Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Admin gjorde vel det for at ikke 80% av det andre laget skulle ragequitte, noe som ikke er helt unormalt når ett lag bokstavlig talt baseraper de siste 200 tickets ut av motstanderne.

Litt rar måte å gjøre det på. Skulle de først overstyre det kunne de like greit bare ha nulla ut tickets hos taperne og endt runden.

Er kanskje ikke usannsynlig at admin var på taperlaget i dette tilfellet da.

Veldig rar, og temmelig frustrerende. Det at jeg er i stand til å holde et flagg skal vell ikke få meg drept av admin bare så de kan få det liksom.... OK, motstanderlaget hadde det tøft, men blir du presset tilbake til main på den banen der er du kort sagt fucked. Vet ikke om jeg skal skylle på kartdesign en gang, mister du alle flaggene samtidig er enten motstanderlaget mye bedre og fortjener og vinne, elle laget ditt har bæsjet på leggen. Men kunne gått hatt flere ganger ut av main, på begge sider av det kartet der... Det at du kan stå på en plass og dekke alt av utganger er litt tåpelig. Men så synes jeg egentlig at hele kartet er tåpelig, kan stå i flaggradius på ett flagg, mens jeg dekker to andre. Metro har mye negativt med seg, men en kan værtfall ikke gjøre det..

Hva skjedde da battlefield.no fikk en suqadrush 16p server :p

Jo hele laget satt å campa bak i spawn og var redd for å dø. Tror nesten jeg har spilt på alle 16p serverne og aldri sett så tregt spill... her var det "gammal gubbe" mentalitet gitt. Spillet heter rush og det var alt for mange som ikke fikk igang rullatoren sin :p Sq rush 16p handler om å storme og dominere og man må være kjapp med både aim og shock-paddels. Ticket-bleed skjer når man sitter bak og camper og blir plukket fordi attackers har et gitt antall tickets, mens defenders har ingen grenser.

Edited by cri74

Spurte nettopp ADAM hvorfor Battlefield 3 har blitt så dårlig etter siste patch og hvilke fremtidsplaner som er lagt for spillet. Gleder meg til svar! De er vel flinkere til å svare enn Dice/EA. :iiiiik: :iiiiik: :iiiiik:

• Like 1

Særdeles dårlig svar. Trodde Adam var bra jeg!

Prøv heller 180. de har vært lengre i gamet og klarer sikkert å svare deg bedre kebab....

SUPPRESSION KILL ASSIST 50 SUPPRESSION KILL ASSIST 50 SUPPRESSION KILL ASSIST 50 SUPPRESSION KILL ASSIST 50 SUPPRESSION KILL ASSIST 50 SUPPRESSION KILL ASSIST 50 SUPPRESSION KILL ASSIST 50

For et møkkaspill...

sku logge på origin i dag, fikk beskjed om at passord var feil, trøkte på nyttpassord, gjorde som jeg fikk beskjed om helt til jeg sku skrive inn nytt passord og trøkke "endre passord" da får jeg beskjed om at det er tjenestefeil, prøv igjen senere.

får altså ikke logget inn, ikke får jeg nytt passord, og nå har det gått 4timer uten at det har skjedd noe, hva gjør jeg ? :iiiiik: *abstinenser*

Sunnmøringer, lol.

Herregud så irriterende ;)

Ingen som har en løsning på innloggingsproblemet? Får ikke innstallert den nyeste oppdateringen, samt at innlogging ikke fungerer. Har reinnstallert origin også, men helt resultatløst.

Ingen som har en løsning på innloggingsproblemet? Får ikke innstallert den nyeste oppdateringen, samt at innlogging ikke fungerer. Har reinnstallert origin også, men helt resultatløst.

bare venta jeg.

Jeg fikk nok og innstalerte orgin på nytt I stad. Og nå får jeg ikke opp den nederste linja som viser hvem som er pålogga og sånn, så det resulterte I at jeg ikke får spellt.

Er så gøyyyy

Har innstalert alle 5 battlelog web plugin'ene nå og fortsatt ikke noe vellykket resultat.

Nederst til venstre i IE vinduet står det "Feil på Siden"

Hva betyr det?

Får ikke spellt singel player eller noe, skjer ikke noe når jeg trøkker på dem.

Har innstalert alle 5 battlelog web plugin'ene nå og fortsatt ikke noe vellykket resultat.

Nederst til venstre i IE vinduet står det "Feil på Siden"

Hva betyr det?

Får ikke spellt singel player eller noe, skjer ikke noe når jeg trøkker på dem.

Feil på siden betyr at det er en feil i javascriptet. I crappy-IE skjer dette på 99% av alle nettsider. Det skal vanligvis ikke gjør slik at nettsiden slutter å fungere, så jeg tror det bare er tilfeldig at du har lagt merke til dette.

Du kan jo prøve å oppgradere til IE9 og sjekke om dette løser problemet. Om det fortsatt er der ligger problemet ikke i nettleseren :)