Its a war out here 235 Report post Posted December 19, 2011 Karkand er sååå elsk. Gief 40 player inf only plex! Share this post Link to post Share on other sites
heyker 0 Report post Posted December 19, 2011 (edited) En ting som er dødsirriterende er at jeg blir kastet over på motsatt team etter første dauingen eller bildet henger og så er jeg på andre siden , mister jo helt motet å spille.. Edited December 19, 2011 by heyker Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 20, 2011 får man ikke service star på 100kills med tanks/heli sånn det er med våpen? Share this post Link to post Share on other sites
Gråstein 2 Report post Posted December 20, 2011 får man ikke service star på 100kills med tanks/heli sånn det er med våpen? Hadde det bare vært så vel, da hadde jeg hatt mange service stars Du for service star etter du har fått alle unlocks til en HW, så for å få neste stjerne må du oppnå en viss poengsum. 35.000 med jet, 65.000 med attack heli og scout heli ligger en plass i mellom hvis jeg ikke husker helt feil, Med stridsvognene vet jeg ikke hvilke summer du trenger. Jeg har kun service star på luft HW Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 20, 2011 får man ikke service star på 100kills med tanks/heli sånn det er med våpen? Hadde det bare vært så vel, da hadde jeg hatt mange service stars Du for service star etter du har fått alle unlocks til en HW, så for å få neste stjerne må du oppnå en viss poengsum. 35.000 med jet, 65.000 med attack heli og scout heli ligger en plass i mellom hvis jeg ikke husker helt feil, Med stridsvognene vet jeg ikke hvilke summer du trenger. Jeg har kun service star på luft HW ahh, da mangler jeg to unlocks på tank/heli da =/ Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted December 20, 2011 Ajaj... Jeg fikk den største antenna på Caspian i hodet dag. Døde momentant, i tank med 100% og et ganske langt stykke unna flagget. Søren som jeg skvatt. Visste ikke at gigantantenna kunne falle ned engang... før nå... Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 20, 2011 Den detter ned når det er en 20tickets igjen Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted December 20, 2011 Den detter ned når det er en 20tickets igjen Fanken jeg som trodde jeg hadde fått unlocket nuclarC4... Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted December 21, 2011 Den detter ned når det er en 20tickets igjen Andre som vil bli med i kåringen av årets største bf3 nabb? Ser ut som jeg ligger i tet foreløpig Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 21, 2011 2 Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted December 21, 2011 Så trist, så sant. Mest ubrukelige minimappet jeg har vært borti, bruker det basically ikke i det hele tatt. Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted December 21, 2011 bruker det hele tiden jeg, noe annet ville være idiotisk når man har 2d spotting =) Alle spillene burde bruke BFVs topografiske kart dog Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted December 21, 2011 Se om du finner bildet av fargeprosessen til BF3, var ett punkt der spillet var perfekt - så bestemte de seg for å adde lens-flare, bloom, og den stygge blåfargen. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 22, 2011 Minimappet i bf3 er jo bra det. Ser jo en grå-blå smørje med noen røde dotter nå og da,gudd shitt ass. Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted December 22, 2011 Er det en bug når man hører enemy spottet i nærheten av deg og du ser på minimapet så er det ikke en kjeft der. Eller er det en "feature" som dice sitter å ler hardt og brutalt av. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 22, 2011 Vil tru at du sikkert har sniper(ger) eller lignende I nærheten som spotter noe 500m unna og bommer. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 22, 2011 Synes det funker jeg, men det krever at du allerede er "lommekjent" på det aktuelle kartet. Share this post Link to post Share on other sites
DosMetros 2 Report post Posted December 22, 2011 Er kanskje jeg som løper rundt og spammer spotte knappen konstant i nærheten fordi jeg ikke klarer å se folk selv om de løper midt på veien. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 22, 2011 Er kanskje jeg som løper rundt og spammer spotte knappen konstant i nærheten fordi jeg ikke klarer å se folk selv om de løper midt på veien. Det tror jeg ikke du er alene om, mye tøffe effekter i BF3, solen f.eks! Share this post Link to post Share on other sites
DosMetros 2 Report post Posted December 23, 2011 Er kanskje jeg som løper rundt og spammer spotte knappen konstant i nærheten fordi jeg ikke klarer å se folk selv om de løper midt på veien. Det tror jeg ikke du er alene om, mye tøffe effekter i BF3, solen f.eks! Jeg liker effekten med møkk og gjørme på øyeeplet! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 28, 2011 Noen erfarene piloter som vil dele noen basic unnamannøver tips? Jeg peiler meg inn på ett fly og tenker detta blir lett, men neida, vips så drar han opp, og hvor blir han av? jo rett bak meg og BOOM så er jeg nede. Skjønner ikke åssen jeg skal komme unna jeg, looper opp og til siden, men han er like fordømt bak meg Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted December 29, 2011 Se om du finner bildet av fargeprosessen til BF3, var ett punkt der spillet var perfekt - så bestemte de seg for å adde lens-flare, bloom, og den stygge blåfargen. Fant det; files.technofovea.com/dice_rendering_screens.swf Trykk på bildet for å se neste prosess. Om de bare hadde stoppet på 14... Share this post Link to post Share on other sites
Gråstein 2 Report post Posted December 29, 2011 Noen erfarene piloter som vil dele noen basic unnamannøver tips? Jeg peiler meg inn på ett fly og tenker detta blir lett, men neida, vips så drar han opp, og hvor blir han av? jo rett bak meg og BOOM så er jeg nede. Skjønner ikke åssen jeg skal komme unna jeg, looper opp og til siden, men han er like fordømt bak meg Det letteste trikset er å bremse og svinge, da svinger man mye skarpere. Hvis du er litt sleip kan du bare bruke pilene å kun fly til den ene siden mens du bremser å svinger å gasser igjen når det trengs. Da klarer han ikke å treffe deg med mindre han gjør det samme Så kan du bare gjør det til han går lei å stikker av. Men det kan ta litt tid. (jeg bruker ikke dette trikset) Jeg pleier å bremse/svinge og holder meg mest mulig i bevegelse slik han ikke klarer å få meg i siktet. Nøyaktig hvordan du skal manevrøre kan jeg ikke si, det tar jeg bare på feelingen der å da. Å det ender som regel godt Air rader er også obligatorisk i dog fights, jeg har alltid ett øye på den slik jeg vet hvordan jeg skal svinge for å unngå ett fly som er etter meg. Hvis du vil ha ett lett match er det bare å spille wake eller gulf som russere, flyene deres er overlegne amerikanerne sine. Men jeg liker amerikanerne sitt F35, det er mer varierende å utfordrende i dog fight, å veldig gøy å sveve over bakken en plass med mye fiender Share this post Link to post Share on other sites