Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

about time :thumbsup:

The kill cam screen seems to have been shortened in duration, although this could have just been on TDM.

about time :yell:
The kill cam screen seems to have been shortened in duration, although this could have just been on TDM.

Synes det skulle vert mulig å cancelere kill cam. kjente at jeg ble irritert hver gang jeg daua i beta :thumbsup: bare pga killcam

Jeg forstår dem godt, NRK er trolig det eneste mediet i Norge som ville slaktet spillet om det ikke lever opp til forventningene, og er det en ting EA ikke ønsker er det en storm av kanselleringer dager før release.

Enig i at killcam er en uting. Den bør fjernes. Hindrer kanskje campere i lenden, men jeg syntes fortsatt den burde fjernes. Er mer cons enn pros med den.

Syntes også de bør gjeninnføre tuting i bilene.

Enig i at killcam er en uting. Den bør fjernes. Hindrer kanskje campere i lenden, men jeg syntes fortsatt den burde fjernes. Er mer cons enn pros med den.

Syntes også de bør gjeninnføre tuting i bilene.

Killcam og slikt er serversettings. Er forøvrig et flott anticampertiltak, som jeg ikke helt ser ulempene med. Hva er problemet bort sett fra at det "røpes" hvor man evt. camper?

Tuting manglet vel i BC2 også i starten om jeg ikke husker feil? Enda dummere er det at når de først laga det, så var det bare "lokalt" hos den som tutet - ingen andre kunne høre det :thumbsup: De har trolig brukt opp alle knappene på konsollkontrolleren til andre ting, og ser derfor ikke poenget med tute...

Det beste tiltaket mot en camper er å flanke han og skyte han i ryggen, hvorfor trenger man masse hjelpemidler og killcams og whatever for dette?

Killcam og slikt er serversettings. Er forøvrig et flott anticampertiltak, som jeg ikke helt ser ulempene med. Hva er problemet bort sett fra at det "røpes" hvor man evt. camper?

Det er ikke bare campere som dreper uten å bli sett, dersom jeg rusher, skyter et par karer i ryggen og løper videre så vil de se hvor jeg løper. Det er ikke kult.

Det er ikke bare campere som dreper uten å bli sett, dersom jeg rusher, skyter et par karer i ryggen og løper videre så vil de se hvor jeg løper. Det er ikke kult.

Enig, Nadar fremstår mer og mer som en amatør som gråter over å bli eid, enn en som forsøker å spille spillet og bli bedre.

Kan dere vær så snill å slutte og hakke på hverandre?

Personlige saker kan dere holde på privaten...

Bruk suppressor og du vil ikke bli oppdaget før du havner foran tryne på en fyr, men jeg tror ikke det hjalp i betaen. Vis jeg skjøt deg en plass, da ville du ha kommet tilbake for hevn. Du ender tilslutt med en anelse på hvor han er.

hva er killcam ? Får man fordeler når man dør ? Tror jeg skal la meg bli skutt en gang å se hva dette er for noe.

Har hørt mye klaging om helikopter feeling/styring i bf3, etter å ha sett

så tror jeg manøvrerbarheten nesten er på sammen nivå (ikke helt).

Han over kan vel gå nærmere inn på det feltet :thumbsup:

virker jo som det er null fysikk involvert. Ser jo ikke noe til g krefter , i bf2 måte du i det minste vite hva ditt neste move var. Det er ikke det at jeg ikke tror at helikopteret har en rolle , men jeg tror ikke selve "fly" opplevelsen er like god. Jeg fikk ikke prøvd cobraen i betaen , men mec helikopteret var hvertfall seigere enn hvordan cobraen virket på denne videoen.

Har ikke det heliet rotorer..? Virker som det er rimelig smalt der den fyker rundt på kartet.

hva er killcam ? Får man fordeler når man dør ? Tror jeg skal la meg bli skutt en gang å se hva dette er for noe.

:thumbsup:

Klan klar redux? :yell:

For meg så døde heli etter DC .Den friheten jeg hadde i apachen eller hinden kommer jeg nok aldri til å få oppleve igjen. Det krevde mye mye mer av deg som heli pilot enn det gjør idag.

Jeg rørte nesten ikke heli i bf2 ,jeg prøvde en test tur i bf3 betaen.Jeg følte jeg styrte en helium ballong.Lattis dårlig og altfor lett.

Heli har bare blitt mer og mer noob friendly i BF serien.

Heli har bare blitt mer og mer noob friendly i BF serien.

Enig, i DC skjøt jeg deg ned hele tiden :thumbsup: Nå overlever helikoptre et direkte treff.