Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

Call of Duty: Vietnam?

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7182&g2_serialNumber=1 Call of Duty: Vietnam?

Det kan se ut til at årets Call of Duty tar turen til Vietnam.

Pel+-+HellHathNoFury.thumbnail.jpgCall of Duty: World at War.(Battlefield.no): Det har tidligere i år gått rykter om at det neste Call of Duty-spillet skal være satt til Vietnamkrigen. Ryktene vil ikke bli mindre diskutert nå som VG247 har kommet med informasjon som styrker ryktene en god del. Utviklerne skal ha søkt etter en stemmeskuespiller til å spille Frank Barnes fra en elitegruppe fra Vietnam. Det ser da ut til at COD-serien for første gang prøver seg på Vietnamkrigen, men Activision har enda ikke bekreftet ryktene, så vi får vente til det er offisielt før vi kan være 100% sikre.

Hva ville du valgt?

Call of Duty 1 og 2 ble utviklet av Infinity Ward og var begge satt til andre verdenskrig. Det samme var COD3, men det var utviklet av Treyarch. I 2007 kom det første ikke-andre verdenskrigsspillet i serien fra IW, nemlig COD4: Modern Warfare. Året etterpå var det Treyarch sin tur igjen med COD: World at War. I fjor kom IW med Modern Warfare 2, og senere i år er det duket for Treyarch nok en gang. Hvis du kunne bestemt, hvilken krig/tid ville du valg for det syvende Call of Duty? Andre verdenskrig igjen? Vietnam? Vikingtiden? COD: Future Warfare?

(Kilde: VG247)

COD:Vikings hørtes jo unektelig bra ut ;)

Virker som det er moderne krigføring som slår best an.

Hadde vært artig med et cod spill bare om østfronten(ww2), der man f.eks kun spiller gjennom tyskernes øyne i hele storyen.

Men for all del, Vietnam blir nok bra det :tafse:

Kan ikke helt se for meg Call of Duty med pil og bue ;)

Laserpistoler med økser i expansion pack? Haha, nei Vietnam kan vell bli bra. Bare synd det ikke er like åpent som Battlefield serien.

Vel, det er jo melking på g her, så det kommer nok til å bli like enda dårligere enn MW2 igjen, men takker ikke nei til Vietnam... dessverre. ;)

Call of Duty: The New Korea

Asymetrisk mulitplayerdel, der 4-6 topptrente sørkoreanere med alle tenkelige perks og unlocks sloss mot 16-24 AK47-bevæpnede nordkoreanere med kun en unlock, nemlig en telefon for å kunne ringe sjefen sin og spørre om han kan nuke dem alle. Det fører bare til draw, men heller det enn å la fienden vinne hver gang.

Faktisk, så håper jeg på at treyarch lager det neste spillet i serien, iw er død for meg.
I fjor kom IW med Modern Warfare 2, og senere i år er det duket for Treyarch nok en gang.

Activision bestemte for noen år siden at IW og Treyarch skulle lage annenhvert spill i serien, så du trenger ikke å håpe. Selv syns jeg at COD4 og MW2 er mye bedre spill enn COD3 og World at War, så jeg ser mer fram til MW3/COD8 enn jeg gjør til årets COD-spill fra Treyarch.

Serien er død for meg uansett hvilke setting det neste spillet har

Under forutsetning om at ting fortsetter i samme sporet som nå - Enig

Siste spillet som ble satt til Vietnam var for min del Battlefield Vietnam. Det første BF-spillet jeg begynte ordentlig med MP på. ;)

Vietnam funker, men kunne også tenkt meg et WW2-spill sett gjennom tyskernes øyner (føler at det alltid er fokus på de allierte), eller et spill om Koreakrigen, har aldri spilt et spill hvor handlingen foregår der. Finnes det noen nye spill hvor handlingen er satt til Koreakrigen?

Regner med at spillet er på vei til PC også, eller har Activision sagt noe annet?

Synes Battlefield Vietnam var kjempe bra! Ser frem til å få ett nytt Vietnam spill for min del. Elsket funksjonen

med att man kunne sette på Radioen i heli og så kunne du høre musikken fra Heli før det kom fram ;)

ARTIG!

COD serien daua etter cod2 for meg ;) iw skulle hatt juling med øks

Selvfølgelig var jo cod2 overlegent senere cod-spill, men du er jo enig i at cod4 var ganske bra?

COD serien daua etter cod2 for meg :tafse: iw skulle hatt juling med øks

Selvfølgelig var jo cod2 overlegent senere cod-spill, men du er jo enig i at cod4 var ganske bra?

Joda. cod4 var greit, gikk lei veldig fort. kommer nok aldri til å finne frem cod4 igjen, men cod2 blir dratt frem noen ganger bare for å hore litt bolt-action only servers og kose meg.

BF:V var et kongespill. Men kjenner meg veldig skeptisk til et cod vietnam. null hardware + skau = camping ;)

Joda. cod4 var greit, gikk lei veldig fort. kommer nok aldri til å finne frem cod4 igjen, men cod2 blir dratt frem noen ganger bare for å hore litt bolt-action only servers og kose meg.

BF:V var et kongespill. Men kjenner meg veldig skeptisk til et cod vietnam. null hardware + skau = camping ;)

This post... is full of truthdom.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...