Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

ny update på origin, og ny bug for meg. Denne gangen kan jeg ikke joine games.. browser åpner og jeg kan søke på servere, men når jeg trykker på en server gårt jeg bare videre til detaljert informasjon om servern. Når jeg trykker join server på detaljesiden, refresher browsern seg men ingen ting skjer og jeg får ikke connected.

GG :-(

Med all den kritikken som finnes i denne tråden om Battlefield 3, så kan jeg utenkelig forestille meg at ikke noen har noe dem vil spørre skaperne av Battlefield 4 om. Men slik er det, det er langt viktigere og bedre å kritisere spillet i 4chan og Mordor, enn å gjøre sin egen stemme hørt :p Feigiser !

• Like 1

Med all den kritikken som finnes i denne tråden om Battlefield 3, så kan jeg utenkelig forestille meg at ikke noen har noe dem vil spørre skaperne av Battlefield 4 om. Men slik er det, det er langt viktigere og bedre å kritisere spillet i 4chan og Mordor, enn å gjøre sin egen stemme hørt :p Feigiser !

Tja hadde man blitt hørt på så . Å si at mordor kritisere er vel å ta hard i , bare last ned den PDF og se film om all den feedback som har kommet fra mordor. Hva annet skal man si? .. Dem har planene klare og det har dem hatt ferdig lenge før alpha var..Mordor ble noe harsk etterhvert kan man si... :lol: Også er det jo sommer , nei for min del så konsentrere jeg meg om utviklerer som f.eks bohemia og RSI som gidder å høre . Og en ting til , hva skal man spørre dem om da? .. Dem har jo sagt det selv at spillet er ferdig og det kommer ikke til å skje noe store endringer enn tweaking.. Så hva skal man spørre om ?

Noen som vil være med å spille BF3 eller noe annet i kveld?

Origin: StK_Bountyhunter

Henger på bf.no mumble serveren også under nicket: TheBountyhunter

hva i helvete gjør man når origin for andre dag på rad mener at passord eller mailadresse er feil ved innlogging, på tross av at jeg skriver inn det som er riktig og for sikkerhetsskyld i tillegg byttet passord via hjelpefunksjon?

Hmm, may be a longshot, men det kan tenkes passordet ditt er for langt (jeg har hatt masse problemer med dette på diverse tjenester).

Prøv å endre passord til noe kort (sett at dette kan være en mulighet da).

Får du logget inn gjennom web-gui, eller gjelder det over hele fjøla?

ghaa.. det er epostadressen, det har skjedd et eller annet så kontoen ikke er registrert lenger.. får logget inn via ea online hvis jeg tar "secret question" men hvis jeg ber om å tilbakestille passord ved å sende nytt til epost får jeg beskjed om at epost ikke er lagret.. flott. Derimot får jeg nå logget meg inn med mitt ingame kallenavn.. go figures.

faen jeg hater origin.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...