Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vafflus_Slappis

HTC HD2 (leo)

Recommended Posts

Jau, har da tenkt frem og tilbake angående kjøp av HTC HD2.

Er veldig fan av telefonen, og vurderer nå å innvestere i ny telefon.

Ville bare høre med folket på bruket om meninger om telefonen.

(Erfaringer, hva som er positivt med telefonen, hva som er negativt med telefonen)

Eller burde jeg i det hele tatt vente med å kjøpe ny mobil (Er mye spennende telefoner rett rundt hjørnet slik jeg har forstått det)

Kom gjerne med innspill, og hjelp en som trenger en ny telefon.

Har HD2 selv og må si jeg elsker den. Utrolig mye bedre enn andre HTC-modeller jeg har brukt, både raskere, bedre bygd og desidert mye bedre skjerm. Den veier en del, men hvem bryr seg egentlig om størrelsen? Skjermen i seg selv er verdt pengene.

Det negative er at den "låste" seg av og til, men etter å ha oppdatert ROM på telefonen så funket det bedre. Filsystemet kan være litt tungvindt og jeg sliter litt med å skrive meldinger om jeg er stressa. Ellers har jeg ingenting annet å utsette på den. :tafse:

Løp og kjøp ;)

Fantastisk telefon - helt RÅÅÅÅÅÅ skjerm, nydelig til surfing. Leser lett ting som BF-forum og lignende. Veldig god til jobb, mailklienten er veldig godt integrert mot exchange. Veldig god til å se serier/filmer og finfin til musikk.

Den ser virkelig helt fantastisk ut ja, men begge jeg kjenner som eier den har måtte sende den inn til reperasjon. Har også hørt at den har slitt litt med meldinger (typ. at du får en melding en dag etter den har blitt sent), vet ikke om dette er fiksa enda.

Har sinnsykt lyst på en selv, men pga. dette så sitter jeg litt på gjerdet.

Windows Mobile - nei takk. Men det kommer vel en hardwaremessig lik tlf med Android 2.x snart...

Windows Mobile - nei takk. Men det kommer vel en hardwaremessig lik tlf med Android 2.x snart...

QTF

etter å ha oppdatert ROM på telefonen så funket det bedre.

Dette er viktig. Sikkert det service selskap gjorde med kompisene dine sine Kåre.

Har WM på min nåværende mobil og er fornøyd, så vet ikke hva Andriod er egentlig :S