[NeoxRevival]TeLLeRo 0 Report post Posted September 29, 2011 Du får lasta det ned gjennom Orgin? Jeg får ikke browsa "butikk"... Skjer ingen ting når jeg trykker på den!=/ Samme skjer hos meg. Bare grått Share this post Link to post Share on other sites
Valiante 0 Report post Posted September 29, 2011 Ok, da er beta tilgjengelig på Origin for resten av oss! *pisker routeren* Du får lasta det ned gjennom Orgin? Jeg får ikke browsa "butikk"... Skjer ingen ting når jeg trykker på den!=/ Ja, var tilgjengelig ganske nøyaktig klokka 14:00 85% nå. Muligens overbelastning nå? aner ikke Jeg får ivhertfall god hastighet på nedlastningen, 25 mbit. Share this post Link to post Share on other sites
Robin// 9 Report post Posted September 29, 2011 "Origin Butikken er for øyeblikket utilgjengelig. Det kan hende vi har unormalt stor trafikk eller at siden vedlikeholdes. Prøv igjen senere." Unødvendig å vedlikeholde akkurat nå.......... Share this post Link to post Share on other sites
Oddbjørn 4 Report post Posted September 29, 2011 Origin er nede så det synger etter Share this post Link to post Share on other sites
Dipso 0 Report post Posted September 29, 2011 Den var veldig treig til å bla fram origin butikken hos meg også, men det gikk til slutt. Bare prøv litt. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 29, 2011 et selskap som undervurderer kapasitet i forhold til et slipp av noe stort.. ikke akkurat en bombe. Share this post Link to post Share on other sites
Valiante 0 Report post Posted September 29, 2011 (edited) Da er jeg ferdig installert, see you on the battlefield soldiers! Edit: "We are unable to connect to EA servers to activate Battlefield 3 Open Beta on this computer using your account. Please try again later" Edit2: Nå gikk det Edited September 29, 2011 by Valiante Share this post Link to post Share on other sites
Robin// 9 Report post Posted September 29, 2011 Da laster jeg også ned.. Bare å prøve igjen flere ganger!=) Trykk på den banneren som kommer opp i "butikken" så går det raskere. Share this post Link to post Share on other sites
[NeoxRevival]TeLLeRo 0 Report post Posted September 29, 2011 Nå laster jeg også ned! Dere som har problemer, prøv å restart Origin Klienten. Jeg gjorde det flere ganger så kom jeg inn til slutt Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted September 29, 2011 Klassisk EA Share this post Link to post Share on other sites
XU'n 0 Report post Posted September 29, 2011 Bra jobba EA. Share this post Link to post Share on other sites
Valiante 0 Report post Posted September 29, 2011 Da fikk jeg spilt en runde med Operation Metro. Skal på jobb nå, var veldig nært en egenmelding idag men, meh. Håper det blir noe Caspian Border i kveld Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 29, 2011 halvtime til jeg kommer meg hjem fra jobb!! Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted September 29, 2011 Origin er nede så det synger etter Hehe, skikkelig og. Jaja, får fyre opp SC2. Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted September 29, 2011 mulig å bytte sens? howto Share this post Link to post Share on other sites
Moneybags 0 Report post Posted September 29, 2011 Escape -> Settings. Du må være ingame og levende. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted September 29, 2011 Under settings, er første menyen Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted September 29, 2011 aha tnx.. Share this post Link to post Share on other sites
PASTOR 1 Report post Posted September 29, 2011 Bra jobba EA. EA er sikkert "overrasket" over dette.... Faen! Vil teste BF3 nå... argh Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 29, 2011 Dx11 ved default? Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted September 29, 2011 BF3 i 3D er mhmmmm sweeeeeeet Share this post Link to post Share on other sites
Valiante 0 Report post Posted September 29, 2011 Håper det blir Caspian Border igjen i kveld. Noen som har noe inside info ang dette? Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted September 29, 2011 Klarer å vente til release jeg,lol. Share this post Link to post Share on other sites
DtK.Valiant 0 Report post Posted September 29, 2011 @zh1nt0 Daniel Matros på Twitter nå. The terrain deformation on metro. We are working on a fix to implement in the beta as soon as possible Share this post Link to post Share on other sites
Robin// 9 Report post Posted September 29, 2011 Flere enn meg som aimer i sirup? O_o Share this post Link to post Share on other sites