Logicbomb 1 Report post Posted October 14, 2011 Likte oppsettet de hadde i 1942 jeg da, noen brett var infanteri brett, berlin & stalingrad.. noen var tank, som aberdeen, tobruk og bulge mens andre var mer fly orinterte som gazala og el alamein. Så hadde man de brettene der man måtte ha en god flyt mellom alt.. som wake, battleaxe, kursk, kharkov og det vindmøllebrettet som jeg ikke husker hva heter ikke det at de andre rollene var uviktige.. langt derifra.. ofte at de ble viktigere. Alle fikk det jo som de ville og alle var fornøyd! :-) Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted October 14, 2011 Inf only er ikke bf. Syntes inf only var mer underholdene enn med kjøretøy i klanscenen Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted October 14, 2011 Inf only er ikke bf. Syntes inf only var mer underholdene enn med kjøretøy i klanscenen At inf only ikke er bf er forsåvidt greit, men det og ha muligheten for det var jo en grei ting. f.eks karkand uten tanks og apc var morro. Publicmessig så kjørte jo tanksen eller apc`n seg oppi ei li eller gjerne campa et spawnpoint så de kunne voldta de som spawna uansett^^ Samt clanmessig så var 5 on5 / inf only i bf2 det som holdt det i live til siste slutt imo. Lett og samle 5 karer, lett og få match( Ja veit at dette også er grei skur i cod:) Så håper muligheten for inf only vil være til stede i bf3 på conquest. Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted October 14, 2011 Muligheten bør såklart være der, men slik det ser ut til nå er at alle store kart har alle flaggene sentrert på midten. Dette er liksom for å tilfredstille alle, og det blir helt feil. Det blir som Nadar sier, det tilfredstiller ingen. Share this post Link to post Share on other sites
Kåre Willoch 1 Report post Posted October 14, 2011 Inf only er ikke bf. Nei, det er CoD og alle vet CoD er mye bedre enn BF! Håper det var ironi? Share this post Link to post Share on other sites
redux 7 Report post Posted October 14, 2011 Likte oppsettet de hadde i 1942 jeg da, noen brett var infanteri brett, berlin & stalingrad.. noen var tank, som aberdeen, tobruk og bulge mens andre var mer fly orinterte som gazala og el alamein. Så hadde man de brettene der man måtte ha en god flyt mellom alt.. som wake, battleaxe, kursk, kharkov og det vindmøllebrettet som jeg ikke husker hva heter ikke det at de andre rollene var uviktige.. langt derifra.. ofte at de ble viktigere. Alle fikk det jo som de ville og alle var fornøyd! :-) Bocage Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted October 14, 2011 Da er det også "bekreftet" at vi ikke får laget mer enn 1 soldier per konto og at vi må ha brukernavn som nick.. Er helt utrolig at det ikke kan være en setting som heter "Ingame displayname" .. bah.. Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted October 14, 2011 (edited) masterID blir soldiername? Hvis det skal være saken så er det vel bare å lage ny origin konto *sigh* Edited October 14, 2011 by Cobra. Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted October 14, 2011 Eller ikke: http://www.battlefield.no/forum/index.php?...=112118&hl= Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted October 14, 2011 Stemmer det! Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted October 14, 2011 Likte oppsettet de hadde i 1942 jeg da, noen brett var infanteri brett, berlin & stalingrad.. noen var tank, som aberdeen, tobruk og bulge mens andre var mer fly orinterte som gazala og el alamein. Så hadde man de brettene der man måtte ha en god flyt mellom alt.. som wake, battleaxe, kursk, kharkov og det vindmøllebrettet som jeg ikke husker hva heter ikke det at de andre rollene var uviktige.. langt derifra.. ofte at de ble viktigere. Alle fikk det jo som de ville og alle var fornøyd! :-) Bocage Eller Battle of Bulge. Dårlig at de bare slepper ut 9 kart, når BF42 kom fikk vi 20 kart ' /> [quote name= Er helt utrolig at det ikke kan være en setting som heter "Ingame displayname" .. bah.. Du kan lage kontoer i BF3 akkurat som I BC2 Er ikke no vits å endre Origin navnet. Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted October 14, 2011 Eller Battle of Bulge. no planes liar! Share this post Link to post Share on other sites
Logicbomb 1 Report post Posted October 14, 2011 Likte oppsettet de hadde i 1942 jeg da, noen brett var infanteri brett, berlin & stalingrad.. noen var tank, som aberdeen, tobruk og bulge mens andre var mer fly orinterte som gazala og el alamein. Så hadde man de brettene der man måtte ha en god flyt mellom alt.. som wake, battleaxe, kursk, kharkov og det vindmøllebrettet som jeg ikke husker hva heter ikke det at de andre rollene var uviktige.. langt derifra.. ofte at de ble viktigere. Alle fikk det jo som de ville og alle var fornøyd! :-) Bocage Stemmer det redux, kjøre-b17-fult-av-folk-på-vingene-rett-inn-i-mølla brettet! :-) Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted October 14, 2011 Likte oppsettet de hadde i 1942 jeg da, noen brett var infanteri brett, berlin & stalingrad.. noen var tank, som aberdeen, tobruk og bulge mens andre var mer fly orinterte som gazala og el alamein. Så hadde man de brettene der man måtte ha en god flyt mellom alt.. som wake, battleaxe, kursk, kharkov og det vindmøllebrettet som jeg ikke husker hva heter ikke det at de andre rollene var uviktige.. langt derifra.. ofte at de ble viktigere. Alle fikk det jo som de ville og alle var fornøyd! :-) Bocage Eller Battle of Bulge. Dårlig at de bare slepper ut 9 kart, når BF42 kom fikk vi 20 kart ' /> [quote name= Er helt utrolig at det ikke kan være en setting som heter "Ingame displayname" .. bah.. Du kan lage kontoer i BF3 akkurat som I BC2 Er ikke no vits å endre Origin navnet. Hvor står dette? Etter all info jeg har lest så er Origin username = ingame nick. Ref: www.bf3blog.com Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted October 14, 2011 Eller Battle of Bulge. no planes liar! Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 14, 2011 http://blogs.battlefield.ea.com/battlefiel...al-part-ii.aspx Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 14, 2011 http://blogs.battlefield.ea.com/battlefiel...al-part-ii.aspx Grand Bazaar We knew we wanted to do something very urban in the city center of Tehran. The fiction has you coming in two weeks after fighting started, so the tight and narrowly built city has a great deal of destruction already when you spawn into the game. Grand Bazaar is a classically mirrored map where both sides have very similar pathways, sideways, and possibilities to traverse heights to get a better view of the action. It’s a very short range close quarter combat map where shotguns tend to be favored. Send Crossing Seine Crossing has two sections of Paris split in the middle by the river Seine. Seine Crossing has a number of larger roads for vehicles to patrol, while infantry can sneak through tight alleyways and climb staircases to reach second or third levels inside buildings to reach a better tactical position – unless the enemy takes down the building facades. The final M-COM stations in Rush are placed inside a bank building, which is the largest indoor environments of this map and forces the attackers to slightly change tactics. Noshahr Canals When we set out to do Noshahr Canals, we wanted to contrast the urban and rural with something more industrial. So we set Noshahr Canals up as an industrial harbor, featuring a mix of infantry, land vehicle, and boat gameplay. The attackers in Rush start out on an carrier ship and can reach the beachhead by amphibious vehicles, boats, and helicopters. All of the bases on the map have an industrial theme but still have different styles, like a train yard, dry dock, or airfield. Compared with the larger vehicle maps in the game, this allows for tighter infantry combat. Kharg Island Kharg Island is our second map with boat gameplay. Thematically it’s representing an assault against Kharg island in the Persian sea, an industrialized island not far from the Iranian coast. The map is slightly more focused on vehicles with longer distance between flags than for example Noshahar Canals. In the Rush game mode, the beach assault begins on the coastline with a well-defended beach you need to break through to create a beachhead for further attacks on the island, before it opens up wider in the later part of the map. THIS IS HOW WE DO IT Creating levels at DICE is a democratic affair, and a process that is ruled in equal amounts by art and gameplay design. This in order to not only get a balanced mix of gameplay variations in the game, but also a variety of visual impressions. At the start of the design process, the artists mocked up a number of creative briefs together with level designers Inge Jøran Holberg, Diego Jimenez and Niklas Åstrand. These briefs explain the gameplay type and idea, story and visual theme. Everyone on the Battlefield 3 development team was encouraged to vote for their favorites among the briefs and also add ideas of their own. From there, prototypes of the favorite levels were produced in so called “pods” -- pairs with a level designer and artist per map -- so the team could play them to see which ones were the most promising. Then, the team as a whole weighed the maps against one another to see which ones would make the most compelling and diverse package to ship the game with. We finally ended up with the 9 cherry-picked multiplayer maps you can read all about here today and in yesterday’s blog post. They’re the best of the best, the maps that shone the brightest in our playtests, and the ones that combined bring out everything we want both veteran and new Battlefield players to experience in Battlefield 3 multiplayer. Oh, and did you know there's a sand castle on one of our maps in Battlefield 3? This classic easter egg has been present in many Battlefield maps through the years. See if you can find it! THE COMPLETE BATTLEFIELD 3 MULTIPLAYER MAP LIST (IN ALPHABETICAL ORDER) Caspian Border / Level Designer: Diego Jimenez Damavand Peak / Level Designer: Niklas Åstrand Grand Bazaar / Level Designer: Niklas Åstrand Kharg Island / Level Designer: Inge Jøran Holberg Noshahar Canals / Level Designer: Niklas Åstrand Operation Firestorm / Level Designer: Inge Jøran Holberg Operation Métro / Level Designer: Inge Jøran Holberg Seine Crossing / Level Designer: Diego Jimenez Tehran Highway / Level Designer: Niklas Åstrand Share this post Link to post Share on other sites
Kåre Willoch 1 Report post Posted October 14, 2011 Det nye Paris kartet høres veldig bra ut!! Og Teheran natt og dag kartene <3 Men fortsatt gleder jeg meg aller mest til Sharqi og Karkand i nye versjoner. Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted October 14, 2011 Wake Island <3 Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 14, 2011 Wake Island her også ....rett og slett magisk kart. Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted October 14, 2011 Gleder meg mest til Gulf of oman, men se hva de har gjort med!!!! Ooooh noooo!!! Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted October 14, 2011 Gleder meg mest til Gulf of oman, men se hva de har gjort med!!!! Ooooh noooo!!! Haha hadde ikke sjokka meg Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted October 14, 2011 .... Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted October 14, 2011 Fant nettopp en leaked film i fra EA sitt pre-2011-julebord, der de nettopp har fått foreløpig tall for BF3 forhåndsbestillingene... og eg som nettopp forhåndsbestilte hos Multigamer :/ Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 14, 2011 http://www.g4tv.com/videos/55771/battlefie...iew/?quality=hd http://www.g4tv.com/videos/55770/battlefie...iew/?quality=hd "You can place 3 Atacama Desert maps into the area of Operation Firestorm". Share this post Link to post Share on other sites