er jo med.

I helvete :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

This just made my week. Selv om det var klippet i stykker fikk jeg et mye bedre inntrykk av "flyten" i spillet. Virker mye mer runde i kantene enn det BC2 var. Lett digg

Gameplayet så bra ut men alt tyder på at det her blir Bad Company 2. Har dem egentlig bekrefta at fly og helikoptere hele tatt er med i multiplayeren ? Kartene virka knøttsmåe ......

Rart dem ikke viser hvor store kartene egentlig er. Regner med og tror dem får det til når dem kommer med Wake Island etter hvert men alt dem viser er jo bare bad company kart. Til og med Rush Mode er jo med.

Har vi i det heletatt sett de samme to youtube-klippene? Under scale viser de jo akkurat det motsatte av det du hevder.

Virker slik ja. Hvis du så videoen fra E3 så sa di 25 der, så det kan stemme det....

Og med tanke på videoen...

Termisk = me like.

Zoom på stridsvognene = me like

Ødeleggelse = VELDIG BRA!

Nesten alt det andre de viste : elsk!

Hvis jeg skal finne noe å klage på, så er det at det er et sikte midt på skjermen selv når man ikke 'sikter', samt at det vises om man treffer noe eller ikke.

Men dette blir nok kjøp jah!

Ser fette bra ut! Men store kart og mange forskjellige kjøretøy er et must for at BF3 skal kunne bli "Battlefield"

tankbattlen var veldig interessant, den mp-demoen fra tbanen virket litt mer kaotisk, mye spennende de neste dagene nå fra e3 :lol:

Visuelt sett, og da ikke bare grafikk osv, men f.eks kart, animasjoner og slikt, så synes jeg BF3 ser mer og mer lovende ut!

"Kill assist 50 points". LOL!

Da vet jeg i hvertfall det, her blir det usannsynlig at public blir annet enn kjedelig drittspill for å sanke poeng. Fatter ikke hvorfor en så jævla "COD-feature" må inn i et spill som Battlefield 3. For meg ødelegger det hele moroen. Jeg trenger ikke bli fortalt at jeg nettopp drepte noen, sprengte noe eller tok et flagg.

Gameplay var løping og skyting, noe som i seg selv er rimelig ZzZzZz. Det så kaotisk ut og jeg tviler på at dette noen gang bringer tilbake BF1942 følelsen. Skuffet, men jeg forstår hvorfor dette ikke ble vist frem tidligere.

"Kill assist 50 points". LOL!

Da vet jeg i hvertfall det, her blir det usannsynlig at public blir annet enn kjedelig drittspill for å sanke poeng. Fatter ikke hvorfor en så jævla "COD-feature" må inn i et spill som Battlefield 3. For meg ødelegger det hele moroen. Jeg trenger ikke bli fortalt at jeg nettopp drepte noen, sprengte noe eller tok et flagg.

Gameplay var løping og skyting, noe som i seg selv er rimelig ZzZzZz. Det så kaotisk ut og jeg tviler på at dette noen gang bringer tilbake BF1942 følelsen. Skuffet, men jeg forstår hvorfor dette ikke ble vist frem tidligere.

Som han sa: "Infantery focused map"

Dette med at man får opp poeng er jo bare en videreføring fra bf2 hvor vi fikk opp: "You killed _____", "You were killed by_____" og "You got a kill damage assist". Du må jo forstå at de videreutvikler et snart 6 år gammelt spill ved å legge til nye funksjoner: vise poengbonus + legge til fler meldinger.

Det forandrer ingenting. Du kan løpe mens du skyter med en M60 eller hva faen det var.

Det forandrer ingenting. Du kan løpe mens du skyter med en M60 eller hva faen det var.

Fungerer helt fint å løpe med M249 SAW i bf2 btw. Du treffer sikkert bedre hvis du står stille, enig der.

"Classes have also been redesigned in Battlefield 3, giving players new ways to customize their load outs to suit their play style. Riflemen now double as medics, healing players and reviving those who are downed. The Support class is now equipped with a light machinegun and ammo packs, the sniper is a long-range and demolitions expert, and the Engineer is the master of destroying and repairing vehicles. With weapon attachments players can adapt the classes to how they want to play, with Riflemen choosing things like underslung grenade launchers in place of advanced medical equipment, for instance."

Likt 2142, AT er ikke med.

Revive was also something that players liked in Battlefield: Bad Company 2, but it was annoying when someone would revive you for points, only to do so when you were going to stand up right in an enemy's fire. Now you can opt out of a revive, looking to see how safe it is before you make a decision about whether a respawn at a different location would be more effective.

Takk og lov, får håpe det fungerer.

kilde: http://pc.ign.com/articles/117/1172554p1.html

LOL! Hører rykter om en open beta i september. Føles bra å ha drete vekk penger på Medal of Honor nettopp for å delta i en beta.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...