Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Not sure about when Beta e-mails are being sent out tomorrow. Will receive word today.
- zh1nt0 (26.09)

Så, blir sendt ut i morgen.

Ja, zh1nt0 har jo bevist at han vet hva som foregår :lol: :lol: :lol:

Ikke noe nytt der, men var jo spennende å se at de hadde forandret litt på mapet.

Noen andre som også gleder seg STORT til SP delen av BF3? Jeg ser for meg at den kommer til å bli episk, spesielt coop delen! :lol:

Noen andre som også gleder seg STORT til SP delen av BF3? Jeg ser for meg at den kommer til å bli episk, spesielt coop delen! :lol:

Jeg skjønner ikke hvordan man skal kunne klare å more seg over dumme, scriptede bots. Jeg for min del har fått nok, og de siste "korridorskyterne" jeg har testa har jeg bare lagt fra meg etter kort tid og konkludert med at dette konseptet er 200% oppbrukt. Er det noe som helst som tilsier at BF3 SP ikke blir slik som jeg ikke har fått med meg?

De har "sprint" på jeg menyen... glimrende :lol: Håper det er en feil, hater sånn idiotiske "turbo boost" ting. Hvor kan ikke det bare være full gass i stedet???

Jeg skjønner ikke hvordan man skal kunne klare å more seg over dumme, scriptede bots. Jeg for min del har fått nok, og de siste "korridorskyterne" jeg har testa har jeg bare lagt fra meg etter kort tid og konkludert med at dette konseptet er 200% oppbrukt. Er det noe som helst som tilsier at BF3 SP ikke blir slik som jeg ikke har fått med meg?

Begynner å bli dritt lei deg nå. Vær så snill å fyll livet ditt med noe som gjør deg lykkelig. Du klager jo i ALLE tråder.

Jeg tror alle her burde ta seg en bolle! I morra kan vi skyte hverandre. Less QQ more Pew pew, kanskje litt tafsing også :lol:

Begynner å bli dritt lei deg nå. Vær så snill å fyll livet ditt med noe som gjør deg lykkelig. Du klager jo i ALLE tråder.

På hvilken måte er det relevant hvorvidt du er drittlei? Det er mange jeg er drittlei også, men det betyr ikke at jeg kan diktere at de ikke skal få lov å uttrykke seg (selv om det kan være fristende å prøve noen ganger). Dessuten tror jeg neppe du har lest alle tråder jeg skriver i, og det er generelt få "public" tråder jeg gidder å ta del i.

Forøvrig skjønner jeg ikke helt hva du vil frem til. Skal bare de som et positive til et emne få lov å uttale seg? Vil du ha en slags "negativitetssensur"? Jeg kan ikke noe for at det er en del ting jeg synes er negativt med BF3, jeg skulle selvfølgelig ønske at BF3 bare hadde aspekter jeg anså som positive, men det er ikke opp til meg. Klarer det faktum at jeg er lei av scriptede korridorskytere å ta fra deg gleden ved det så tror jeg du har noen issues, ikke jeg.

Når det er sagt så har jeg nok en tendens til å kommentere ting jeg synes er negative fremfor de jeg synes er positive. Grunnen til det er såre enkel: Det er ting jeg anser som negative jeg ønsker at skal få fokus/håper vil endre seg, mens ting jeg synes er positivt ikke behøver det. Er det så rart? Om det hjelper deg, så kan du forestille deg at når jeg IKKE kommenterer så er det å anse som en positiv kommentar fra min side.

På hvilken måte er det relevant hvorvidt du er drittlei? Det er mange jeg er drittlei også, men det betyr ikke at jeg kan diktere at de ikke skal få lov å uttrykke seg (selv om det kan være fristende å prøve noen ganger). Dessuten tror jeg neppe du har lest alle tråder jeg skriver i, og det er generelt få "public" tråder jeg gidder å ta del i.

Forøvrig skjønner jeg ikke helt hva du vil frem til. Skal bare de som et positive til et emne få lov å uttale seg? Vil du ha en slags "negativitetssensur"? Jeg kan ikke noe for at det er en del ting jeg synes er negativt med BF3, jeg skulle selvfølgelig ønske at BF3 bare hadde aspekter jeg anså som positive, men det er ikke opp til meg. Klarer det faktum at jeg er lei av scriptede korridorskytere å ta fra deg gleden ved det så tror jeg du har noen issues, ikke jeg.

Når det er sagt så har jeg nok en tendens til å kommentere ting jeg synes er negative fremfor de jeg synes er positive. Grunnen til det er såre enkel: Det er ting jeg anser som negative jeg ønsker at skal få fokus/håper vil endre seg, mens ting jeg synes er positivt ikke behøver det. Er det så rart? Om det hjelper deg, så kan du forestille deg at når jeg IKKE kommenterer så er det å anse som en positiv kommentar fra min side.

Det er relevant fordi du svarte på mitt spørsmål, som ikke var "...hva tror du om SP delen til BF3?", men "...noen flere som gleder seg...". Jeg har forøvrig lest nok av deg til å vite at du sjelden eller aldri har noe positivt å si om noe som helst vedrørende BF3. Jeg fatter ikke hvorfor du engang gidder å poste her. Den elitiske holdningen din om at du ikke liker å "henge ut med resten av oss" gir deg egentlig bare flere poeng på Grinebiter Skalaen.

Jeg ville frem til hvorvidt flere gleder seg, ikke om hvorvidt det var ENDA en ting med BF3 du kunne være negativ til. Hva du mener om BF3 tar selvsagt ikke gleden fra meg, det gjør det ikke mindre irriterende å se deg dra frem alt som måtte være negativt med BF3 i hver eneste post du har sjansen til å vri noe som helst den veien.

Du er heller ikke så interessant for meg at jeg bryr om hva du ikke skriver, du er heller ikke så viktig for meg at jeg bryr meg om hvorvidt du er positiv til noe eller ei. Den evige rekken med unødvendige poster (vi forstår at du er jævla kritisk til alt vedrørende BF3) derimot, bryr meg nok til å irriter meg. Det er plett umulig å bli overrasket over noe som helst du skriver, og som oftest gidder jeg ikke engang lese postene dine lenger fordi jeg vet umiddelbart hva du kommer til å skrive.

Kort sagt, jeg gir faen i hvor lite du gleder deg eller hvor mye du kan på at SP delen kommer til å suge. Jeg ønsket å høre om flere gledet seg.

..

rant

..

Kort sagt, jeg gir faen i hvor lite du gleder deg eller hvor mye du kan på at SP delen kommer til å suge. Jeg ønsket å høre om flere gledet seg.

Som jeg mistenkte. Jeg må da med beklagelse opplyse om at du ikke "eier" retten til å bestemme innholdet i eventuelle svar noen poster på det du skriver, og at det kan inntreffe at noen poster noe på siden av dine tenkte rammer da du postet uten at du har noen mulighet til å sensurere det.

jeg gleder meg til å si 2EZ , 2easy , superdupereasypeasy osv i chatten etter hver runde i bf3 :lol:

edit: Nadar , om han hadde hatt den retten hadde han jo ikke trengt å ytre det.

Noen som har fått mail med early access koden sin enda?

Niet.

Ikke jeg heller. Fitta i Bergen! Begynner bli nervøs :lol:

Noen som har fått mail med early access koden sin enda?

Nope

Trur man hopper til køys, så håper man på key i morgen tidlig da :lol: *stay on the positive side* :lol:

Foresten er det noen som vet om Fredrik aKa Fredshroom fra Bodø joiner BF3 ?

Edited by BBoyOfNorway

Har siden før alfaen prøvd å få byttet nick, altså EA ID.

Vet at det er noen som har fått det til, og noen som ikke har det.

Etter å ha snakket med mange, fant jeg til slutt en som ikke var like vrang som de andre.

Så til dere som ønsker å endre EA ID/nick, det er fortsatt håp :lol:

EA Live Chat logg