Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Selv om BC2 hovedsakelig var tilpasset etter konsoller, var jo spillet likevel utrolig bra.

Så da gleder jeg meg til å se hva EA kan få til ved å utvikle BF3 målrettet mot PC.

Muligens gode nyheter for oss som spiller PC.

Firstly, you must understand Bad Company 2 was never a "true" Battlefield game, so it's not fair to assume this is the direction DICE will be heading in, at least on PC. Series associate producer Barrie Tingle has said, "Battlefield Bad Company 2 is NOT a sequel to Battlefield 2 or 2142; it is a sequel to Battlefield Bad Company
"For Battlefield it's bandwidth; we are bandwidth capped on the consoles. For PC, I'd like to get back to big scale 64 player."
Perhaps PC players will get their own maps, or maybe console maps will be based on the PC maps but scaled down considerably -- both seem like entirely plausible scenarios.

Er jo bare gjetninger det der da. Ja BC2 var ikke en oppfølger til BF serien, det vet alle. Men det er en ny retning fra EA hvor dem satser på konsollmarkedet.

Det vi VET om Battlefield 3 er at det er multiplattform. Det vil komme til PS3 og Xbox360. Så hvis quoten øverst der stemmer så vil vi få samme problemene i Battlefield 3 hvis dem må skalere i forhold til konsollene.

Slik jeg forsto det så ønsker DICE å lage spillet mer etter BF2-malen og heller tilpasse til konsoll utifra det og ikke tilpasset til PC med grunnlag i et konsollspill. Er klar over at det ikke er noen offisielle uttalelser der, men det gir ihvertfall litt innsikt i hvordan noen av gutta tenker og hva de ønsker at spillet skal være.

diverse info i denne linken

http://www.neoseeker.com/news/14494-battle...-for-pc-gamers/

btw skal bf.no fikse seg med noen beta keys?

Muligens gode nyheter for oss som spiller PC.
Firstly, you must understand Bad Company 2 was never a "true" Battlefield game, so it's not fair to assume this is the direction DICE will be heading in, at least on PC. Series associate producer Barrie Tingle has said, "Battlefield Bad Company 2 is NOT a sequel to Battlefield 2 or 2142; it is a sequel to Battlefield Bad Company
"For Battlefield it's bandwidth; we are bandwidth capped on the consoles. For PC, I'd like to get back to big scale 64 player."
Perhaps PC players will get their own maps, or maybe console maps will be based on the PC maps but scaled down considerably -- both seem like entirely plausible scenarios.

Håper virkelig de utnytter kreftene PC'n. Får jo faen meg klaus av å spille BC2: Vietnam... Drittsmå maps.

Har vi egentlig fått noe mer info ang dette spillet? Hitboxene MÅ være bedre i dette spillet, ja. Men jeg tror folk har blitt mye mer kritiske til akkurat det nå i senere tid, så de blir tvunget til å optimalisere det så mye som mulig ved slipp.

BF3 blir vel aldri bra om vi fortsetter å kjøpe det rælet dem lager i mellomtia.. setter jo null press på dem.

Heh, bc2 er jo bedre enn alt annet av skytespill som gies ut om dagen. Dersom vi ikke kjøper det, så vil de bare gjøre spillene enda mer like modern warfare i håp om å selge mer.

Eller saa kan vi bare spille sc2

frykter vel heller at EA skal presse DICE til å gi ut BF3 før det er ferdig. Det er vel det mest sannsynlige og grunnen til de fleste bugs i startfasen etter release av et spill.

Har ingen store håp, eller, har faktisk ikke noe håp i det hele tatt. Skal ikke gidde følge med eller bry/glede meg til BF3 kommer. Det får bare slippes og være bra eller dårlig. Da har jeg iaf muligheten til å bli positivt overrasket.

Tror jeg må samle inn penga til den nye dataen litt rimelig fort! tviler sterkt at denne stasjonære fra elkiip ( :) ) klarer bf 3, når den såvidt, og jeg gjentar SÅVIDT klarer bf 2142 tongue.png (klarte bare å starte BF BC 2 betaen, ikke å gå inn på en server...) Blir litt lite penger for en stund nå da, så lenge jeg må ha ny mobil også...

Heh, bc2 er jo bedre enn alt annet av skytespill som gies ut om dagen. Dersom vi ikke kjøper det, så vil de bare gjøre spillene enda mer like modern warfare i håp om å selge mer.

qft

teaservideoen som kom i dag ga lite men.. kommer i allefall med fly, så da er det begrenset hvor små mapsa kan bli.