Vladskij 0 Report post Posted February 23, 2010 Battlefield 3 @ Dagbladet - Når det kommer til pc-versjonen av «Battlefield 3», tror jeg absolutt alle som spiller det vil bli slått i bakken. I det minuttet jeg leste denne artikkelen, gikk det opp for meg at jeg snart må bytte ut min 3 år gamle laptop med en stasjonær gamingrigg, for jeg gleder meg! Har savnet gaming (selvom clanspilling tar opp mye tid) helt siden BF2 døde ut, og jeg håper på at dette kan vekke nytt liv i Battlefield.no miljøet Ikke noe som helst snakk om consol i artikkelen, og det liker vi! So bring the hype! Eventuelt diss EA, klarer de å ødelegge dette? Kjør diskusjon! Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted February 23, 2010 Du tror spillet kommer eksklusivt til PC? Og når tror du spillet kommer? Edit: Ser han snakker om "PC-versjonen" av spillet, så det betyr at det også kommer til konsoll. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted February 23, 2010 Har null tro. BF3 kommer til å være nøyaktig like noobified consolespill som alle andre som kommer ut. PC-versjon er en ren bisetning. Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted February 23, 2010 Originalartikkelen som Dagbladet siterer kan tyde på at BF3 blir PC-eksklusiv, men formuleringen til Liliegren er litt vag. Formuleringen "What the PC version is going to be, Battlefield 3 (...)" tyder på at han mener BF3 er den neste PC-tittelen i battlefield-franchiset. Men det kan være bare klønete sitering. EDIT: Og de siterte Gaming union, hvor det står enda litt mer. Jeg tolker det i den retning at han ser Bad Company og til dels Heroes som konsoll-versjonene mens BF3 kan være PC-eksklusiv. Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted February 23, 2010 Enig med Dr.Kill Dagbladet sin oversettelse er antagelig feil. I orginalartikkelen ser det ut som han mener at BF3 er selve PC-versjonen i Battlefieldserien. Share this post Link to post Share on other sites
Vladskij 0 Report post Posted February 23, 2010 Du tror spillet kommer eksklusivt til PC? Og når tror du spillet kommer?Edit: Ser han snakker om "PC-versjonen" av spillet, så det betyr at det også kommer til konsoll. Hvor ser du at jeg skriver at jeg tror spillet bare kommer til PC? Og om det kommer til konsoll óg, så gjør ikke det noe. Battlefield serien (di orginale, 1942, BFV, BF2, BF2142, ikke BC osv) har alltid vært PC spill, så BF3 blir ikke noen konsollport til PC. Det blir heller motsatt. Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted February 23, 2010 Garantert ingen spill fra EA som blir eksklusivt til PC fremover. Sånn ellers var jo dette bare en fyr som har jobbet for dice som sier at bf3 kommer til å bli kjempekult. Share this post Link to post Share on other sites
Vladskij 0 Report post Posted February 23, 2010 Pessimismen deres er til å bli syk av Share this post Link to post Share on other sites
ShitHead_No 0 Report post Posted February 23, 2010 Bedre å bli positivt overrasket enn seriøst skuffet siden man har slukt all hype. Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted February 23, 2010 Bedre å bli positivt overrasket enn seriøst skuffet siden man har slukt all hype. you said it Share this post Link to post Share on other sites
ChoppaBaby 2 Report post Posted February 23, 2010 Har null tro. BF3 kommer til å være nøyaktig like noobified consolespill som alle andre som kommer ut. PC-versjon er en ren bisetning. Er litt enig i Ghad sier her. Synes det har har mange pc spill i den siste tiden som ser ut som " pure " konsoll spill. Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted February 23, 2010 Her må det litt positive vibrasjoner til ! ikke flere Share this post Link to post Share on other sites
Sombie 0 Report post Posted February 23, 2010 Var det ikke sånn at Bad Company serien var laget for konsoll mens Battlefield(42/2142/2/3) var for PC? Så har det kommet noen som er crossplatform også som jeg glemte... BC2 kommer sikkert til PC slik at vi ikke skal glemme de mens de pusser på BF3 ekstra lenge så vi skal bli fornøyde Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted February 23, 2010 Bad Company er til konsoll, men å kalle det en konsollserie etter ett spill er kanskje å ta litt hardt i. BC2 virker som et rimelig lovende spill til PC. Det er en litt annen stil enn BF42/2/2142, men jeg synes faktisk det blir litt feil å kalle det konsollifisert. Det er et underholdende actionspill som på mange områder har mer til felles med TF2 enn BF2, men det utnytter PC-plattformen bra. BF42, BF:V, BF2 og 2142 er rene PC-spill. Share this post Link to post Share on other sites
Sombie 0 Report post Posted February 23, 2010 Hehe...jo det ble litt feil der, det jeg mente var at Dice lagde BC serien med utgangspunkt i at det skulle være for konsoll. Klager ikke over at BC2 kommer til PC mens vi venter på BF3 Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted February 23, 2010 arghhh spøtt vrææl osv Kan bare sette seg ned å lage en hitler tube video nå på bf3,,for så å se hvor mye av det som stemmer om 1-2 år.. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted February 23, 2010 BF42, BF:V, BF2 og 2142 er rene PC-spill. Joda, men de er jo så gamle at de hører hjemme på vikingskipmuseet på frogner, MP FPS på konsoll begynte jo å ta av en stund etter at 2142 kom. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 23, 2010 Har troa, men tror jeg venter med å uttale meg før vi får noen previews og sneak-peaks. Share this post Link to post Share on other sites
ChoppaBaby 2 Report post Posted February 23, 2010 Her må det litt positive vibrasjoner til ! ikke flere hehe nice. ja vi får vel være postive da Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted February 23, 2010 De startet garantert uviklingen av BF3 før BF2 ble sluppet og tilbake i gamle dager så var det PC som var kongen. Derfor er i hvert fall utgangspunktet at BF3 ble utviklet for PC. Nå er salget på konsoll alt for stort til at de har råd til å lage en PC exclusive. Nå sier han PC utgaven og ikke PC spillet, så det blir nok et multi. Det vi kan håpe på er at de porter til konsoll og ikke omvendt - og at BF3 derfor blir svært heftig på PC. Share this post Link to post Share on other sites
Roaa 0 Report post Posted February 23, 2010 Hvis dette skal "blow people away" syntes jeg at det bør være noe dramatisk. Da snakker vi åpen verden som WOW hvor du velger side, trener, gjør missions osv (ja, rett og slett en sinnssyk tanke som likevel kan være fiasko men også veldig bra). Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted February 23, 2010 BF42, BF:V, BF2 og 2142 er rene PC-spill. Joda, men de er jo så gamle at de hører hjemme på vikingskipmuseet på frogner, MP FPS på konsoll begynte jo å ta av en stund etter at 2142 kom. Vikingskipmuseet ligger på Bygdøy btw! Men ja, det vil overraske meg noe HELT USANNSYNLIG om dette blir et PC-only-spill som faktisk duger. Jeg tror det ikke før jeg får se det. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted February 23, 2010 Lol, syntes det hørtes litt feil ut tbh. Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted February 23, 2010 Ska det blowe meg away må det bli 128vs128 og helt sinnsyke svære maps. Share this post Link to post Share on other sites