Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Typisk at de måtte nerfe skuddtakten i tank rett før "armored kill" kommer. Mulighet for påfølgende "dobbeltskudd" med hovedkanon og cluster er borte. Fritt fram for å bli eid av heli igjen =(

Supression MinAngleModifier

M16A3/4 = 0.0 / Standing

M16A3/4 = 0.5 / Hipfire

Other Guns = 1.5

Ikke forandret i patchen, men M16 har gått fra 0.25 til 0.26 rekyl - en minimal forandring, men fortsatt et exploit våpen.

Dette betyr at om du skyter på en som har m16 så vil han få en blur effekt, men ingen straff ~ 0 og kan derfor returnere ild som han ikke var supressed. Når han skyter på deg får du en supression straff på ~1.5. Så man kan tenke seg at om man møter en med m16 så vil sannsynligheten for at du taper være litt større. På en CQ server, om de fleste bruker m16, så vil resten av spillerne være (nesten) tvunget til å bruke samme våpen.

http://symthic.com/charts.php

En exploit er å bevisst utnytte en feil i spillet til sin fordel. Dette er ikke en feil i spillet, er bare slik dice kjører skuta, rakt til helvette :)

m16 er et bra våpen, men fortell meg gjerne i litt mer detalj hvordan det å bruke det blir en "exploit".

Han gjorde nettopp det....

Herpaderp...Nei.

Det er rundt ett år siden BF3 ble sluppet, og fortsatt skjer dette... Merker jeg blir litt lei!

rxMJV.jpg

Det er rundt ett år siden BF3 ble sluppet, og fortsatt skjer dette... Merker jeg blir litt lei!

rxMJV.jpg

Er sikkert ikke lenge før de kommer med en fiks med det Osram :)

Men det som er synd, er at man sikkert må betale for det :/

Å nei, vi fÅr ikke tutti-frutti-farger og überfantastiske solbriller... Jeg er sikkert fargeblind og er dum som spiller pÅ en fargekalibrert ips-skjerm, men synes jo egentlig fargebruken framstÅr som gjennomtenkt og vellykket.

Har nettopp begynt å spille litt BF3 igjen nå, og da på hardcore servere. Du så godt det er å ikke ha det forbanna killcam tullet.

Hvorfor ikke fyre opp en Battlefield.no hardcore server?

Jaja... Haters must hate... I don't care...

Seriøst... Hvorfor det enorme hatet mot snipere?

Og kom da med et skikkelig saklig, begrunnet svar.

Hvorfor ikke killcam?

Ja det er et spill, men killcam tar bort det lille som måtte være av realisme. Dessuten så er det også mer utfordring når du nødvendigvis ikke veit hvor fienden er til enhver tid, hvor en blir skutt fra. Sikkert noen som blir provosert av dette, men "døde menn ser ikke".

På hardcore servere så er også den delen av HUD som viser helse og ammo skrudd av, i tillegg til at helse ikke regenerer på infanteri og hardware.

Savner egentlig spec.op. jobbinga fra BF2. Alltid en god følelse å kunne ta ut alle commander ting samtidig, bare så synd at det var så alt for lett å reparere.

Edited by RBrambo

Egentlig hadde det vært morsomt med en server uten hud i det heletatt, og med freindly fire på :D

• Like 1

Ah. Lenge siden jeg har spilt BF3 men for et par dager siden børstet jeg støvet av snareveien på skrivebordet og oppdaget at jeg jo måtte ha PREMIUM. Så det ble handlet inn. Men våpen og unlocks har jo tatt helt av. Egentlig bare lurer jeg på om det er en (eller fler) bra maskinpistol eller karabin av noe slag til engineer klassen (nå et år etter jeg spilte sist) som er verd å få unlocket og pimpet opp? Føler jeg blir skutt ned som en pappfigur selv og kan tømme et magasin i fiendene uten at de dauer... :iiiiik: