Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Fly har vel aldri vært ubalansert ? :lol:

Nope, nevah!

Har spilt en del BF2 de 2 siste ukene og det er utrolig irriterende å være tanker på Oman. Å bli eid av det forpulte overpowera SU-34 går meg på nervene. Ingen a flygirlsa på US klarer å ta ned noen av MEC's fly lenger.

Er bekreftet at BF3 kommer til å fortsette med Punkbuster .

Tok meg en runde BC2 tidligere og møtte 2 cheatere iløpet av mine 2 runder.

Han ene sjekket jeg opp og han hadde 84 i KPD. Veldig merkelig at Dice ikke rydder unna folk med ekstreme stats når Punkbuster ikke gjør jobben.

Disse folkene reklamerte for en side som jeg sjekket ut også og det skremte vettet av meg egentlig. Forumet hadde over 500 aktive medlemmer som surfet forumet. Forsiden hadde dem en video av en modell som reklamerte for websiden. Mao dem tjener ganske bra på dette her.

Sålenge folk kjøper så vil hackerne være der for å tilrettelegge verktøy for å cheate. Jeg så en tråd om BF3 også men fikk ikke til å lese den uten å måtte registrere meg, men forundrer meg ikke om en av de er betatestere og har verktøy allerede klart.

Er ikke en drit communities kan gjøre egentlig. Jeg fikk han ene bannet fra Battle.no serverne, men jeg sjekket aktiviteten hans etterpå og han har joinet utallige andre servere i ettertid.

Utviklere må begynne å ta cheating mer seriøst og håper vi slipper sånn drit i BF3 ihvertfall.

Det var faktisk cheating i alpha'n også... Jævlig irriterende at de ikke rydder opp i sånna ting, burde vært permaban for slikt. Det er en av mange grunner til jeg ikke spiller BC2.

Nå når det er penger å tjene på hacks til spill, kan vi egentlig bare drite i at vi "rene" spillere vinner kampen med det første. Det kreves nok en seriøs kompetitiv scene rundt spillet og ressursene til å bekjempe dette, både juridisk og teknisk. Det tror jeg ikke vi kommer til å se med BF3.

Nå når det er penger å tjene på hacks til spill, kan vi egentlig bare drite i at vi "rene" spillere vinner kampen med det første. Det kreves nok en seriøs kompetitiv scene rundt spillet og ressursene til å bekjempe dette, både juridisk og teknisk. Det tror jeg ikke vi kommer til å se med BF3.

Jau men ser nå at bf.no sine servere er faktisk langt tryggere enn TV2 serverne. Ser omtrent hvert 5 minutt at noen blir banna pga noe av GGC stream eller hva det heter.

Tenker meg om har jeg ikke sett noen cheatere på bf.no enda så får vel bare holde meg der :lol:

Så fremst det ikke kommer demorecording i førsteperson så er slaget tapt...

For det første så blir det tilnærmet umulig å ta folk med diskre hacks.

For det andre så blir det en paranoia der gode spillere blir anklaget, uten mulighet til å renvaske seg.

Finnes det noe konkret informasjon om spectating/demorecording?

PC må lide igien pga. console? Herregud.

"From what we have heard, it takes 2-3 weeks for Microsoft and Sony to approve content", samme om det er console eller pc.

PC må lide igien pga. console? Herregud.

"From what we have heard, it takes 2-3 weeks for Microsoft and Sony to approve content", samme om det er console eller pc.

Må jo ta med hele setningen...delvis sitering er billig juks :-)

"From what we have heard, it takes 2-3 weeks for Microsoft and Sony to approve content, running it through tests to make sure it won't brick your console among other things"

Så her ser det ut som det er 360 og ps3 de snakker om. Men det trenger jo ikke være fakta.

Dere var vel allerede klar over at det var beta for alle plattformer?

wtf ? Jeg visste ikke at det var beta for alle plattformer, uansett så er nå grunnen til at vi irritererer oss pga at betaen til PC faktisk ER ferdig, men at vi må vente på konsollene.

Det som er det kjipe.

Er bekreftet at BF3 kommer til å fortsette med Punkbuster .

Tok meg en runde BC2 tidligere og møtte 2 cheatere iløpet av mine 2 runder.

Han ene sjekket jeg opp og han hadde 84 i KPD. Veldig merkelig at Dice ikke rydder unna folk med ekstreme stats når Punkbuster ikke gjør jobben.

..

Er ikke en drit communities kan gjøre egentlig. Jeg fikk han ene bannet fra Battle.no serverne, men jeg sjekket aktiviteten hans etterpå og han har joinet utallige andre servere i ettertid.

Utviklere må begynne å ta cheating mer seriøst og håper vi slipper sånn drit i BF3 ihvertfall.

Det var faktisk cheating i alpha'n også... Jævlig irriterende at de ikke rydder opp i sånna ting, burde vært permaban for slikt. Det er en av mange grunner til jeg ikke spiller BC2.

Jeg mener cheating i BC2 er et helt enormt problem, og jeg har faktisk vært litt i tvil til om jeg skal gidde å spille BF3 fordi det garantert kommer til å være minst like ille der. Det er veldig vanskelig å vite hvem man skal "skylde på" for dette da alt holdes så fryktelig hemmelig, men jeg tipper EA/Dice må betale EB for en slags "vedlikeholdsavtale" av PB. Det ser ut som om de allerede har sluttet å fokusere særlig på BC2.

Jeg mener dog det er en del vi andre kan gjøre om vi bare vil. For det første trengst det holdningsendringer: Alle de som spiller med cheats i klan og "pr0" miljøene må stenges ute, man må bli kvitt idéen om at det bare er å bli tatt av PB eller et PBSS som kan "ta" noen. Dersom det er nok andre ting som peker klart i den retning, så er det juks. Det største problemet sånn jeg ser det er at cheaterne har hatt det så lett at de har fått "infiltrert" både communities og klaner og bruker sin status som "gode spillere" til å skape og vedlikeholde holdninger om at alt er mulig bare man er pr0 nok. En teknisk løsning hadde selvsagt vært å foretrekke, men en slik løsning som klarer å ta noe sånt som 90% tror jeg aldri vi kommer til å se. Det er rett og slett for mye penger for noen å tjene på å lage cheats og for lite penger å tjene for spillselskapene på å forhindre det. Jeg har gjort noen overslag og anslår at PB tar maksimum 10% av cheaterne i BC2.

med tanken på clansenen er jeg ikke så jeevlig bekymret, så lenge man har demorec og ESL WIRE (Som forøvrig er et progam som funker jævlig bra) blir folk busta relativt fort. Er mange eksempler på "gode" gamle bf2 spillere som er busta for cheats av ESL wire, selv om wire aldri var designet for bf2.

Eksempel 1: http://www.ggc-stream.com/search/server/gu...71f4368a98d63fe

2: http://www.ggc-stream.com/search/server/gu...7e25d7bc25fcc72

3: http://www.ggc-stream.com/search/server/gu...ce4260675ef6145

4: http://www.ggc-stream.com/search/server/gu...3e8149642a7c843

Eksempel på gode spillere som sansynligvis har sneket seg unna i flere år, men som ble egd av Wire. :lol:

Dax: Hvorfor i all verden skulle Microsoft brydd seg om, eller vært i stand til, å teste en så variable plattform som PC.

Skjønner ikke helt hva MS gjør i denne saken? Trenger en beta å godkjennes av MS...?

Tipper det gjelder 360-versjonen

For konsoll så må den jo så klart godkjennes, hvorfor de ikke baer slipper driten på PC for å få en så lang testperiode som mulig er dog beyond me.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Denne betaen (dersom den noensinne skjer) er en jævla vits. Nå slippes jo spillet snart uansett. Det blir den korteste betaen jeg har vært borti i alle fall. Vi som bruker pc behøver ikke bekymre oss over å "mursteine" maskinen vår, så hvorfor i alle dager må vi drages ned i dritten (igjen) - ZzZzzZZ

Det her er nok mer en demo enn noen beta.

De har allerede hatt beta(alpha).

Markedsføring som styrer det her tror jeg.

Tror også det ikke hadde hatt noe å si om alle platformer var klare for beta/demo release nå.

Mener å huske z1nth0(global community manager, DICE) tweetet at han hadde fått vite beta/demo release date for... tja, noen uker siden.

Tror neppe det her handler om at den har blitt forsinket pga M$ og Sony. DICE har fortsatt spillemesser å gå til, tror ikke de slipper noen public demo før det er unnagjort.

Men, blir jo spekulasjoner, for jeg vet jo ikke :lol:

Edited by Kongkopa

Jau men ser nå at bf.no sine servere er faktisk langt tryggere enn TV2 serverne. Ser omtrent hvert 5 minutt at noen blir banna pga noe av GGC stream eller hva det heter.

Tenker meg om har jeg ikke sett noen cheatere på bf.no enda så får vel bare holde meg der :lol:

Det er jo ikke for at noen blir banna fra bf.no server hvert 5 min, men det er vel globalt på alle servera som bruker GGC Steam, som popper opp.... vis ikke jeg tar helt feil.

Skjønner ikke helt hva MS gjør i denne saken? Trenger en beta å godkjennes av MS...?

Tipper det gjelder 360-versjonen

Seff. Dumme meg... :lol:

Det er jo ikke for at noen blir banna fra bf.no server hvert 5 min, men det er vel globalt på alle servera som bruker GGC Steam, som popper opp.... vis ikke jeg tar helt feil.

Både GGC og PBBans bans annonseres. Det er de som blir tatt "globalt" innen de systema som annonseres ja, men det skjer der og da og ban'en gjelder også våre servere. Vedkommende blir altså bannet hos oss i det øyeblikket det annonseres, men vedkommende spilte ikke nødvendigvis hos oss når han/hun ble tatt.