Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Det er faktisk godt å høre det fra en såpass aktiv spiller som deg, Campy, for jeg sliter som et sant helvete med dette minimap'et... jeg syns det funker dårlig, og hverken zoom-levels eller orientation funker for meg i det hele tatt. Så når sant skal sies bruker jeg det omtrent ikke i det hele tatt... :-/

Minimappet vil alltid være veldig viktig, det er bare synd at de har gjort en så fantastisk dårlig jobb med BF3

Retta litt på den,lol.

hehe, jeg kjører stilen jeg har kjørt siden UT99. PEIS På! Er det 3 rundt hjørnet jeg skal faen meg ha med med 2 av de før jeg stryker med. Oftere enn ikke dreper jeg mest, men jeg dør også mest.

på minimap biten er jeg enig, bruker det nesten bare lengst zoomen inn. da kan det være greit å se de røde prikkene, ellers zoomer jeg mer ut føler jeg ikke har jeg vet hvor langt en person er unna om prikken er 1cm unna meg på kartet.

Det er faktisk godt å høre det fra en såpass aktiv spiller som deg, Campy, for jeg sliter som et sant helvete med dette minimap'et... jeg syns det funker dårlig, og hverken zoom-levels eller orientation funker for meg i det hele tatt. Så når sant skal sies bruker jeg det omtrent ikke i det hele tatt... :-/

Jeg ender alltid opp med å bruke stort map med nest-største zoom level, det er egentlig bare da jeg føler jeg får noe ut av å bruke minimappet. Når man har det lite er det lite til at det er brukbart.

Challenge accepted! :-D

Ingen dør mer enn meg, ferdig arbeid :grin:

its on like donkey kong biiatch!

godt du lever opp til navnet sussi:D

Like you wouldn't believe... :tafse:

I 1942 så holdt jeg meg konstant i bevegelse og hvis jeg så FI så løp jeg etter for å angripe, for der handlet det om å komme tett nok inntil til at dance'n'shoot avgjorde duellen... det har jeg dessverre ikke klart å legge av meg, så mens alle andre finner seg et mørkt hjørne å gjemme seg i, hopper jeg rundt på gårdsplassen som en annen idiot... og med tanke på hvor fort man dør i BF3 er det uheldig for K/D ratioen :p

Men jeg har det gøy da, og det er vel det viktigste :innocent:

Challenge accepted! :-D

Ingen dør mer enn meg, ferdig arbeid :grin:

ååååååååååååååååååå Takk og lov jeg er ikke alene!!!! :p

I bf2 spillte jeg som en gud i forhold til bf3! :p

Bf3 er så vanskelig at jeg har ikke ord, meste parten av tiden så ser jeg ikke fienden som dreper meg en gang, springer over en gate eller forbi en busk så skal jeg garantere deg at det er en som dreper meg. Rekorden min i deaths er vel til nå med 2 dagers spilling 2-18 eller noe sånnt.

Men igjen jeg er ikke så nøyen på kills. Så lenge squaden min har det bra så har jeg det bra!

Jeg gir dekkild,

løper inn og ofrer meg for at folk skal komme til target.

Gir mine venner healing og shock paddels.

Tar over flagg,

fikser blackhawken. når vi flyr rundt.

Tja er vel det som forklarer min kd ratio. Husk kills er ikke alt i bf3, og takk og lov for det. Synd ikke alle ser det :p

Nei det har jeg også funnet ut at jeg kommer ALDRI til og ha clan i bf3 for og si det sånn. Ikke har jeg tid heller for den del da.

Og det blir ALDRI det samme som det ble i Battlefield 2 uansett!

Pluss jeg er ikke i nærheten så god!

Mye gøyere og spille public med mine nærmeste på public og gjøre det jeg kan best, nemlig og være en mor for squaden! :)

Splittet ut cheatdiskusjonen i egen tråd, siden den ble en egen topic i denne tråden.

linky?

Jeg er lat :)

Går helt fint å spille klan i BF3. Inf er utrolig moro, med alt fra 5v5 til 8v8. Conquest 8v8 er også ok, men det er litt trist at hardware betyr så lite. En ting er sikkert, BF3 som klanspill er mange ganger morsommere enn å løpe rundt som en sau på public.

Har ikke spilt på en stund siden det var alt for mye som irriterte meg med spillet, men hvordan er hitreg etter patchen?

Blir skudd enda ikke registrert, spesielt i nærkamp? Kan man enda bli drept når man kommer seg bak cover?

Har ikke spilt på en stund siden det var alt for mye som irriterte meg med spillet, men hvordan er hitreg etter patchen?

Blir skudd enda ikke registrert, spesielt i nærkamp? Kan man enda bli drept når man kommer seg bak cover?

Har du spilt siden beta?

Har ikke opplevd dette siden release.

Jeg har opplevd å dø bak vegger, men det skjer ytterst sjeldent, og jeg tror det er mer lagg enn en bug i spillet.

Laget en liten flick sammen med min gode venn moeraa (bf2 nick g-shok)

Her tester vi ut tv-guiden etter nyeste patch, vet ikke om dmgen er bedre, men ting gikk ned :)

Enjoy.

Jeg har opplevd å dø bak vegger, men det skjer ytterst sjeldent, og jeg tror det er mer lagg enn en bug i spillet.

Jeg har også tenkt det samme, men det skjer fortsatt at jeg dør bak vegger på servere som bf.no hvor jeg har liten latency :|

Ang. det å føle at man blir skutt på fra "overalt" så føler jeg dette ofte er et resultat av at hele serveren bruker IRNV når jeg ikke gjør det. Jeg testet IRNV her i går, og fant med skuffelse ut at den ikke var forandret.

Men, detaljer... Kommer verktøy som battlerecorder og slike ting på plass så er jeg ganske så fornøyd med BF3.

Haha, noen er i stemmeskifte! "kAAAA faAAn?"

Haha, han er 20 så jeg vet ikke, noe skurring i stemmebåndene fra tid til annen :p

Har du spilt siden beta?

Har ikke opplevd dette siden release.

Yepp, opplever dette en gang i blandt, frustrerende når det først skjer. Kan være delay, men når man har 30'ish MS stabilt så tviler jeg på at det er grunnen. Ikke opplevd at den du skyter på (trenger ikke å stå nær en medpack) og du treffer, har full HP når du sjekker killcam?

http://www.youtube.com/watch?v=V0YWc1wjCW0

Slikt som det her, se hele videoen, hender det skjer hos meg også.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...