ninjabloo 50 Report post Posted December 9, 2011 Steiner: http://team-bx3.com/ Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 9, 2011 morro scav, selvom jeg hater alle store fjortissbokstavene i nicket ditt i presentasjonen Føler virkelig for å svare på denne. Har brukt ingame siden før jeg visste hva en fjortiss var? På 90-tallet var store og små bokstaver tøft! Jeg har ingen indie- eller hipstercred jeg må vedlikeholde, så jeg gir egentlig litt faen, dette handler mer om identitet enn å tilfredsstille nerder om plutselig er blitt jævla voksen. Share this post Link to post Share on other sites
Ojive 2 Report post Posted December 9, 2011 Så sjekka vi prostaten samtidig. Var helt greit der også. Aneros? Nah, real deal hos legen vøtt. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 9, 2011 Scaven[GER] 1 Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted December 9, 2011 ok men jeg håper da at vi fortsatt vil se dere her ! Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 9, 2011 ok men jeg håper da at vi fortsatt vil se dere her ! Rydd opp i den pinlige BF3-administrasjonen dere har nå, så blir nok de fleste værende på deres servere. Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted December 9, 2011 tror ingen av oss har nå problemer med bf3-administrasjonen i bf.no, scav Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 9, 2011 Nei, serverne er jo konstant smekkfulle, så det er åpenbart ikke rom for forbedring på noe plan. Jeg trekker utsagnet mitt. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted December 9, 2011 Syrligheten! Bør vurderes å luke ut enkelte kart fra Inf Only-serverne. Damavand Peak og Canals er serverdrepere. Hva med å kjøre Seine/Bazaar only? Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 9, 2011 Syrligheten! Bør vurderes å luke ut enkelte kart fra Inf Only-serverne. Damavand Peak og Canals er serverdrepere. Hva med å kjøre Seine/Bazaar only? Fått med deg #05? Bazaar & Crossing 24/7, samt 1000 ticks. Nei, serverne er jo konstant smekkfulle, så det er åpenbart ikke rom for forbedring på noe plan. Jeg trekker utsagnet mitt. Om du har forslag til serverendringer/oppsett, skrik ut! Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted December 9, 2011 #5 er kronisk tom, 64 Player og ikke Inf Only. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 9, 2011 #5 er kronisk tom, 64 Player og ikke Inf Only. Satt den til inf only, og senket antall spillere til 48. Bedre? Share this post Link to post Share on other sites
Osram 11 Report post Posted December 9, 2011 Scaven[GER] Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 9, 2011 Om du har forslag til serverendringer/oppsett, skrik ut! Hehehehe. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 11, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=XDzv-fEFyhE&feature=youtu.be 1 Share this post Link to post Share on other sites
Ojive 2 Report post Posted December 11, 2011 (edited) youtubelollink 2min av min tid jeg kommer aldri til å få tilbake Edited December 11, 2011 by Ojive 1 Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 11, 2011 Ironisk film om hvor ''bra'' HW er i bf3. Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted December 11, 2011 Nei, serverne er jo konstant smekkfulle, så det er åpenbart ikke rom for forbedring på noe plan. Jeg trekker utsagnet mitt. You want cheese with that? Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 11, 2011 Ja takk, men jeg trenger noe whine også. Posten min var blottet for det. Share this post Link to post Share on other sites
Ojive 2 Report post Posted December 12, 2011 Ja takk, men jeg trenger noe whine også. Posten min var blottet for det. GIDD FOR FAEN å AVSLUTTE SV98 DUEL MED HS I MIN PANNE. MMMMMKKKK??????? ....der? Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 12, 2011 Ojive <3 Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted December 12, 2011 Ja takk, men jeg trenger noe whine også. Posten min var blottet for det. Prøv chatloggen fra #01 på lørdag kveld, der var det plenty... 1 Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 12, 2011 Soflam + javelin, det er ikke whine, det er irritasjon. Sjekk chatlogen etter vi begynte å bruke den og, se om du ser et mønster. F.eks da du ba om å balansere lagene lørdag kveld, da vi hadde lockdown på nesten alt av hardware som kom ut av US spawn på Firestorm. Soflam og javelin er så gøy at det nesten alltid er et garantert kill. Du kan jo sjekke chatloggen på #6 i går også, eller andre servere hvor vi har brukt javelin de siste to døgnene. Det er kjempegøy å forsøke å spille noe annet enn inf på en server når den comboen er oppe. Uansett, jeg forstår tydeligvis for lite om BF3 og spillmekanikker til å ha noe rett til å uttale meg her. What ever, jeg får vel bare kjøre hardt på med javelin og soflam public. Kanskje det er bedre å vise det, enn å argumentere mot det. Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted December 12, 2011 så sinna scav Må si meg enig i at det er utrolig irriterende hvor lett inf kan ta ned hw med den comboen.. men men satser på en patch som balanserer den litt.. Share this post Link to post Share on other sites
Bustebart 3 Report post Posted December 12, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=XDzv-fEFyhE&feature=youtu.be Hahahahaha! Share this post Link to post Share on other sites