Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

@Roaa: hadde problemer med fler av Multigamer.no sine servere, det er ikke sikkert det er serverne i seg selv, men at ikke er oppdaterte. PB som er problemet. Det skal vist ha kommet en PB server patch som man skal kunne oppdatere sine servere med. Etter fresh install av spillet *på nytt* og PB oppdatert så ble jeg insta-banned av Komplett.no servern.

Spillet fryser (Svarer ikke) om jeg rører på instillinger! Bare jeg skifter sens så kommer spørsmålet opp om jeg vil "Keep these display settings" så fryser det på yes - no. Ellers er det mye problemer med connection errors, dette merket vi ble et evig problem når vi skulle joine servere sammen fra battlelog da en av oss som oftest fikk error. Ellers er spillbarheten topp, har ikke opplevd noe nevneverdig ingame. Her blir det mye morro framover :)

Edited by Sting3rbee

Er det flere som sliter med at det tar vinter og vår å laste maps når du først går inn på en server og når serveren bytter map? Matchen er allerede i gang før jeg kommer inn og det var ikke slik i beta'en.

Jeg har også en del problemer :/ Blir kicka av admins eller disconnected by the server.. er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette?

er kansje bare pga release men skader ikke å spørre :D

Har samme problem med at jeg blir kicked by admin. "Pb-fiksen" funker ikke her. Har prøvd reparasjon av installasjonen og reboot. Fortsatt samme problem. Fungerte helt utmerket igår kveld.

Regner ikke med at det bare er meg som har fått denne beskjeden i spillet? Battlefield 3 har sluttet og fungere og må lukkes? Hos meg skjer det ofte når jeg kampen er ferdig og alt skal oppsummeres på slutten, skjermen blir bare sort/blå i bf3 fargene og jeg må selv gut av det gjennom ctrl - alt - del også oppgavebehandling for så og se den meldingen poppe opp :/ Veldig irriterende egentlig da jeg ikke får blitt med til neste runde, men må heller gå inn og loade alt på nytt igjen. Men regner med dette her er noe som vil bli fikset opp i, hørt at mange andre også sliter med det samme. Det samme gjelder kicked by admins(dette er noe PB gjør), selv om jeg har oppdatert PB manuelt.

Sånn uten om alt dette så liker jeg spillet, deilig fin grafikk, rå lyd og fint gameplay :D

Stingers tar 50% av HPn til fly når de treffer, og flyet begynner å brenne på 50% (ingen måte å fikse det på utenom extinguisher), det byr på svært passivt spill fra piloter iallefall!

Har samme problem med at jeg blir kicked by admin. "Pb-fiksen" funker ikke her. Har prøvd reparasjon av installasjonen og reboot. Fortsatt samme problem. Fungerte helt utmerket igår kveld.

Jeg ble kicka, banned og disconnect fra samtlige multigamer og Tv2 servere igår natt. Jeg har manuelt oppdatert mine PB filer og det er ingen forskjell. Det er selvfølgelig også fordi dette er egentlig et serverside problem. alså folk som har leid servere hos gameservers har fått en "admin fix patch" som de kan oppdatere med. Aner ikke hvordan det er for multigamer servere. Blir dere stadig kicka så gå til servere uten PB ellers ender dere opp med bans

Venter fortsatt på hw'en som trolig blir sendt fra komplett idag eller i morra. Så det blir ikke no BF på meg før neste uke. Konge...

FML.

Noen andre enn meg som sliter med disconnect, rett ut til battlelog, med melding "your connection to the server has timed out" ? Får det i hver runde, ofte et par minutter før kampen er over.

kommer meg aldri så langt at jeg får skrevet inn aktiviseringskoden jeg, vært slik nå i 3 timer..

nedlastingen min fra multigamer går treigt :( håper jeg slipper unna problemer med aktivisering i hvert fall!

hvordan ligger du an Optimus? farten min har blitt relativt stabil på 5mbit/s nå og jeg håper det holder seg der! 31% ferdig til nå, 3 timer igjen ca.

Det er sant, og det irriterer vettet av meg.. Får følelsen av å se ut av en utslitt bilrute med alt gjennskinnet...

Er utrolig mye lys-effekter i dette spelet ja.. Nesten for mye.

Har ikke spilt BF3 enda, men BC2 hadde for mye bloom-shit.

BC2 er "uten effekter" å regne i forhold til BF3. På tross av at folk hata de effektene de hadde i BC2, spesielt blendinga på Atacama, mørket på Nelson Bay og "snøstøvet" på vintermaps'a, så har de slått til og gjort 10 ganger mer av dette. Jeg tror de bryr seg mer om hva som ser "tøft ut" på trailere enn hva som er moro å spille med.