Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Hva har de gjort med flyene..? Tror jeg må bruke to belter med MG'en for å ta ned et fly nå..

Hehe yep, det er jo det som er poenget! :D

Mente jeg traff brukbart nok før den siste patchen.

Din jææævel! :D

Fulgte rett etter deg, la merke til du traff dem og stoppa rett opp. Jeg tenkte "mohahahaha! Nå etter heliet!".

Hva har de gjort med flyene..? Tror jeg må bruke to belter med MG'en for å ta ned et fly nå..

Fra patch-notes: "Slightly reduced the damage of Jet cannons against Aircraft. Damage is now only slightly higher than it was originally at launch."

Kombinert med at heat-seekers ikke fungerer skal man slite med å få skutt ned gode piloter. Tipper det blir enklere for laget med de beste pilotene å dominere luften.

Edited by Krisse

Then I think I'll have to do an _slight_ improvement of my ability to aim. Or slightly lower my expectations.

Men synes de kunne gjort det slik at fly ikke fikk tilbake liv så raskt. Nå blir det til at en blir truffet av et annet fly, så bare flyr en i ring litt, å så er en tilbake med fullt liv igjen. Er jo selvsagt fullt mulig å skyte de ned, men det er jo vanskeligere, noe som i å for seg er positivt. Bare de ikke automatisk fikk mer liv.... Jada jada, vet om HC, men spiller med folk som ikke liker det..

Nådde toppen gøy i BF3 i går, fra nå av blir enhver runde en nedtur. Må nok legge det på hylla.

Abdullahkebab / Lundern og jeg slo til med samlet 129 kills i heli på Caspian-serveren. 92 på meg som gunner, og det beste var at Lundern fikk godt betalt for flyvinga, med 17500 poeng samlet mot mine 15500. Endte med 57 ribbons, akkurat 1000 på skill-statsen og 1337 deaths totalt, artige tall. Var på mumble med resten av squaden, og de rekvirerte oss rundt. Vant runden med to tickets mot RU, slaktet ned endel infanteri de siste sekundene. Oh, the joy! :dans:

Ikke var vi plaget av supression heller. Alle burde egentlig fly helikopter.

Edited by Mr.Teddy

Det er klart det blir gøy å være flyfille når dere iherdig sørger for å havne på samme lag og utnytter at motlaget ikke klarer å samarbeide litt for å gjøre det vanskelig for dere. Andre synes det er mer utfordrende og underholdene å få brynt seg på noen som er bedre og like gode.

Jeg forstår ikke hvorfor folk skyter etter flyet mitt når de ikke har sjans for å treffe. Feks idag, så hendte det opp til flere ganger at skytteren i båter som kjører fra hangarskipet til land på gulf of Oman skyter etter meg når jeg flyr i 400 meters høyde. Det eneste det resulterer i er at jeg blir oppmerksom på dem, å båter er jo det letteste målet som er. Å da blir 2 kills ekstra på meg :p Det skjer ofte at folk avslører posisjonene sine med å skyte når de ikke har sjans å treffe, som igjen resulterer i at de blir drept. Et annet eksempel er når folk hiver granat etter stridsvognen min, da blir jeg jo obs på at de er i nærheten. Jeg forstår bare iKke at folk ikke tenker lenger :p

Ber squadmates jeg har på VoIP/Mumble om å ikke skyte når de sitter på i bilen eller båten. Ingen vits å terge de som er større og styggere enn oss :p

Jeg forstår ikke hvorfor folk skyter etter flyet mitt når de ikke har sjans for å treffe. Feks idag, så hendte det opp til flere ganger at skytteren i båter som kjører fra hangarskipet til land på gulf of Oman skyter etter meg når jeg flyr i 400 meters høyde. Det eneste det resulterer i er at jeg blir oppmerksom på dem, å båter er jo det letteste målet som er. å da blir 2 kills ekstra på meg :p Det skjer ofte at folk avslører posisjonene sine med å skyte når de ikke har sjans å treffe, som igjen resulterer i at de blir drept. Et annet eksempel er når folk hiver granat etter stridsvognen min, da blir jeg jo obs på at de er i nærheten. Jeg forstår bare iKke at folk ikke tenker lenger :p

Folk er dumme, er så enkelt som det.. Desverre...

Jeg forstår ikke hvorfor folk skyter etter flyet mitt når de ikke har sjans for å treffe. Feks idag, så hendte det opp til flere ganger at skytteren i båter som kjører fra hangarskipet til land på gulf of Oman skyter etter meg når jeg flyr i 400 meters høyde. Det eneste det resulterer i er at jeg blir oppmerksom på dem, å båter er jo det letteste målet som er. å da blir 2 kills ekstra på meg :p Det skjer ofte at folk avslører posisjonene sine med å skyte når de ikke har sjans å treffe, som igjen resulterer i at de blir drept. Et annet eksempel er når folk hiver granat etter stridsvognen min, da blir jeg jo obs på at de er i nærheten. Jeg forstår bare iKke at folk ikke tenker lenger :p

Folk er dumme, er så enkelt som det.. Desverre...

Ganske så sant. Jeg hadde en sniper periode på BFBC2 på banen heavy metal, der var det jo ikke refleksjon fra siktet så man kunne holde seg skjult lenge. Da hendte det ofte at jeg lå godt gjemt i en busk e.l, jeg valgte offerene mine med omhu slik at jeg ikke skulle avsløre posisjonen min. å da holdt jeg som regel ut ganske lenge å fikk en fin score, helt til det spawnet en tulling på meg som umiddelbart tømte alle magasinene sine i løpe av 10 sekund uten å treffe noe å avslørte hele posisjonen min, som igjen resulterte i at jeg nærmest ble blendet av alle sporingslysene fra kulene som kom imot meg... å som ekstra salt i såret ble som regel busken min sprengt å jeg måtte finne meg en ny god plass :p

Whaaat? Fikk denne når jeg logga på. Får ikke velge mitt eget nick en gang...

Choose your Origin ID

To hang out at Battlelog you need to choose your username

Choose wisely. This will be visible next to your profile picture and in the forums.

Hadde nettopp en morsom runde på Bazar.. Motstanderlaget var presset tilbake til main, og hele laget jeg var på stod rundt A og E og slaktet alt som kom ut. Men admin hadde løsningen...... Drepte alle på mitt lag, ikke en, men TRE ganger... Og til tross for det klarte de fortsatt bare å ta ett flagg før runden endte.

Det hadde vært no :p

Hadde sikkert gjort seg med en lang og underfundig tråd igjennom alle "departments", men jeg tviler. Av en eller annen grunn så spiller de fleste norske spillere på utenlandske servere, ofte rare servere der sånt som dette skjer.

Var dette på en bf.no server?

Heldigvis ikke... Var denne:

http://battlelog.bat...ETS-FAST-SPAWN/

Grunnen til at jeg nevnte det her var bare fordi jeg ble skikkelig irritert over at folk kan styre serverene sine slik, og følte for å syte litt over det :p

Edited by mockingbird0901