Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Så lenge Origin klienten ikke sluker systemressurser så er vel ikke det en big deal egentlig. Jeg kjører med minst mulig prosesser i bakgrunn uansett...

Jau, gameplayet er jo det viktigste. Jeg spiller jo endel Red Orchestra enda og det ligger jo ikke på fronten når det gjelder graphix...

Tror dere det kommer til å bli en replay fra bc2 med noobtubes og cg i bf3? Starter ihvertfall ikke med tuben men at det blir en unlock skal vi vel ikke se bort ifra..

Noobtube synes jeg ikke er noe problem i BC2 om ikke man har exp. perk på. CG derimot er og blir latterlig både fordi den går nesten helt rett, går veldig raskt og har enorm splash. Jeg håper de har vett på å droppe exp. perk og mg ammo i BF3 - det gjør bare alt mye vanskeligere å balansere.

Cg er latterlig, men 40mm er ikke langt bak - noobtube er latterlig i alle spill og bc2 er ikke et unntak. Det at CG er helt vilt OP gjør ikke 40mm mindre latterlig. Var så deilig i bf2 klankamper når ingen gikk sniper eller med 40mm...

Var vel først i ~1.1 at noobtube ble nerfet (bla. at du ikke kunne skyte mens du var i luften) i bf2. Var så absolutt the weapn of choice for infene fram til det. Sammen med c4-throwing for de virkelig kreative. Medic-bunnies ble først populært en god tid inn i klanspillingen.

Origin

Håper de etter hvert klarer å konkurere med steam.

Både pluss og minus med steam. Jeg (og maaange andre sikkert) husker tydelig overgangen fra US dollars til Euro. Foreksempel.

Husker når de skifta ja. Men de "glemte" å justere prisene etter euroen da :blink:

tekst

Jau, gameplayet er jo det viktigste. Jeg spiller jo endel Red Orchestra enda og det ligger jo ikke på fronten når det gjelder graphix...

Tror dere det kommer til å bli en replay fra bc2 med noobtubes og cg i bf3? Starter ihvertfall ikke med tuben men at det blir en unlock skal vi vel ikke se bort ifra..

Noobtube synes jeg ikke er noe problem i BC2 om ikke man har exp. perk på. CG derimot er og blir latterlig både fordi den går nesten helt rett, går veldig raskt og har enorm splash. Jeg håper de har vett på å droppe exp. perk og mg ammo i BF3 - det gjør bare alt mye vanskeligere å balansere.

Cg er latterlig, men 40mm er ikke langt bak - noobtube er latterlig i alle spill og bc2 er ikke et unntak. Det at CG er helt vilt OP gjør ikke 40mm mindre latterlig. Var så deilig i bf2 klankamper når ingen gikk sniper eller med 40mm...

Var vel først i ~1.1 at noobtube ble nerfet (bla. at du ikke kunne skyte mens du var i luften) i bf2. Var så absolutt the weapn of choice for infene fram til det. Sammen med c4-throwing for de virkelig kreative. Medic-bunnies ble først populært en god tid inn i klanspillingen.

Jo da, men den største majoriteten av tiden. Var ikke mindre irriterende når 40mm var fotm i BF2, men de fikset det ihvertfall. Jeg husker jo selv det første året jeg spilte når jeg bare spilte public og kun et par klankamper (som er hvorfor jeg primært husker bf2 i klan uten 40mm og for så vidt c4) så hoppet jeg jo rundt med 40mm jeg også, easy kills sup - også følte man seg jævlig god fordi man fragget spillere som er mye bedre enn seg selv

Etter at jeg nærmest la BFBC2 på hylla og fortsatte å spille gode, gamle BF2, må jeg personlig si at det jeg gleder meg mest til er å spille de gamle BF2 kartene (Back to Karkand utvidelsen) med ny grafikk og ødeleggelse! Jeg gleder meg også til å teste de nye brettene, men det er noe eget med Sharqi Peninsula, Karkand og Gulf of Oman. :blink:

Skulle virkelig ønske at også Jalalabad og Mashtuur City kom i nye versjoner! Håper også på noen helt nye midtøsten kart i store bymiljøer, og at BF.no har egne "city map" servere.

Hva forventer dere og hva er det dere gleder dere mest til?

Edited by Kåre Willoch

Ganske enig med deg faldmo, men jeg vil skille mellom det å bruke og misbruke.

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3807/ku...r-battlefield-3

Old news? Ihvertfall nytt for meg, men så er ikke pressfire de som er raskest ute så mulig alle dere vet det.....jævlig artig for de som har monga navn på EA accounten sin da, de fleste navn er jo tatt så mange som har nick"tall" som er ganske idiotisk. EA lanserer pay2change og grabber til seg masse penger, det var planen hele veien?

edit: jeg vet ikke om de lanserer det, men Blizzard har jo tjent bra på WoW i den sektoren der hvor du kan endre på ting bare du betaler en liten slant....

Noe som betyr at spillet ikke kommer til å være til salgs gjennom andre digitale nettbutikker som for eksempel Steam eller Direct2Drive
:blink:

....eller Multigamer.no?

joda, mange som har kjøpt alt på mg.no, 50% av inntektene går tilbake til bf. Men man får en activationcode som man så legger inn i origin :blink:

Noe som betyr at spillet ikke kommer til å være til salgs gjennom andre digitale nettbutikker som for eksempel Steam eller Direct2Drive
:blink:

....eller Multigamer.no?

pressfire.no vet du, 0 peil.

Hmm kjipt med nick da :S mange som har mongo origin login og alle mine "standard" nicks var opptatt =(

Esj. Latterlig avgjørelse av Dice.

Nå husker jeg ikke helt hva origin login min er men hvis den ikke er hva jeg ønsker så må jeg vel bare slette og lage en ny før bf3 kommer..

Herregud. Jeg holder på å miste helt interessen. Dette er jo som å kjøpe en jævla tvangstrøye. lol @ modern gaming.

begynner å bli litt skeptisk til bf3. Blir det servere som i bc2? blir vel ett unlock,statwhoring game som alle andre? :blink:

Da trenger vi bare at de fjerner\modifiserer 3D-Spottingen så er vi goood to go!

Får håpe det er en server setting om ikke annet.

Det er jo det i bc2, samt masse andre innstillinger. Aldri skjønt hvorfor man bitcher om det. Problemet er ikke at den innstillingen finnes, problemet er som nadar har skrevet før at ved å endre den innstillingen får man ingen spillere public lenger fordi den blir merket som modifisert. I klanspilling er jo problemet ikke-eksisterende.