Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Battlefield 3 ships Fall 2011 -- includes jets, prone, and 64 player multiplayer!

Står det noen steder eller er det ønsketenkning ?

Dette er jo nyheter man MÅ danse litt for, uansett. Ser flere her er skeptiske, og snakker om "herregud, enda ett konsoll-spill" men det er jo flere ting som man bør legge merke til. Det skal jo så og si være bekreftet at prone kun vil være aktuelt på PC versjonen, og at PC versjonen har fått mye oppmerksomhet.

Noe av det som har skjedd, "siden sist" altså, siden Battlefield Bad Company serien, er jo at PC versjonen har fått sin egen frostbite motor, som er optimalisert for PC-Riggs. Det skal pr dags dato altså være to eller tre versjoner av frostbote motoren. En for konsoll (PS3 & X360) samt en motor for PC.

Det sies også at PC versjonen virkelig vil skal yte dagens teknologi, snakker vi da om 3D? Joda, det skal vi nok ikke se vekk fra, (kan jo også gjelde PS3). Det som er sagt tidligere er jo att våpen etc på PC vil føles mye bedre enn hva det gjør på konsoll, (hurra!).

Så, hva vet vi egentlig om Battlefield 3?

- Release, i slutten av 2011.

- To forskjellige lag som tidligere, NATO og MEC.

- Muligheten for å dra venner vekk fra "kampen" slik at det skal være lettere å gjenopplive/plaster på såret.

- Release på PC, PS3 og X360 (Guess what, Windows XP og DX9 er ikke støttet)

- BETA før 12 oktober

- Bedre lyd og lys (ligger allerede demo av lights etc på youtube) http://www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y

- Karkand mappet til alle som forhåndsbestiller (kan også kjøpes utenom 1 måned etter release)

- Muligheten for "kits" , altså på samme måte som Battlefield Heros eller Battlefield Play4Free

- Det blir de samme klassene som tidligere.

- Squad systemet skal være tilbake i den stil vi liker det (håper vi)

Vet du noe? Legg gjerne til i listen!

Karkand mappet til alle som forhåndsbestiller (kan også kjøpes utenom 1 måned etter release)

Som om man ikke var lei nok av det jævla mappet fra før,så må det kjøpes??? LOL

Ikke at jeg kommer til å gjøre det.(kan vel hende man forhåndsbestiller da :))

Nei,give dragon valley istan.

Joda, men selv om du er lei er ikke jeg lei en plass, elsket mappet og jeg tror mange andre gjør det samme. Om dette blir en eksakt kopi, vet vi jo heller ikke (men håper at vi ser mye likheter). Uansett, så går ryktene om at det kun vil være 8 maps (+1) når spillet slippes, om dette stemmer er enda ikke bekreftet, men vi hører nok mer om dette så snart DICE slipper inn de virkelige fyllebøttene på kontoret :)

Market Garden!

Å fy faen. Market Garden i Frostbite 2.0 hadde vært orgasmisk.

Helt enig!!!

Ingen ting i verden er som og kjøre jeep rundt og rundt og rundt og erte tanks :duske:

Har forhåndsbestilt og siden jeg har en så snill kone at jeg får spille så mye jeg vil etter at jeg har slavet ferdig, gleder jeg meg veldig til klan-scenen og dramatikken dette spillet kan skape! Jeg gidder ikke være negativ, vi har blitt skuffet så mange ganger nå, det snart statistisk umulig å bli skuffet enda en gang! :duske:

Er det forresten noen som vet om vi slipper tåpelige effekter man må betale for?

Blir det det samme tøysete opplegget som BC2 hvor en ikke kan sette opp en egen dedicated server?

Market Garden!

Å fy faen. Market Garden i Frostbite 2.0 hadde vært orgasmisk.

Helt enig!!!

Ingen ting i verden er som og kjøre jeep rundt og rundt og rundt og erte tanks :duske:

Eller løpe rundt som en tulling på den broa. Men jeg fløy 90% av tida da :| Det hadde vært KONGE med Market Garden.