[Zlayer] 0 Report post Posted February 20, 2010 Satser på at det blir fett, men ingenting slår BF:V. Lurer faktisk på om jeg skal innstallere det igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted February 20, 2010 Det var en del delte meninger om BF: Vietnam. I hvertfall i starten. Var det ikke M60 (eller noe?) som var superduperkraftig. Heldigvis ble den patcha. Også var vel et par av helikopterne litt vel kraftige også. Man kunne fly rundt et par baser og voldta motstanderne til evig tid omtrent. Men det hadde kanskje vært kjekt med COD: Vietnam. Er litt lei andre verdenskrig. Får se om jeg liker et Treyarch-spill for én gangs skyld. Quote Share this post Link to post Share on other sites
[Zlayer] 0 Report post Posted February 20, 2010 Det var en del delte meninger om BF: Vietnam. I hvertfall i starten. Var det ikke M60 (eller noe?) som var superduperkraftig. Heldigvis ble den patcha. Også var vel et par av helikopterne litt vel kraftige også. Man kunne fly rundt et par baser og voldta motstanderne til evig tid omtrent.Men det hadde kanskje vært kjekt med COD: Vietnam. Er litt lei andre verdenskrig. Får se om jeg liker et Treyarch-spill for én gangs skyld. Jo stemmer det m60 var helt insane, men etter at det ble patcha så ble det ett veldig bra spill på høyde med 1942. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nexus 0 Report post Posted February 21, 2010 COD: Tungtvann kunne vært artig. Gies ut ene og alene på Wii og har store skietapper hvor man bruker balanceboard og to wiimotes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted February 21, 2010 ska aldri ha en cod tittel igjen, det blir sikkert totalrævkjørt for PC. DICE bør lage en nam mod for bc2 ellerno , hadde vært saker Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herbie 0 Report post Posted February 21, 2010 COD: Six-Day War plz! Også kalt "OMG BASERAPE-krigen". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alex_killer 0 Report post Posted February 22, 2010 Dedicated servers! Så er jeg fornøyd! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted February 22, 2010 Dedicated servers! Så er jeg fornøyd! Ja, det spørs. Bruker Treyarch IW.net, tro? Mye mulig. Det spørs hvor mange som spiller MW2 over IW.net i dag. Hvis det er mange nok som bruker IW.net, så bruker vel kanskje COD7 det samme opplegget, med mindre IW.net kun er forbehold spill fra Infinity Ward. Vil ikke tro det. Er vel Activision som bestemmer til syvende og sist. Kanskje de kan tjene noen ekstra penger på å ha dedikerte servere? Blir i hvertfall spennende å se hva Treyarch/Activision velger å gjøre med COD7. Dedi or no dedi? Det er spørsmålet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Landstryker'n 0 Report post Posted February 22, 2010 Uansett om det blir et cod:vietnam så kommer det garrantert til å være like bedritent som alle de andre cod spilla. Quote Share this post Link to post Share on other sites