Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Håper det ikke var en skrivefeil hos de som la det ut.

Det kan du være temmelig sikker på at det var. Dersom det ikke var det, kan man anta at MoH eiere o.l. allerede spilte. Noe vi ikke gjør.

Lol MoH eiere.... :) Ga litt over 300kr for BF3 på Origin, og har early access som dere.

.. og plutselig er det early acsess og beta koder i neste måneds Big One esker. Umulig å time et marked med unkowns.

OT:

Merker at hypen egentlig har lagt seg igjen for min del. Begynte plutselig å tenke på hvor flawed BF2 var på mange måter som påvirker meg og hvor lite jeg trivdes i BC2. (4timer spilling maks). Vil egentlig bare ha et spill hvor det er morsomt å være infanteri og hvor det jeg sikter på blir truffet. Grunnen til at jeg i det heletatt er i denne tråden er vel egentlig fordi BF-miljøet er så trivelig. Dice har ikke innfridd for min del siden BFV.

Så for å dra enda en referanse til markedsteori: Det er større sjanse for at en aksje (=bf-serien) som har tapt seg de siste 5 årene fortsetter å tape seg, enn at utviklingen snur og aksjen begynner å slå markedet. Det er menneskelig (og feil) logikk å tro at det finnes naturlige bunner i alle trender og at utviklingen derfra automatisk vil snu.

Lol MoH eiere.... :) Ga litt over 300kr for BF3 på Origin, og har early access som dere.

Ok, jeg hadde det gøy gjennom en skikkelig bra SP del og over 40 timer med morro online. Poenget ditt?

førstepersons spectate har de aldri hatt, så er uansett redd det blir tredjepersons og så sier de seg fornøyde

Nei, beklager, men der tar du feil:

Førstepersons spectate hadde dem i Battlefield 2: Modern Combat for konsoll, og i multiplayer delen for Xbox'en så hadde dem BÅDE server browser OG 1.persons spectate

On the official Battlefield twitter account, DICE annouced that “MLG opens Battlefield 3 team registration.” However, the site DICE provided is down.

We’re trying to get a link for you guys as soon as DICE gives one

:)

UPDATE: MLG Opens BF3 Team Registration

.. og plutselig er det early acsess og beta koder i neste måneds Big One esker. Umulig å time et marked med unkowns.

OT:

Merker at hypen egentlig har lagt seg igjen for min del. Begynte plutselig å tenke på hvor flawed BF2 var på mange måter som påvirker meg og hvor lite jeg trivdes i BC2. (4timer spilling maks). Vil egentlig bare ha et spill hvor det er morsomt å være infanteri og hvor det jeg sikter på blir truffet. Grunnen til at jeg i det heletatt er i denne tråden er vel egentlig fordi BF-miljøet er så trivelig. Dice har ikke innfridd for min del siden BFV.

Så for å dra enda en referanse til markedsteori: Det er større sjanse for at en aksje (=bf-serien) som har tapt seg de siste 5 årene fortsetter å tape seg, enn at utviklingen snur og aksjen begynner å slå markedet. Det er menneskelig (og feil) logikk å tro at det finnes naturlige bunner i alle trender og at utviklingen derfra automatisk vil snu.

BC2 var ikke perfekt fra dag 1, men det ble fort fiksa på. I det store og hele synes jeg BC2 er det beste BF-spillet siden BF:V. Jeg synes motoren fungerer bra og det er få bugs (sammenliknet med andre spill). Det kunne dog godt vært flere gode maps (selv om de som er der er ganske ok), spectator-muligheter og hatt en bedre serverbrowser.

Jeg har tro på at BF3 blir bra.. i hvert fall bra nok til at jeg kommer til å spille det en god del.

OT:

Har BF-serien virkelig tapt seg de siste 5 årene? F.eks har spillermassen bestandig gått ned siden BF2 ble lansert?

Kan vi droppe fanboy vs flameboy greiene? Denne tråden er bedre (og mer interessant) for alle om vi kan holde oss til å diskutere BF3, enn å skulle forsvare eller angripe spillet, serien, EA, Dice eller andre helt uviktige faktorer for oss som har tenkt å spille spillet.

Lurer på når vi får vite noe mer om betaen. Er litt dårlig å ikke la folk med forpliktelser planlegge en ukes fri! sad.png

Lurer på når vi får vite noe mer om betaen. Er litt dårlig å ikke la folk med forpliktelser planlegge en ukes fri! :)

Jeg synes også det er kjipt å ikke høre noe mer om når betaen er tilgjengelig! Gi oss en dato EA/Dice!!! Jeg liker å ha spesifike datoer å glede meg til.

Og så vil jeg ha mer info om alle mapsene som kommer i fullversjonen. Spesielt city maps.

Skjønner ikke hvorfor de skal holde igjen så mye.

Fyrte opp BF2 igjen for første gang på litt over 2 år... lall. Jævla uvant for å si det sånn.

Og betan kommer vel i midten av september (15-20). Dats ma guess.

Beta will likely start tomorrow (9/7/2011). There's your scooby snack for the day.

Quoted fra direktøren på Combat Testing.

Men har ikke fått noe 48-timers tidligere tilgang, så tviler.

Det er vel i så fall 48-timers tidlig tilgang som starter da. Er viktigere for meg at de jobber med bugs enn å release tidlig beta tbh.

I går på twitter. skjer nok ikke denne uka

@Demize99

Alan Kertz

I can't tell you a Beta Date, because I don't know a Beta Date. That and you touch yourself at night. That's the real root of the problem.

Battleblog blir flyttet til fredag, blir sikkert bare en liten beta trailer og mye annet tøv...

Dette er den latterligste, mest uprofesjonelle beta-oppkjøringen jeg NOENSINNE har vært ute for. Det er latterlig å skulle lage hype selv for en jævla beta. Skulle ikke forundre meg om vi ikke så en beta før langt ut i oktober...

Dette er den latterligste, mest uprofesjonelle beta-oppkjøringen jeg NOENSINNE har vært ute for. Det er latterlig å skulle lage hype selv for en jævla beta. Skulle ikke forundre meg om vi ikke så en beta før langt ut i oktober...

Har du det travelt? Jo lengere de drøyer release jo mindre sjangse er det for bugs og drit. Med mindre de kjører en bf2 og drøyer med patchinga.