Daniel- 1,200 Report post Posted July 27, 2011 Nå ble jeg litt letta Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted July 27, 2011 Hurra, fikk nettop alpha invite Share this post Link to post Share on other sites
undeadvip 0 Report post Posted July 27, 2011 YES! Fikk alpha invite nuh! Share this post Link to post Share on other sites
zimulatorz 0 Report post Posted July 27, 2011 Fyfaen. Noen tips for å få key? Har vet 1, subscriba newsfeed, 100% profil osv. Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted July 27, 2011 Hadde akkurat helt det samme som du har zimulatorz, er bare å vente - kanskje du blir heldig Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted July 27, 2011 jeg og jeg og jeg og!!! wooo! men jobber sukk Share this post Link to post Share on other sites
zimulatorz 0 Report post Posted July 27, 2011 (edited) Kult. Tester også den alphalinken, kjekt at man kan gjøre det flere ganger for dag (virker slik iallefall). Prøvde å registrere bf1942 på bfvetgreiene, men funker ikke, får bare at siden har tekniske problemer. Vet at keyen er skrevet riktig. Noen som vet hva som er problemet? Edited July 27, 2011 by zimulatorz Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted July 27, 2011 jeg og jeg og jeg og!!! wooo! men jobber sukk JEG OGSÅ!!!! Da kan jeg eie deg i dag også, blir artig! Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted July 27, 2011 Vil ha Com Rose (som forøvrig er et bedre navn enn "Commo Rose"). Share this post Link to post Share on other sites
undeadvip 0 Report post Posted July 27, 2011 Det er awsome, men.. APC`n setter seg fast i allt og ingenting.. Ikke SÅ lett å se FI, det er jo positivt.. blir mere testing senere.. nå er det middag på en sulten stakar! Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 27, 2011 JEG ER MED I ALPHAEN !!!!!! OMG OMG OMG !!! Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted July 27, 2011 Fikk også Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 27, 2011 Tips til dere som ikke har fått: Jeg oppdaterte profilen min på battlefield.com for 2 dager siden .... gjorde den 100% og signa opp på newsletteret der og på EA.com. Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted July 27, 2011 Får ikke startet spillet jeg, jeg launcher det i Origin også bare står den i battlelog og jobber "matchmaking" også skjer det ingenting...halp Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted July 27, 2011 YES! Im in! Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 27, 2011 SAMME HER! Add meg på Origin: Gam3Junkie(av en eller annen grunn, valgte den Xbox ID som hoved ) Share this post Link to post Share on other sites
Loff3n 1 Report post Posted July 27, 2011 Choppers og jets er definitivt med i MP'en... Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted July 27, 2011 Jeg får mail hele tiden, men er det ang. BF2-alpha? Nei. Fml. Dog er jeg på ferie i 3 uker, så det har vel egentlig ikke så mye å si. Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted July 27, 2011 Haha - jeg fikk også alpha key nå, men har Windows XP Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted July 27, 2011 Herregud jeg gleder meg til å logge på nå! Synd det ikke laster ned med max fart, herregud er nesten en time til jeg kan spille Haha - jeg fikk også alpha key nå, men har Windows XP Sup 2001. Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted July 27, 2011 Kos dere med en bugga alpha som kommer til å ødelegge spillopplevelsen deres. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted July 27, 2011 Kos dere med en bugga alpha som kommer til å ødelegge spillopplevelsen deres. LOL! Så jævla sjalu! Typisk jævla MMO nerdzz LOL! Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted July 27, 2011 Tips til dere som ikke har fått: Jeg oppdaterte profilen min på battlefield.com for 2 dager siden .... gjorde den 100% og signa opp på newsletteret der og på EA.com. Protip: Jeg gjorde ikke en skjit og kom inn Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted July 27, 2011 Jeg gjorde heller ingenting, var ikke klar over at det var noe på gang heller. Men fikk da allikevel. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 27, 2011 Eneste jeg gjorde var å signe opp på det nyhetsbrevet. Share this post Link to post Share on other sites