Xtri 21 Report post Posted October 3, 2011 Irriterer meg over at release date i Europa er 27. Det blir forjævlig å sitte og se på gameplay fra USA kidsa i 2 dager før jeg selv får spille. Share this post Link to post Share on other sites
Sting3rbee 5 Report post Posted October 3, 2011 ...Hvorfor i alle dager er det ikke en mulighet for folk som spiller PC å delta? Kompetitiv konsoll gaming? Er det ikke bare jenter og Shaun White som driver med det? (min utheving; ketle) Det er ikke rart at aktiviteten på forumet er blitt vesentlig lavere på battlefield.no når hver gang noen nevner konsoll så kommer det 5-6 poster med negative kommentarer og dissing. Dette er ikke spesielt rettet mot deg personlig Scav, det er nok av andre folk også. Tilfeldig at det er deg denne gangen. Dette er et problem for communityet battlefield.no fordi det er svært mange som spiller BF-spillene på konsoll, men kommer de hit og poster et feks et enkelt spørsmål som "kommer det beta tll PS3 også" så er svaret en haug med poster som "OMG PC rulez, consol suxxor. PC er best alt annet er for tapere som ikke har råd til en PC.". Da føler de seg ikke akkurat veldig velkommen og lysten til å komme tilbake er nok ikke veldig stor. Synes faktisk at moderatorene bør begynne å slå ned på dette da det har blitt veldig mye av dette. Selvsagt skal man tillate tråder som "PC ruler, nei PS3 er kongen..." osv der systemene mot hverandre er temaet. PS: regner med at det kommer masse "PC er best" svar nå. Alle vet at PC har best grafikk, 64-player maps osv, det er ikke poenget. Det har seg slik at pc spillere føler seg undertrykt av den moderne konsoll floden som spiser opp hele spillmarkedet og tar alt av publisitet. Battlefield er et ømt punkt da dette har blitt sett på som en av våre siste gjenlevende pc-juveler "untouched by the console mainstream" selv om dette ikke lenger er aktuelt. Dette communityet er vel laget og opprettholdt gjennom årene av pc-veteraner slik at når konsoll-markedet tar over å ødelegger mye for pc spillere på mange områder er det klart at det blir diskutert med spisse albuer. Utover det syntes jeg du har et godt poeng, å diskutere spillet burde ikke føre fram platform diskusjoner med mindre det er akkuratt det som skal diskuteres, problemet er vel at det blir mye forskjellige diskusjoner fra hver platform som ikke kan blandes. Enkleste løsning blir vel å opprette et konsoll forum der rettningslinjene lett kan opprettholdes av de øvre makter. ps. PC er best Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 3, 2011 PC er best Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 3, 2011 forøvrig begynner spillet å vokse litt på meg Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted October 3, 2011 PC er best Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted October 3, 2011 Det er ingenting som gleder meg mer med dette forumet enn at samtlige her mener, som jeg, at pc er best, og at konsoll ødelegger for spillindustrien. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted October 3, 2011 Lag i tilfelle et eget forum for bf på konsoll imo, det er jo en helt annen greie enn å spille på ekte. Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted October 3, 2011 forøvrig begynner spillet å vokse litt på meg Trudde eg var den einaste personen her på dette forumet som har begynt å like metro... Etter å ha blitt vant til kartet så synes eg faktisk at det er litt artig. Bare man tar seg litt god tid og ikkje løper blindt framover som en hvilkensomhelst console-tufs Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 3, 2011 Må nok innrømme at jeg har blitt mer glad i Metro etterhvert som jeg "forstår" mappet mer og mer. Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted October 3, 2011 Samme her - særlig etterhvert som spillerne på attack-siden faktisk forsøker å gjøre litt kollektive innsatser innimellom. Nevnte det før, men har kommet gjennom helle togstasjonen og ut i byen flere ganger i helgen, veldig artig. ...dog har jeg selvsagt også kommet på lag hvor nesten alle enten ligger komatøse i en busk eller står bakerst med sniper, da er det ikke SÅ gøy å være eneste som prøver å pushe fremover og ende opp med 2 - 10 i stats Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 3, 2011 Hørt på mumble i går: " Avean har føkkings 16-4. Alt for høy stats til å være nyttig for laget. Angrip din forbanna trønderninja!!!11 Ikke stå langt baki gokk med en føkkings sniper ffs..." ^^, ellers så er jeg i ferd med å forelske meg med spillet også. Bedritent map, dog. Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted October 3, 2011 liker spillet mer og mer selv. synes ikke metro er så halv ille. digger ikke første delen noe særlig. og siste delen underground kan være en biiatch. men ellers erre jo greit. Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted October 3, 2011 Spillet vil bli konge etter et par 500mb patcher, liker mer og mer gameplayet.. MEN, det er endel som må adresseres for og få det til og bli det klanspillet jeg håper det kan bli.. F.eks må vi få begrensinger på antall lommelykter Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 3, 2011 Herregud Ketle, jeg gir da faen i hva folk spiller på. Jeg snakket om kompetitiv gaming på konsoll. Ikke hva som er best og ikke best. Tror miljøet her lider like mye av konsoll-gutter med mindreverdighetskomplekser som ser spøkelser på høylys dag med en gang en pcgamer uttaler seg om noe som helst. OT: Kommer aldri til å like metro, synes det er for mye choke points og en føler seg som en sau. Personlig er jeg nervøs for releasen, og jeg kan ikke se for meg at vi ender opp med et spill som er verdig å gå gold når spillet kommer i butikkene. Alphaen kjørte bedre, hadde færre bugs og virket mer finpusset enn betaen. Det skremmer meg, er det slik at Dice sliter med en gang hele spillet implementeres i klienten (alpha -> beta), eller er det EA som står i døren og forsøke å pushe spillet ut for å rekke release dato? Håper selvsagt jeg bekymrer meg for ingenting og at Dice leverer som de gjorde med BF1942. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 3, 2011 Hørt på mumble i går:" Avean har føkkings 16-4. Alt for høy stats til å være nyttig for laget. Angrip din forbanna trønderninja!!!11 Ikke stå langt baki gokk med en føkkings sniper ffs..." ^^, ellers så er jeg i ferd med å forelske meg med spillet også. Bedritent map, dog. Jeg bruker en bolt-action rifle med 12x scope som avgir et massivt glimt tvert jeg titter etter fiender. Hvis jeg beveger meg innenfor radiusen til assault og support så er jeg død. Så holder meg som regel langt unna kampene. Men jeg bidrar med mobile spawnpunkt og roboter som spotter folk Innendørs skifter jeg til maskingevær da. Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted October 3, 2011 Jeg elsker ROD roboten! Har plantet og defuset så utrolig mange bomber med den rakkeren Haha, fantastisk moro Virker som om folk ikke helt vet hva den gjør, eller kanskje den er vanskelig å se. For jeg merker at folk generelt ikke skyter så mye på den Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 3, 2011 hæ? robot?? bilde??? Hva faen, er det noe SÅNT som defuser når jeg ikke skjønner hvor enemy er???? Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 3, 2011 Har faktisk ikke sett den. Urk, nå blir vel jeg å vase rundt som en hodeløs høne i håp om å spotte en fordømra robot... Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 3, 2011 hahahha, visste ikke at den var med i beta OVERHODET! NÅ skjønner jeg hvorfor mcom har blitt deffa sånn helt uten videre! Rofl! hvordan får man unlocket den der? Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 3, 2011 :lol: Tror det er 40 000 poeng som engineer klassen. Har merket jeg også at absolutt ingen skyter på robotene selv om man kjører langt oppi en fiende squad, så bare ligger dem og stirrer på den og løper videre Sinnsykt søt da, Wall-E! Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 3, 2011 zomg, nå blir det robot-jakt! Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted October 3, 2011 Kan den kun armere / defuse? Savner forresten litt mer info om våpenene... Feks - hvorfor skal jeg spille frem ekstrautstyr på M416 når jeg har alt på M16? Er den kraftigere? Mindre rekyl? Ser jo bare range og ammo-kapasitet. Noen innspill? Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 3, 2011 Den kan visst drepe hvis du kjører full speed på noen eller presterer å grille noen til døde med welding torch Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted October 3, 2011 Jeg hadde det gøy i går når jeg spawna som defender og fant frem Wall-E. Jeg kjørte rett inn på A spot, stod helt i ro 2 meter fra Com'en. Etter en stund kom det 3 fiender som planta bomba, når de snudde seg for å skyte folk kjørte jeg roboten en meter frem for å defuse, så rygga jeg tilbake til campspot og stod helt i ro. Det samme gjentok seg 5 ganger, så vant vi Haha! Fantastisk Share this post Link to post Share on other sites