Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

GTX 570, evt 580 om du har litt meir penger.

Da skulle jeg teste B2k etter en måneds tid pause og "slowmotion"-greiene er tilbake... Er som å spille i sirup og alt har 0.5s dealy? Noen som har hørt om noe lignende? Hadde det rett etter release også, men det forsvant av uvisse årsaker.

Vil helst ha radeon, kikka på 6950 kortet, det må vil være greit nok? Men jeg føler jeg klare meg med jeg det jeg har, så overtal meg .

Merker jeg har et elsk hat forhold til BF3 om dagen.

Ikke misforstå, jeg elsker spillet, jeg syntes det er fantastisk moro å kunne ha den friheten til å spIlle akkurat slik man vil, flanke rundt, angripe midt i mølja, cappe flagg, være dedikert medic for squaden sin, dedikert sniper[GER] på toppen av et fjell eller inne i en mørk bygning. Kort fortalt så syntes jeg spillet er herlig.

MEN

det er så himla vanskelig å legge fra seg! Merker jeg blir sittende 1time, 2timer, 3timer. Når jeg er borte fra det så får jeg lyst til å spille igjen. Jeg lurer på om jeg prøver å spille det ihjel - uten å lyktes. Nå er jeg rimelig grønn i forhold til mange på vennelista mi, b.l.a. Arthalion som har 90timer og Daniel som har 130timer i den virituelle krigssonen. Men det tar jeg bare som et tegn på at avhengigheten ikke vil dabbe av med det første.

Derfor elsker jeg spillet, men hater at jeg blir så hekta på den fantastiske simulerte krigføringen som er bf3. Tror jeg må reise på skogstur og detoxe litt :confused:

Vil helst ha radeon
Why? Såvidt meg bekjent går vel disse for å være mer støyende bl.a., hvis det er noe du bryr deg om. Jeg gikk inn med åpent sinn og googlet alternativene - gikk for Asus sitt DirectCU GTX580 pga. støynivå og er strålende fornøyd, drar spillet på ultra med største letthet og er særs stillegående. Forrige kortet mitt var et Radeon... blir litt hipp som happ for min del. Men to each his own...

[edit] @ Punky: jeg har 40 timer og føler jeg er rimelig nabb ennå... mangler et tonn med unlocks, kan fortsatt gå meg vill på de fleste kart, lærte for under en uke siden hva soflam var :p ...bare nyt det så lenge du digger det, plutselig en dag tenker du "neeh... gjøre noe annet a?" og så var BF3-dagene over for denne gang.

hehe, gjett om jeg gjør! Storkoser meg :)

Soflam fikk jeg testa for første gang igår, spennende gadget. Har fortsatt ikke brukt MAV som mange snakket om i starten, og av våpen så har jeg knapt fått skutt inn M416, hehe. Testa AEK-971 igår, og blei litt småforelska.

Men nå har jeg hatt pappaperm en god stund, og derfor hatt litt gamingtid i forhold til tupplurene til tulla, men nå er den tiden snart over og da vil det nok begrense seg betraktelig for min del. Håper bare ikke alle andre spiller seg lei for raskt, vil gjerne ha norbaggar å spille mot laaangt ut i 2012.

Støy er ikke no hinndring da jeg har kabinett med 5 vifter som suser.

Grunn til radeon er vil bare at jeg ikke vil ha noe annet.

Men tenker at det vil Jo sikkert komma noe mye spill snart og da må man vil bytte igjen.

Men 6990 er uaktuelt til 4500 også :-P

Så jeg vil vil mere noe forskjell fra 5780 til 6950?

stimt! Den ser gøyal ut, typ. flue på veggen. Man kan bare buzze rundt, og late som man er del av kampen. Skremme folk i gangene, osv. Tror den kan være festlig :)

Hver gang jeg hører lyden av den så går det en sikring i huet mitt, da går jeg på mav-jakt inntil jeg enten mister ferten av den eller har tatt den ut... ser nå at jeg nok er ganske lettlurt :p

mav jakt, det høres kjent ut. Men av latmannsprinssippet så orker man ikke følge etter den, med mindre den skal samme vei som meg.

Hver gang jeg hører lyden av den så går det en sikring i huet mitt, da går jeg på mav-jakt inntil jeg enten mister ferten av den eller har tatt den ut... ser nå at jeg nok er ganske lettlurt :p

Haha, den blir brukt så mye til å distrahere folk, har du noen gang fått en kule i ryggen mens du jager en mav? :D

Hehe, gjett om. På den annen side har jeg aldri blitt drept av en MAV som meier meg ned... tror det er frykten for den ydmykelsen som gjør at jeg hopper hver gang jeg hører en :p

[edit] damn, kan jeg slette denne posten? ser for meg at mav'ene kommer til å fly tett som hagl hvis folk leser dette og ser meg på en server :(

Driver og vurderer og bytte ut skjermkortet mitt i ny julegave fra "nissen".

Hva kort er det og annbefale og gå opp til? Har en forkjærlighet for Radeon kort så helst ett av den typen.

Er 68xx serien noe og gå for? har 5780 nå og er fornøyd med det, men hadde vært gøy med det lille eksta så man kan ha alle settings på high/ultra :)

Har bytta mitt 5970 kort med 6990 LCS, alt max og har min. 60fps. ofte på 100fps.

Går som hakka møkk!! :):Congrats:

Driver og vurderer og bytte ut skjermkortet mitt i ny julegave fra "nissen".

Hva kort er det og annbefale og gå opp til? Har en forkjærlighet for Radeon kort så helst ett av den typen.

Er 68xx serien noe og gå for? har 5780 nå og er fornøyd med det, men hadde vært gøy med det lille eksta så man kan ha alle settings på high/ultra :)

Har bytta mitt 5970 kort med 6990 LCS, alt max og har min. 60fps. ofte på 100fps.

Går som hakka møkk!! :):Congrats:

Nå er vel fortvekk 6990 kortet noe dyrere enn 6950/70 kortet :p

Nissen har ikke så mye peng og bruke på kort da han akkurat har kjøpt seg hus og uventede regninger hagler inn her :p så ett kort til max 3k :)

Jeg har 2x 6950 og det kjører jo alt jeg har av spill latterlig bra! Scalingen på disse kortene er veldig bra. Synes heller ikke det bråker så fryktelig, men nå har jeg et kabinett som isolerer godt. Det eneste minuset med AMD/ATI er at man på helt nye spill ofte må vente litt på fungerende drivere. Men dette er nok først og fremst et problem for meg og andre som kjører xfire. På Skyrim må jeg f.eks. disable xfire og kjøre ett kort, men det fungerer bra og jeg veit at ny driver kommer snart. Med BF3 har jeg ikke hatt noen problemer, kun på betaen!

ps. På 6950 kortene kan man med letthet flashe bios slik at det blir 6970 kort! Samme HW, kun software som skiller kortene. Fremgangsmåten kan du google! Så spar penger og la 6970 bli i butikken.

Edit: her er en link til deg om hvordan du kan flashe bios: http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/159

Edited by Kåre Willoch

Hvordan reagerer dere når dere treffer en kar med mortar som sitter helt for seg selv? :p Ett raskt skudd i hode? Eller benytter dere anledningen til å drepe han på den mest ydmykende måten dere kommer på? :) Jeg finner det overraskende gøy å drepe dem med repair tool, men hadde vært gøy å få til noe mer kreativt :grin:

Hvordan reagerer dere når dere treffer en kar med mortar som sitter helt for seg selv? :p Ett raskt skudd i hode? Eller benytter dere anledningen til å drepe han på den mest ydmykende måten dere kommer på? :) Jeg finner det overraskende gøy å drepe dem med repair tool, men hadde vært gøy å få til noe mer kreativt :grin:

Du har jo "trolling dem noobs" metoden, der du legger en claymore ved siden av de, løper foran de så de ser deg, så løper bak de og venter på at de skal gå ut av mortaren, for så å triggre claymroen :D

i dag når jeg sto opp var bf3 slettet fra origin og antall venner var redusert til 3 stk. OK..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...