Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Faen er det med folk å hoppe inn i HW til folk og stikke av med den mens man repper?

Blir så eitranes forbainna at æ kan sprekk!

Idioter

det var jaggu dyrt pr. skudd :hmm:

nesten så det sku vært sånn i bf3 at du måtte tjene deg opp peng for og kjøpe skudd og våpen, da hadde vi fått vekk mye av javelin driten :p

Nå skjønner jeg hvorfor jeg får med så lite ammo når jeg plukker opp Javelinen... Dice hadde ikke råd til mer.

http://getsatisfacti...ompetative_mode

Sjekk ut den linken, et forum som Dice sitt bf3 team overvåker. La inn noen tanker om bf3 som et eSport spill, join diskusjonen og sei hva du mener. Bare et eventuelt +1 som svar er topp, slik at dice legger merke til TOpicen og nødvendigheten av noen forandringer. ;)

EDIT: ps. du kan logge inn med samme info som på battleLog:)

Edited by Ldd1

Alle bf.no servere nede atm, hva skjer?

http://getsatisfacti...ompetative_mode

Sjekk ut den linken, et forum som Dice sitt bf3 team overvåker. La inn noen tanker om bf3 som et eSport spill, join diskusjonen og sei hva du mener. Bare et eventuelt +1 som svar er topp, slik at dice legger merke til TOpicen og nødvendigheten av noen forandringer. ;)

EDIT: ps. du kan logge inn med samme info som på battleLog:)

Kommer bare opp ei blank side på den innlogginga der.

For å være ærlig så tror jeg ikke du får så mye positive oppmerksomhet fra dice sin side med ord som nooblike, fucking etc..

Du har noen poeng, men ting som gunsway, crosshair, jump animation og tweaking av grafikk er ikke på langt nær like viktig som map design med terreng, byggninger og plassering av flag. Jeg synes alle som ønsker noe mer ut av bf3 enn å trolle på en fjelltopp med javelin og soflam, om å lese godt igjennom phantom sin tråd da det etter min mening er nevnt en del nødvendig design endrigner der.

Et par andre ting jeg ville gjort er og endre hvordan luft hw fungerer i bf3, og da spesielt heli.

Noen eksempler på endringer i heli: Fjern semi-guided rockets og buff tvg skade og styrbarhet. Evt gi guided rockets ammo begrensinger. Hva er vel ikke mer kjipt enn når heli begynner med guided rocket duels på 5 mils avstand? Jeg ville også gjort begge attack helier mer like i styrbarhet og gitt dem muligheter for mer akrobatisk utfoldelse, da spesielt havoc. Disse endringene mener jeg ville gjort rollene som pilot og gunner mer givende uten å gjøre det mer op enn det måtte være fra før av.

Når det gjelder jets så står jeg uten så alt for mye erfaring, men mener de tar ut heli litt for lett med mg. Ville også øket stall speed en del og gitt jets mulighet for og slippe bomber.

En siste ting er engineers som jeg mener er for god i rollen som inf. Ville gitt engies et dårligere hoved våpen og kanskje buffet rpg/smaw noe. Bytt ut javelin med wire guided launcher og øk skaden til stinger/igla noe. Disable på en hit burde være realistisk så lenge ikke flares og ecm jammer hadde bugget hele tiden.

For min del så koker det ned til 3 ting som ødelegger mye i bf3: dårlig map design og flag plassering, talentløse ting som soflam, guided shell og javelin og den store mengden med alvorlig bugs.

Kanskje om 2-3 år så er bf3 "fixed" men hvor mange spiller det fortsatt da? da har vel både bf2143 og bf3 vietnam kommet med bf4 rett rundt hjørnet.

Et par andre ting jeg ville gjort er og endre hvordan luft hw fungerer i bf3, og da spesielt heli.

Noen eksempler på endringer i heli: Fjern semi-guided rockets og buff tvg skade og styrbarhet. Evt gi guided rockets ammo begrensinger. Hva er vel ikke mer kjipt enn når heli begynner med guided rocket duels på 5 mils avstand?

Semi-guided rockets på heli har jo eksistert siden BETA. å fjerne/nerfe det nå er litt seint, spør du meg. Forskjellen mellom ein god pilot og ein dårlig, der begge bruker semiguided-rocket, er uansett stor, så ser ikkje problemet :) Close fight med heli er jo uansett ødelagt i dette spillet, da man må kompensere for delay/lagg/ping/packetloss, eller hva det kalles (forskjellig siktepunkt med heli-raketter hver gang, alt etter kem som flyr helikopteret). Og TV-guided rocket bør for all del ikkje gjeres bedre/få bedre styrbarhet. Da kommer alt plutselig til å handle om den, med instant-kills over and over again, og pilot i helikopteret blir uviktig.

Jungelryktene skal ha det til at guided rockets kommer til å bli nerfet mot luft uansett, men jeg ser poenget ditt med at en for op tv og shitty rockets gir en feil balanse mellom pilot og gunner rollen. Men hva med å møtes på midten? Jeg synes iaf at guidet rockets er for op/feil balansert når du kan uten store problemer disable og ta ut det meste av hardware på lange avstander. Jeg ser også vanskeligheten med å finne den perfekte balansegang spes med tanke på hvordan map designet og plassering av flag er.

Hvis jeg bytter fra xfx 5770 til xfx 6970. Må jeg slette og ordne nye drivere, eller går det bra iogmed at det er samme type?

Jungelryktene skal ha det til at guided rockets kommer til å bli nerfet mot luft uansett, men jeg ser poenget ditt med at en for op tv og shitty rockets gir en feil balanse mellom pilot og gunner rollen. Men hva med å møtes på midten? Jeg synes iaf at guidet rockets er for op/feil balansert når du kan uten store problemer disable og ta ut det meste av hardware på lange avstander. Jeg ser også vanskeligheten med å finne den perfekte balansegang spes med tanke på hvordan map designet og plassering av flag er.

Ja, det er mye å ta hensyn til, spesielt pga at kartene er laget så dårlig (etter min meining). Det dei BøR fikse, er hit-registrering på heli når det flyr horisontalt framfor deg. Altså fra høgre til venstre av skjermen, f.eks, uansett avstand. Sjølv om man ser rakettene treffer, så får man sjelden hit, og det er berre når heliet flyr mot eller fra deg, eller oppover/nedover, at det er mulig å treffe - om du skjønner ka eg meiner..

Guided rockets er latterlig lette. Tar ut tankser på omtrent uendelig lang lengde om man lærer seg kor ein skal sikte (etter patchen så er havocen blitt overlegen på å treffe med raketter, både mot heli og bakke-hw, dette bør dei òg se på..). Men samtidig så synes eg at et helikopter skal vere litt OP mot bakke-hardware, så får det heller vere flyene sin jobb å ta ned den store trusselen ;)