Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Flere enn meg som fikk mer problemer etter patchen eller???

Ja. Spillet er blitt verre enn det var...

Ah, takk og lov flere som sliter med og drepe folk i bf3.

Selv om jeg begynner og planter siktet mellom halsen og brystet skyter sikkert 5 kuler som blir treffer, klarer han alikevel etter de 5 kulene og begynne og skyte for og så drepe meg. Selv om jeg hadde alle fordeler.

Dette er faktisk noe som irriterer meg grønn hvorfor det skal være sånn. Jeg blir urettferdig behandlet :p

Har du spilt siden beta?

Har ikke opplevd dette siden release.

Yepp, opplever dette en gang i blandt, frustrerende når det først skjer. Kan være delay, men når man har 30'ish MS stabilt så tviler jeg på at det er grunnen. Ikke opplevd at den du skyter på (trenger ikke å stå nær en medpack) og du treffer, har full HP når du sjekker killcam?

http://www.youtube.com/watch?v=V0YWc1wjCW0

Slikt som det her, se hele videoen, hender det skjer hos meg også.

Har du spilt siden beta?

Har ikke opplevd dette siden release.

Yepp, opplever dette en gang i blandt, frustrerende når det først skjer. Kan være delay, men når man har 30'ish MS stabilt så tviler jeg på at det er grunnen. Ikke opplevd at den du skyter på (trenger ikke å stå nær en medpack) og du treffer, har full HP når du sjekker killcam?

http://www.youtube.com/watch?v=V0YWc1wjCW0

Slikt som det her, se hele videoen, hender det skjer hos meg også.

Alt jeg ser her er en person som som regel enten misser med skudd, eller kjører full auto som gir høy spredning og derfor ikke hit. Ser ingen feil i den videon egentlig.

Jeg opplever ikke dette. Skytingen i BF3 er for meg forholdsvis optimal.

Rekylkontroll/kompensering for rekyl

Burstkontroll/frekvenskontroll

Aim

De tre der er kritiske imo.

Sliter i alle fall ikke med å drepe.

Jeg opplever ikke dette. Skytingen i BF3 er for meg forholdsvis optimal.

Rekylkontroll/kompensering for rekyl

Burstkontroll/frekvenskontroll

Aim

De tre der er kritiske imo.

Sliter i alle fall ikke med å drepe.

Kan være linja mi da, skjønner uansett ikke helt hvorfor det skjer (ingenting annet som stjeler båndbredde).

I går ble jeg oneshotta av en fyr med M4 (engi AR) fra 100% til 0%, døde momentant fra ett skudd, og det var ikke HS.

Forresten, nydelig våpenbalanse - liker spesielt DAO12 med 12g frag.

irriterer meg grønn over at 3/5 tanks står i main base og skyter etter fly stort sett hele runden jeg da, så får vi snakket om litt annet også...

da må jo det bety at fly og heil er ganske OP når flertallet av tanks må stå i main base, og ennå ikke klare og ta no serlig med kills :p

Fly/heli vs. tanks er bare latterlig i dette spillet. Et direkte-treff med tanks på et heli og det flyr avgårde... Den neste vitsen er stinger - for den hjelper jo så mye når de bare kan vente på at du fyrer og så deploye flares, mao. må man være to som samarbeider hvis stinger skal være noe vits.

I DC var det årnings på sakene, savner det...

Lock on'en til tanks er alt for bra. Disabler tanks på 1 skudd, tar chopper på et skudd. suck my balls.

Men med gode piloter i heli har ikke tanks noen sjans. Tv missiler og guided missiles gjør at heli kan stå på lang distanse og bare pepre. akkurat som i bf2.

Bare jeg som ikke får opp servere på BF3 på PS3 etter den nye patchen? :(

vet det er en del konsoll haters her men :p

EDIT: fant det ut :)

Edited by Enradoo

Dice fornekter seg ikke - nå lurer de på om de skal gjøre brystet til "headshot" for bolt action rifler, sånn at alle kan løpe rundt og quickscope som i BC2. For det savner vi vel alle....

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1459031-demize-talking-about-adding-chest-1hk-box-snipers-7.html#post20444773

Helt utrolig at disse kara i det hele tatt jobber med spill.

at en utvikler lager en sak for å skape litt liv på forumet er vel ikke så veldig mye å være bekymret for imo..