Pazuzu 114 Report post Posted August 25, 2011 Eneste informasjon om demorecording/spectating så langt er "vi får se når beta kommer", som er en fin måte å si "det kommer ikke, men vi vil ikke si noe som kan oppfattes negativt og påvirke preorders". Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted August 25, 2011 Eneste informasjon om demorecording/spectating så langt er "vi får se når beta kommer", som er en fin måte å si "det kommer ikke, men vi vil ikke si noe som kan oppfattes negativt og påvirke preorders". Hehe, så sant så sant, men om jeg ikke husker feil så kom faktisk Battlerecorder for BF2 først i en patch - så det finnes et minimalt håp allikevel. Spectating kan jeg dog IKKE forstå hvorfor er så vanskelig å få til, det burde jo være meget enkelt. Er det frykten for misbruk/ghosting som er greia, eller har de bare problemer av annen sort som jeg ikke ser? Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted August 25, 2011 førstepersons spectate har de aldri hatt, så er uansett redd det blir tredjepersons og så sier de seg fornøyde Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted August 25, 2011 førstepersons spectate har de aldri hatt, så er uansett redd det blir tredjepersons og så sier de seg fornøyde Det er så, det ville uansett hjelpe uendelig mye. Men, det kan jo ikke være vanskelig å lage - alt man skal gjøre er jo å sette et "kamera"/view ut i 3D verdenen, så det jeg mente at mens jeg kan forstå at demo/battlerecorder kan være litt omfattende å lage, så kan jeg ikke skjønne at mangel på speccing kun er uvilje. Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted August 25, 2011 De lovte oss ineye demos til bf2 men det kom aldri. Nå gidder de ikke love det engang? Da er det ikke akkurat større sjans for at det kommer med ... Share this post Link to post Share on other sites
Dante 2 Report post Posted August 25, 2011 førstepersons spectate har de aldri hatt, så er uansett redd det blir tredjepersons og så sier de seg fornøyde Det er så, det ville uansett hjelpe uendelig mye. Men, det kan jo ikke være vanskelig å lage - alt man skal gjøre er jo å sette et "kamera"/view ut i 3D verdenen, så det jeg mente at mens jeg kan forstå at demo/battlerecorder kan være litt omfattende å lage, så kan jeg ikke skjønne at mangel på speccing kun er uvilje. Nå har man jo de samme "view'en" når man velger spawnpunkt/kompis i BC2 så det kan umulig være så vanskelig..? Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted August 25, 2011 Dice har nevnt espot og at dette er et interessant område (om ikke faktisk en satsning også), så vi kan jo kanskje vente og se akkurat hva de mener med det, før Pazuzu avslører den mørke hemmeligheten bak BF3s skitne markedsføring. Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted August 25, 2011 http://blogs.battlefield.ea.com/battlefiel...-of-choice.aspx Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted August 25, 2011 Dice har nevnt espot og at dette er et interessant område (om ikke faktisk en satsning også), så vi kan jo kanskje vente og se akkurat hva de mener med det, før Pazuzu avslører den mørke hemmeligheten bak BF3s skitne markedsføring. Hva er espot, og hvordan relaterer det til speccing? Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted August 25, 2011 Dice har nevnt espot og at dette er et interessant område (om ikke faktisk en satsning også), så vi kan jo kanskje vente og se akkurat hva de mener med det, før Pazuzu avslører den mørke hemmeligheten bak BF3s skitne markedsføring. Hva er espot, og hvordan relaterer det til speccing? Jeg tviler på at du ikke er intelligent nok til å forstå at jeg mente å skrive 'e-sport'. Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted August 25, 2011 In-eye-demo kan vi jo drømme om så lenge, sannsynligheten er minimal. Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted August 25, 2011 Hadde vært nice med in-eye-demo ja. Då kunne eg endelig ha laget bf-film uten at det lagger som et helvete! Share this post Link to post Share on other sites
redux 7 Report post Posted August 25, 2011 vis ikke kan du jo skaffe en slik http://www.bhphotovideo.com/c/product/6004...layer_with.html Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted August 26, 2011 Nei fytti helvete, for nesten 3k USD så hadde eg heller leid inn ekte skuespillere, og filma inn bf3.v2 i hagen med mobilen min... Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted August 26, 2011 Ifølge noen utenlandske forum kommer også konsollutgavene med serverbrowser. Er dette bekreftet eller er det et rykte? Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted August 26, 2011 bekreftet Share this post Link to post Share on other sites
Dante 2 Report post Posted August 26, 2011 Nei fytti helvete, for nesten 3k USD så hadde eg heller leid inn ekte skuespillere, og filma inn bf3.v2 i hagen med mobilen min... Mener man finner annen stæsj ala opptaksenheter til pc'er som kan ta opp i "HD". HDMI (kloning av skjermen din) ut av spillemaskina til en annen opptaksmaskin. Begrensning blir hddplass. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted August 26, 2011 Ifølge noen utenlandske forum kommer også konsollutgavene med serverbrowser. Er dette bekreftet eller er det et rykte? Betyr det noe? Er vel ingen av oss som skal spille på konsoll? Eller hva? Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted August 26, 2011 Ifølge noen utenlandske forum kommer også konsollutgavene med serverbrowser. Er dette bekreftet eller er det et rykte? Betyr det noe? Er vel ingen av oss som skal spille på konsoll? Eller hva? Ketle er en av de forvirrede sjelene som tror FPS fungerer på konsoll Uansett så er det vel ganske innlysende at konsollversjonene må ha serverbrowser da jeg tviler på battlelog (altså web) hadde blitt særlig suksess der. Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted August 26, 2011 Så er Scav og Nadar ute og troller igjen. Hva dere spiller på driter jeg i. Kunne godt å ha kjøpt meg en gaming PC til 20 000,- uten at det vært noen stor investering for meg, men når jeg er i full jobb og har familie og unger så er det deilig å kunne ligge i godstolen og game, uten å bruke tid på hardware og software oppdateringer og oppgraderinger. Jeg fatter og begriper ikke at dere er så engasjert i hva jeg gjør på privaten, men takker for oppmerksomheten. Dere bryr dere virkelig om meg. Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted August 26, 2011 Kunne godt å ha kjøpt meg en gaming PC til 20 000,- uten at det vært noen stor investering for meg Hold your horses! Får circa samme ytelse ved å kappe prisen i to Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted August 27, 2011 Så er Scav og Nadar ute og troller igjen. Hva dere spiller på driter jeg i. Kunne godt å ha kjøpt meg en gaming PC til 20 000,- uten at det vært noen stor investering for meg, men når jeg er i full jobb og har familie og unger så er det deilig å kunne ligge i godstolen og game, uten å bruke tid på hardware og software oppdateringer og oppgraderinger.Jeg fatter og begriper ikke at dere er så engasjert i hva jeg gjør på privaten, men takker for oppmerksomheten. Dere bryr dere virkelig om meg. Maka, å bli så sur for en post som for øvrig handlet mer om "JAJAJAJAJAA VI FÅR EN FRA FPS PÅ PC SOM IKKE ER PORTET FRA CONSOLE MENS CONSOLE FÅR EN GIMPET VERSJON" enn deg. Er glad familielivet ikke har gjort meg til en like stor surpomp som deg. Det var ingen som snakket om eller betvilte din økonomiske evne, jeg tviler ikke på at du er kjempe rik. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted August 27, 2011 HAhahah,troll hele gjengen Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted August 27, 2011 Jeg skal kjøpe meg en fet stol istedet http://www.bohus.no/produkter/stoler/lenes...out-hvilestol3/ og sitte med popkorn å se all whininga som kommer når BF3 blir lansert. Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted August 27, 2011 Jeg skal kjøpe meg en fet stol istedet http://www.bohus.no/produkter/stoler/lenes...out-hvilestol3/ og sitte med popkorn å se all whininga som kommer når BF3 blir lansert. Nok en topp prioritering Share this post Link to post Share on other sites