Sign in to follow this  
ChoppaBaby

M1 Garand til alle mann

Recommended Posts

Jeg skjønner fremdeles ikke hvor mine 2 veteran points har blitt av. Ikke på PS3 og ikke på PC heller. Hvor ser en vet stat da?

Brukt samme e-post på både Bc2 og den veteran sia?

Ja, men nå ser det ut som jeg har 3 forskjellige nicks på EA kontoen. Det opplegget til EA er kaos, med ulike nicks til forskjellige spill og hva som registreres hvor osv.

Ja, burde nok forbedret det systemet der ganske kraftig. Brukte vel en rundt 2 timer bare på å registrere 2142.

Hva faen gjør man når en eller annen smacktard har prestert å regge både BF1942 og Road to Rome CDkeyen min til denne dritten her fra før? Har ikke vært borti det selv engang før nå..

EDIT: OG BFV!!! HELVETE!! DEM SKULLE HATT POTETER OPP I RASSEN PÅ TVERS!!

Edit2: Og nei, ingen andre enn meg har tilgang på CDkeyene mine fra coverne..

Hvem andre har tilgang til dine CD-keys? Har du spurt din mor? Har du spurt din loverboy?

Jeg skjønner fremdeles ikke hvor mine 2 veteran points har blitt av. Ikke på PS3 og ikke på PC heller. Hvor ser en vet stat da?

Brukt samme e-post på både Bc2 og den veteran sia?

Ja, men nå ser det ut som jeg har 3 forskjellige nicks på EA kontoen. Det opplegget til EA er kaos, med ulike nicks til forskjellige spill og hva som registreres hvor osv.

Hvis jeg ikke husker helt feil så kan du merge alle kontoene dine over til en hovedkonto.

Logg inn på denne siden og sjekk om du kan fikse det der: https://profile.ea.com

Hva faen gjør man når en eller annen smacktard har prestert å regge både BF1942 og Road to Rome CDkeyen min til denne dritten her fra før? Har ikke vært borti det selv engang før nå..

EDIT: OG BFV!!! HELVETE!! DEM SKULLE HATT POTETER OPP I RASSEN PÅ TVERS!!

Edit2: Og nei, ingen andre enn meg har tilgang på CDkeyene mine fra coverne..

Det er en bug, mange som har sliti med det der. Bare å prøve igjen, det går tilslutt, med mindre du faktisk har gitt bort keyen din til noen da!?

Så, uhm linka min BF2-konto til veteran siden og den kom igjennom, men enda så har jeg 0 veteran points - skjer?

Lagt til BF42 + RtR, BFV og BF2 uten problemer. 2 veteran poeng. Hadde også 0 veteran poeng etter kun å ha lagt inn BF2. Anyhows, spiller liten trille. M1 Garand er en av mine favoritt-rifler fra uendelig med timer i CoD2 og CoD5. Blir deilig med "pling" lyden også i BF:BC2 ;)

Ikke mange dagene igjen nå. Glede seg :tafse:

Håper bare PCen takler det sånn noenlunde :tafse:

ja pokker heller, tolker ikke mitt 8800GTX dette spillet, så erre rett ned rundt hjørnet og kjøpe 5870 direkte.

ja pokker heller, tolker ikke mitt 8800GTX dette spillet, så erre rett ned rundt hjørnet og kjøpe 5870 direkte.

Kommer litt an på CPU også da ;)

Jeg har ett 8800GTX kort og kjører med snitt FPS på 40 - 45. Alt på medium og oppløsning på 1680x1050. Helt greit det på ett "utdatert" kort.

Har en Q6600 CPU som er klokket minimalt.

har en tanke bedre CPU, AMD 9850 BE - orginalt klokket.

Fordelen jeg har over deg, er hovedkortet.

AM2+

trenger bare BIOS oppdatering for og kunne bruke AMD's kommende 6 kjerna CPU ;)

og har allerede 8GB minne, ok, bare 800Mhz DDR2, men det holder litt til.

kan jeg bare skaffe Battlefield Heroes så får jeg m1 garand på BC2 ?

Har BF2 Modern Combat til PS2 og, men har bare spilt single player, kan jeg fortsatt linke til Veteran da?

Ja du trenger bare ett spill i følge det som står i første post. Nei du kan ikke registrere modern combat hvis du bare har spilt singelplayer da du trenger å linke den opp mot en online ea profile.

God ide som er gjennomsnitlig utført, ingen av keyene til BF1942 eller BFV fungerte uansett hvor mange forsøk jeg ga det eller hvor mange forskjellige måter jeg skrev de inn på og BF2 kontoen ville heller ikke samarbeide, flott EA.

Prøvde å registrere både 1942 og Vietnam, der var "key already claimed". 2142 skal man skrive inn brukernavn og pass man brukte til spillet, men det husker jeg rett og slett ikke, og ikke var det lett å finne ut av heller! Skuuffaa

Prøv et par ganger. brukte et par dager før 42,bf:v keyene mine funka.

Fortsatt Already claimed hos meg. Klikker snart. Møkk.

Men hører det holder med å kun eie ett spill. Og Bad Company 1 er registrert. Så får vel Garand?!

EDIT: NÅ FUNKET 1942 Keyen! Men ikke BF42RTR eller secret weapons. Heller ikke BFV.

Ah, ikke noe slår lyden av en M1 tom for ammo!

Var redd jeg måtte ha hvert eneste spill i serien (også utgavene som stinket), samt alle exp packs for dette.

Står i menyen at jeg har unlocka den men den har ikke dukka opp ingame hittil.

Logga ut og lukka spillet og logga inn på nytt, fungerer fint nå.

Mulig jeg er overtrøtt men rifla virker "tykkere" enn i tidligere spill men fin treffsikkerhet på den.

Hyl och grin! Dreit meg hardt ut når jeg kjøpte spillet fra EA Store, og brukte det som i dag er hovedmailen min. Når jeg så installerte og skulle logge inn gikk jeg litt naivt ut i fra key var bundet opp mot mail siden den ble kjøpt i fra EA, og dermed skrev jeg inn hovedmailen min. Når jeg så fikk beskjed om å skrive inn serial så tenkte jeg ikke for 5 flate øre at alle veteranpoengene mine er bundet opp mot en litt eldre mail. Så nå har jeg to kontoer, konto X med veteran poeng og konto Y med BC2 registrert. Jeg vil selvfølgelig ha disse to slått sammen, men finner ikke noen slik mulighet. Lagde en forumpost på EA forums siden jeg så en admin/mod var inne i en annen tråd og hjalp folk med nogenlunde lignende problem, men enn så lenge ikke noe svar. :)

Logg inn på EA siden, og trykk sånn email us. Og der kan du velge problem etc etc. Vel gjerne chat, og ikke mail.