Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Haha, lett at jeg skal gjøre det der! Er det plass til 2 i flyene? Lett at jeg har med meg en som bailer ut og skyter på fly som skyter på meg! :yell: Så er det bare å svinge rundt og plukke han opp igjen ' />

Stadig på jakt etter "taktikker" som skal gi deg en urettferdig fordel? Har du aldri vurdert å bare trene og bli god til noe i stedet? Sånt som det der klassifiserer jeg glatt som "laming", selv om jeg så langt ikke har sett noe fly med 2 slots.

haha ka fan

hahaha, saaay waaat?

Er bare noen som blir lettere irritert når han blir tatt ut av "lame" taktikker. C4-bil f.eks. Så da liker han å rakke ned på dem også p

Om noen her prøver seg på piratkopiering av BF3, kommer jeg hjem til dere personlig og fister dere med en flisete gjerdestaur.

Nå må folk vise spillindustrien at PC fortsatt er verdt å satse på økonomisk!

Håper PC-industrien viser at det er verdt å satse på dem også, det er nemlig et like stort problem.

Det er som musikk, flertallet stjeler ikke, flertallet kjøper. Dersom flertallet stjal, ville det vært slutt for lenge siden.

@Hauger: jeg synes du er en skroting, men jeg støtter deg akkurat nå. Nadar bare griner, alltid. Vinneren er vinneren. Hvem faen bryr seg det er rettferdig eller ei. Rettferdig kamp er ikke å ha like evner.

Rettferdig kamp er ett stort begrep, men så lenge ting holder seg innen for lovlighetens grenser, tenker da såklart på cheats etc.. så ser jeg absolutt ikke problemet med å bruke "lame taktikker".

Om noen her prøver seg på piratkopiering av BF3, kommer jeg hjem til dere personlig og fister dere med en flisete gjerdestaur.

Nå må folk vise spillindustrien at PC fortsatt er verdt å satse på økonomisk!

Spiller jo ingen rolle for noen om folk som har tenkt å kjøpe det uansett laster det ned først. For multiplayer delen er piratkopiering irrelevant uansett, så de eneste potensielt tapte kundene er de som bare ville kjøpe spillet for SP - og der tror jeg hovedtyngden er å finne på konsoll. Det er nok derfor på konsoll at piratkopieringen eventuelt vil være et problem for BF3 - stikk i strid med gjeldende unnskyldning for å dumpe utviklingen av PC spill. Jeg kjøper den ikke uansett, det er kun potensialet med mindre kritiske og opplyste kunder som i enda større grad går på hype og lar seg rævkjøre som gjør konsollmarkedet attraktivt. Jeg er ikke i tvil om at PC markedet er enormt dersom noen gadd å ta seg bryet å levere noe av kvalitet som ikke var fullspekket med kompromisser og konsollifisering.

Rettferdig kamp er ett stort begrep, men så lenge ting holder seg innen for lovlighetens grenser, tenker da såklart på cheats etc.. så ser jeg absolutt ikke problemet med å bruke "lame taktikker".

Jeg skal fortelle hva jeg synes er problemet med det: Dersom en "lame taktikk" er effektiv og den brukes i stor utstrekning, så er man "idiot" om man ikke selv benytter dette. Det betyr at spillet ender opp med å først og fremt handle om dette. Slike taktikker er veldig ofte mye kjedeligere enn å spille "vanlig", og ergo er resultatet av at man bruker det simpelthen at spillet blir kjedeligere for alle. Det handler ikke om rettferdighet i så måte, alle kan jo benytte disse om de vil. Det handler bare om at dersom noen gjør det så "må" alle gjøre det, og jeg er en av de som mener at det gjør spillet fattigere.

uf412.jpg

Hvilken konsoll er det fra? :thumbsup:

Nadar: Vi håper jo spillet kan brukes til e-sport, og som i all sport, er det noen taktikker som bare funker. Derfor bruker man dem. Dersom du er som meg, og generelt alltid har spilt for å vinne, så betyr det veldig lite hva f.eks. du måtte mene og føle. For meg består underholdningsverdien i å vinne med ticket bleed. Ikke å spille "som en mann". Det høres mer ut som PR er spillet for deg.

Hvilken konsoll er det fra? :yell:

Skjønner du bare forsøker å være sarkastisk her, men du ser den musepekeren. Det vet jeg du gjør. Ikke bruk slike kjipe knep for å rakke ned på BF3, man må jo være idiot for å forsøke å diskutere på et annet nivå enn deg, og da blir det kjedelig for alle vet du :thumbsup:

Hvilken konsoll er det fra? :thumbsup:

Tja, utifra musepekeren på skjermen vil jeg påstå det er fra en PC.

Tatt ifra Nvidia LAN eller noe sånt.

Edit: Så ikke Scavs post.

Ser hva du mener med at ting kan bli missbrukt, nå synes jeg selv at c4 bil etc er relativt patetisk, men jeg aksepterer det for det er en del av spillet. Det er en faktor som alle kan benytte seg av, og av den grunn kan det bidra til at spillet blir mer variert. Tviler på at spillet vil bli kjedeligere av at folk bruker "lame taktikker" da majoriteten av spillerene finner en måte å kontre disse taktikkene på.

Btw nice screen Daniel, nok ett lyspunkt i hverdagen :thumbsup:

Er det mulig å gjøre noe i spillet uten hjelp fra et 3.parts program så er det bare å peise på. Det er en ting som gjelder om du er kompetetiv; Vinne. Om to klaner mener at sånne ting er kjedelig og de blir enig seg i mellom om å ikke gjøre slikt så er det jo greit, men det hører vel med til sjeldenheten at så skjer.

Ser hva du mener med at ting kan bli missbrukt, nå synes jeg selv at c4 bil etc er relativt patetisk, men jeg aksepterer det for det er en del av spillet. Det er en faktor som alle kan benytte seg av, og av den grunn kan det bidra til at spillet blir mer variert. Tviler på at spillet vil bli kjedeligere av at folk bruker "lame taktikker" da majoriteten av spillerene finner en måte å kontre disse taktikkene på.

Btw nice screen Daniel, nok ett lyspunkt i hverdagen ' />

Patetisk? Du var jo mest aktiv med C4 bil i BF2142 p

:thumbsup:

syns Minebil funka fett i BF3 jeg, men man døde selv med en gang man hoppe ut da, så er skikkelig suicide bomber ^^

Finnes jo eksempler på at ting som er "lame" ofte er uskrevne regler når det gjelder klanspill.

For eksempel så var det ikke en eneste regel på bugflashene på d2, train og nuke en god stund og klaner

ble som regel enig om at det ikke var lov og dette ble etterhvert normen - så man avtalte aldri noe mer om det.

I 2on2 så var det også uskrevne regler på at man ikke skulle bruke awp - fordi det var lame. Det ble som regel

fulgt helt til man møtte noen som hadde "må vinne for alle penga"-mindsettet.

Quake FFA der flere går på 1 person sammen når det egentlig er en 1on1....

BC2 - folk som henger med snipers i buskene når man ikke kan mappet. FETTE LAME!

Folk er lame og det er ofte ekstra "morro" hvis man får noen når man er lame. Helt naturlig at det blir slik i BF3 også.

Herregud, det viktigste er å vinne. Personlig gir jeg faen i hva folk måtte mene om meg, dersom klanen min vant alt som var å vinne. Så lenge en ikke bryter noen regler.

Var det bare i BF1942 vi tålte å bli spawnrapet en hel runde under klankamper?

Jeg husker enda siste kampen på Bylan04, map var Market Garden, og target hadde stjålet flyet til tyskerne mens NicE rapet alt som var å rape. Jeg stod på broen og stoppet resten med en sherman. Det var jævla lamt spill, men vi vant jo :thumbsup:

"Lame" er så jævla .. lame utrykk..

Irriterer jo maks at noen har normer som må følges. Ofte fordi alt som inngår i spillet går hardt ut over de som ønsker å holde seg til sin spillestil.

Spiller for tiden litt SQDM i BC2, mens jeg venter på BF3, og hver gang en stakkars fersking hopper i tank (kiste med belte spør du meg) så hyler alle ut.. Hva med å spawne engie og ta ut sjiten?! Ta ansvar for at du er mer effektiv enn den "lame'e" spilleren!

Rape var normalt i klankamper BF2 også. Det er en del av spillet. Om det er moro public - det er noe annet.

Hva med å spawne engie og ta ut sjiten?! Ta ansvar for at du er mer effektiv enn den "lame'e" spilleren!

Lettere å klage, vet du.

It is the way... of the noob.

Rape var normalt i klankamper BF2 også. Det er en del av spillet. Om det er moro public - det er noe annet.

Høhø, ikke prøv deg. Det er veldig morro dersom du er den som raper :thumbsup:

Jeg husker enda siste kampen på Bylan04, map var Market Garden, og target hadde stjålet flyet til tyskerne mens NicE rapet alt som var å rape. Jeg stod på broen og stoppet resten med en sherman. Det var jævla lamt spill, men vi vant jo :thumbsup:

Må imo skille littebitt mellom public og klankamp, da målet om å vinne public bør ispes en liten dæsj "ha det hyggelig så ikke alle leaver servern.

Høhø, ikke prøv deg. Det er veldig morro dersom du er den som raper :thumbsup:

jeg har - hånda på hjertet - Aldri syntes det er gøy med rape public. Jeg veit selv hvor innihelvete irriterende det er, og unner ikke noen (annet enn kanskje jiggaman) å bli blodrapet. Publicspilling skal være gøy. Sadister som sitter og vokter et spawnpoint og hamrer løs burde i min mening oppsøkes irl og settes til å skrelle banan for stabburet i noen år... eller noe i den dur.

Nå kommer det litt ut av styr her. Det er selvfølgelig kjedelig, public og klan, med baserap. Samme om du vinner eller ei, så er det kjedelig å rape main/bli rapet i 15 min. I klankamper er det lov, public, hos oss iaf, er det ikke lov. Enkelt og greit :thumbsup:

Har alle det kjedelig om en mann kjører C4 bil?

Har alle det kjedelig om en mann hopper du med Smaw og skyter ned et fly?

Så er det de som sier; "jammen, da må alle gjøre det, fordi alle vil ha det alle skulle hatt og jeg datt i dass..." osv osv. Kan alle kjøre C4-bil? Sist jeg så var det ikke 64 biler, hverken i BC2 eller BF3, på et kart.

Kan alle hoppe ut av fly og skyte? Ja, om du har fly, om du er engi og om du har låst opp riktig ting (Regner jeg med iaf). Sist jeg så etter har det aldri vært 64 fly på noe map i hele BF-historien heller. (Offisielle maps that is)

Så det er ikke noe ALLE ALLTID gjør, det er faktisk ikke mulig. Og ALLE trenger ikke gjøre det for å henge med.