Gambler 419 Report post Posted May 9, 2012 Når man instalerer bf3 på nytt, hvorfor må den bruke nedlastning som eneste alternativ når jeg har cd'ene, noe som ville gått mye fortere? Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted May 11, 2012 Alle poengsankere, utnytt helga, lol. http://www.facebook....92000424226098/ Be Advised' date=' Battlefield 3 players - This weekend we'll be doubling every experience point that you earn on the Battlefield ranked servers. Every kill, assist, revive - you name it, it's doubled.At the conclusion of each match the bonus XP will be reflected as "Additional Points". Double XP will be accrued across all ranked servers and matches. See you on the Battlefield.[/quote'] Share this post Link to post Share on other sites
JVMyhre 0 Report post Posted May 11, 2012 Ny BF3 Informasjon! | Dobbel XP og Battlefield Premium Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted May 16, 2012 åssen får man lasta ned BTK? brodern fikk data til bursdag også har jeg kjøpt bf3 til han, også tenkte jeg at jeg sku kjøpe btk til han også, og har kjøpt det gjennom orgin nå, men jeg fikk ikke noe produkt kode jeg kan løse inn, og når jeg trøkker på "sjekk for oppdatering" kommer det ikke noe nytt. så åssen får jeg lasta ned btk patchen til han da? Edit: det står inne på battlelog at han har kjøpt btk mapps'a så det er i orden hvertfall Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 16, 2012 Oigin - sjekk ordrehistorikk på tannhjulet Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted May 16, 2012 Bestilling sendt står det. tar vel litt tid da Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted May 18, 2012 venta i 48timer nå, fortsatt ikke noe kode Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted May 18, 2012 Gå på battlelog, helt på venstre side; Feedback & support, og Livechat....Sånn jeg fikk en kode til den våpenpakka som fulgte med spillet når man forhåndsbestilte Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted May 18, 2012 Jeg fikk en morsom mail her i går, den er fra EA og har emne "Du trengs i felten! Bli med igjen med flerspillerversjonen!". Videre forsetter den med: BATTLEFIELD 3 KILLCAM SAVNER DEG. Tiden er inne for å sette lagånden på prøve i den ultimate Battlefield 3™-utfordringen: flerspiller. Prisbelønt spill med massive kart, ekte lagbasert strategi, og alle kjøretøyene og de eksplosive miljøene du allerede elsker. Som Game Revolution sier: "Du finner ingen bedre flerspilleropplevelse." Så lås, lad og bli med i kampen igjen. TIPS: Et hodeskudd på langt hold med skarpskyttergevær gir deg skarpskytterbonus tilsvarende avstanden. Soldatspesialiseringer, haglgevær, kamuflasje og selvforsvarsvåpen belønnes med rang. Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte, hvem er "KILLCAM" og hvordan skal denne utrolig talentløse mailen overbevise meg om å komme tilbake til spillet? Jeg slutta å spille etter forrige patch, det var dråpen for meg hvor Dice tydelig viser at de ønsker å gjøre spillet verre, ikke bedre. Er det bare jeg som misforstår (dvs, har de sendt denne til mange av dere som spiller også?), eller er dette et desperat og talentløst forsøk på å få tilbake spillere som de tydelig kan se flykter fra spillet? Hysterisk morsomt synes jeg nå den var uansett... Share this post Link to post Share on other sites
Chibi 0 Report post Posted May 24, 2012 Hvor er det greiest å kjøpe BF3 (les: billigst)? Jeg har spilt en del BF42 og BF2 i det siste, vet ikke om jeg i det hele tatt gidder prøve dette. Ser ikke på langt nær like gøy ut. Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted May 24, 2012 Du kan få min origin konto med BF3 + Back to Karkand for 150,- Share this post Link to post Share on other sites
Chibi 0 Report post Posted May 24, 2012 Vet ikke hvem du er og hvorvidt det er en god idé. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted May 24, 2012 Vil ikke tru det er så dum ide hvis han seriøst vil bli kvitt den Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted May 26, 2012 BF3 bump Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted May 28, 2012 Pen film, synd EA kun poster C4-mayhem og megasupport-killstreaks på Metro når dem skal poste BF3-filmer, på f.eks face og twitter. Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted May 28, 2012 Pen film, synd EA kun poster C4-mayhem og megasupport-killstreaks på Metro når dem skal poste BF3-filmer, på f.eks face og twitter. Merket dette, blir spennende å se hvor mange som kjøper BF 2143 for å spille det k0mp3t4t1v7;P Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 28, 2012 Pen film, synd EA kun poster C4-mayhem og megasupport-killstreaks på Metro når dem skal poste BF3-filmer, på f.eks face og twitter. Det er fordi Patrick Bach forteller at Metro er det mest populære kartet i Battlefield? Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted May 28, 2012 Blir ArmA3 til høsten Chr.. Satse på en arcademode i ArmA3 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 28, 2012 Bare å lage det Editoren får en finpuss Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted May 31, 2012 Oppdatering til BF3 (endelig!!!) http://blogs.battlefield.com/2012/05/bf3-june-update-announce/ Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted May 31, 2012 Oppdatering og oppdatering.. mere en roolback og gudene vite hvor mange nye bugs som kommer.. Vel ikke noe som tyder på at dette spillet kommet til å ha en framtid. Alle map pakkene ligger vel klar der og .. Bare for EA å cashe inn etterhvert som det minker i kassa.. Ikke som mye som en 3spec..som vanlig bruker dem tid på våpen tweak .. uff blir så lei hele det selskapet..For å ikke snakke om den siste bugen med at hvis noen bruker famas så kan du miste poengene når runden er over (ble slik etter XP weekend). Og hvor ligger all den infoen hen ? jo spredd rundt omkring fra battlelog til facebook .Får se om at flubber klarer å spille igjen.. Og hvis man leser litt på den premieum saken , så skal dem som har kjøpt premium ha en fordel i serverkøen. Enn den personen som forhåndsbestilte spillet med BTK2 - Før dem i det hele tatt hadde lansert noe som helst.. Sier jo bare litt.. Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted May 31, 2012 Vet ikke om noen har postet denne før, men syntes denne var ganske artig Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted June 3, 2012 youtu.be/yl0ycyR91gA Kjapp dere, EA sletter alt .. Battlefield Premium trailer .. Så mye rart der.. Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted June 3, 2012 hm, kanskje vi faktisk får store åpne maps i Armored Kill, Close QUarters står jeg lett over:p Share this post Link to post Share on other sites