Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Kanskje er det håp ?

Etter denne videoen så rakte Dice (zh1nt0) ut hånda til phyrelis og spurte om å få feedback på hva som egentlig måtte gjøres med BF3 .

Og svaret har du her .

Har lagt ved linken til forumet og PDF filene der feedbacken ligger som skal bli sendt til dice .

http://mordorhq.com/...c.php?f=2&t=100

http://www.phyrefli....back_On_BF3.zip

Litt rar måtte å skal kommunisere med miljiøet på , men satser på at dette ikke er nok en røyklegging før DLC QQ kommer ut , kun til å trekke folk tilbake på . Tyder på at EA/DICE har store kommunikasjon problemer her , siden han (zh1nt0) må gjøre det på denne måten. Så nå har man kanskje en reel måte å få DICE til å skjønne poenget med BATTLEFIELD .-.

Battfield Premium Trailer >>youtu.be/yl0ycyR91gA<<

Hmm er ikke det en F-15 da --- 2 seter .. Eller mig.. Men en hest da?- nærmere ettersyn så er det en motorsykkel.. haha trøtt .no

VkMCA.jpg

Sykt naive folk er. Dice vil aldri klare å fikse spillet de vil kun gjøre noe vi alle har erfart, gjøre spillet dårligere og dårligere. Spillet var best i beta imo...

Sykt naive folk er. Dice vil aldri klare å fikse spillet de vil kun gjøre noe vi alle har erfart, gjøre spillet dårligere og dårligere. Spillet var best i beta imo...

Enig at folks naivitet ødelegger en del ja - Når folk er villig til å smelle inn 500 kroner (premiumpakken) på konto til EA bare fordi dem har sett en tegning av en AC130 og få en dogtag og litt camo, så skjønner man litt hvorfor spilleindustrien er sånn her. Har lest litt rundt omkring og sett mange teorier om hvordan premium kan bli , ja da er jeg totalt ferdig med BF serien hvis noe av det skjer (da tenker jeg på exclusive vehicel til premium og diverse andre ting ). Har ingen som helst planer om å handle inn QQ eller få meg Premium, men ser jeg at spillet blir fikset på og blir fikset den rette veien , ja da kan jeg kanskje handle en DLC som Armored Kill .

Vi får se hva som skjer , men skal man gå tilbake i historien til EA/DICE så tyder jo dette på at det er nok en marketing ting til å selge nok ett produkt som dem har ingen planer om å gjøre noe med. Men skulle nå EA/DICE virkelig høre på fansen så må dem jo også få noe nevenyttig ting dem kan bruke / impletere i spillet. Vi for se hvor dypt naivitet til folk stikker..

Bare så synd at hvis ting skjer nå , så er det desverre mange mnd for seint..

Og det er jo her tallene som EA bryr seg om ligger - Alt annet når det kommer til fans , spillbarhet etc etc blir jo bortevekk..Man ser jo trenden...

http://www.google.co...ance?cid=168725

haha ler når man ser folk som roper og skriker over hvorfor dem ikke kan spille QQ nå som dem har kjøpt premium. DICE nevnte nok ikke det at det var kun PS3 som kan få det nå og resten må vente, xbox og pc premium må vente ei uke... Blir overgitt over hvor blind noe folk er.. Som de sitter med boksehansker og trykker på alle knappene..

Vel jo , men så har man jo AC130 .. Ikke at jeg vil fyre opp her men , stå det ikke twinseat aircraft noe plasser da? Er det dem mener AC130 er? Men er ikke overasket over markedføringentriksene dems heller da (kan ta feil, men nesten 100 % sikker at jeg så det en plass), anyways skal nå ikke ta sorgen på forskudd - Dem har jo noen mnd på seg å fikse ting og tang, vil jeg tro .. "ups slapp en fjert" . Men kan ta valget da..

Etter å ha spilt DayZ så klarer jeg ikke å gå tilbake til noe BF lignende spill og heller ikke medal of honor eller call of duty. Det blir bare barnespill i forhold.

Thats ArmA for you :) Selv spiller jeg begge deler, men skal innrømme at jeg forelsket meg i ArmA 2 og brukte tusenvis av timer der. Håper DayZ vurderer et nytt kart da Chernarus nesten er bukselomma mi.

Gi meg desert combat revamped. Jeg er lei dette nye dritet, alt så gjøres så jævla casual. Lag battlefield som battlefield, ikke noe annet! Gi meg en måned i Dice og spillet skulle vert så mye bedre enn det var nå.

Oppskrift: Fjern lock-on og spre flagga ut.

Dice er flink til en ting, å få kart til å SE større ut enn de egentlig er. Grats!

• Like 1