Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

yup, epic timing også

Hadde det vært mulig og skrudd av autobalance på practice jet&heli servern?

En annen ting som ville vært fint var om servern hadde passord som ble byttet med et par dagers mellomrom evnt ukentlig sånn at man kunne inviterere folk som ikke var på bf.no, og at passord ble postet i en tråd her på forumet. Hadde hjulpet litt med randoms som joiner for å trolle eller ødelegger dogfights, heli dueller osv...

Hadde det vært mulig og skrudd av autobalance på practice jet&heli servern?

En annen ting som ville vært fint var om servern hadde passord som ble byttet med et par dagers mellomrom evnt ukentlig sånn at man kunne inviterere folk som ikke var på bf.no, og at passord ble postet i en tråd her på forumet. Hadde hjulpet litt med randoms som joiner for å trolle eller ødelegger dogfights, heli dueller osv...

^ this

umulig å planlegge 1v1 Jet etc der om dagen

Jeg har videreformidlet ønsket om å skru av autobalance på adminforumet. Passordbeskyttelse tror jeg gjør serveren litt for lite tilgjenglig - dette skal tross alt være et public tilbud.

Jeg skummet veldig fort igjennom, så jeg overså nok noe. Men dette likte jeg iallefall ;)

-The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace. (da skal man alltids klare å komme seg unna rekkevidden før de rekker å fyre av salve nr 2 etter du har brukt flairs)

-Reduced the damage AA missiles do to jets to 45%

-Below Radar will now also prevent the lock on of Stinger and IGLA missiles.

-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters. JAAAAHAHHAHAHAHAHAAHH!!<3

MEN:

-Increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets.

-Javelin missiles fired without Laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs.

-Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets

faen.

Det er en så kalt compilation Dr., det er ikke sånn at du treffer de hver gang, men når du gjør det bør du belønnes med kill. Ikke minst med rpg, som er mye vanskeligere å treffe med. Dette vil også gjøre det vanskeligere å flaghoppe med venomen.

Soflam/jav blir kanskje en smule mer irriterende, men fortsatt ikke noe problem. Interesant at flares nå skal hjelpe mot avfyrte laser locks (tipper du må time sånn at du bruker de rett før missilen treffer, både for laser og heat seekers)

-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.

-Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles.

Når helipilotene skal klippe plena med rotorene, så fortjener de å bli skutt ned av tank ol. (for all del, fortsett med det)

Dos...tror du ikke jeg vet det? tanker jo sammen med nick hver dag, så vet hvor ofte heleiene og flyene faller, men det er faktisk ganske ofte...for oss begge :)

Jihad: jepp..er som "å stjele souukertøy fra barn" :p Easy as hell!

Edited by Dr.Schjolberg

Lure på om i neste patch, om de patcher lydsporet?

Det jeg hovedsaklig lurer på: Vil alle lydene bli patcha om til en enkelt lyd?

Altså kun: bipbipbipbipbipbipbipbipbipbip?

For det er jo FOR FAEN ALT MAN HØRER Nå TIL DAGS.

-Added Horns to all Jeeps.

Yay.. the little things in life.. :D

+Ser ut som F35'en blir kraftig tweaket.

-Reduced the damage AA guns (both mobile and stationary) do to infantry.

Hva..? Er den for kraftig..? At man faktisk KAN ta ut de som kommer løpende med C4..?

Savner AT4 fra BC2, var smått tilfredsstillende når du fikk skutt ned et heli med det :(

Helt enig.

Syntes forøvring patchen kan bli bra. Men, jeg kommer aldri til å bli helt tilfreds før de tar ut alle våpen/gadgets fra spillet som ikke krever ferdigheter å bruke, eventuelt blir forandret. Noe som forøvrig aldri vil bli gjort :| Får vel bare tilpasse seg etter beste evne enn så lenge :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...