Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Zaxo

"En cougars bekjennelser"

Recommended Posts

Kom over denne artikkelen på morgentimene (selvsagt vanker jeg på side2..)

En cougars bekjennelser

- Det handler kun om sex for min del, sier «Ellen» til Side2.

http://www.side2.no/livsstil/article2830203.ece

Her beskrives en dame som

er gift og har barn i tenårene.

Videre beskriver hun:

Jeg har vært i et forhold i over 20 år, og har begynt å bli usynlig for partneren min.

Det høres da vitterlig altfor kjedelig ut, eller hur?

Så.. Hvordan sprite opp hverdagen?

Det begynte med en fem år yngre mann for noen år siden.

Ellen er nå i gang med lekingen sin.. Men tenk om mannen forelsket seg i henne? Nei, det kunne endt gale.. For Ellen.

Men det var aldri snakk om forhold for Ellen, hun ville nyte og elske, og bare føle en spenning og lekenhet hun savnet hjemme.

..Phew, men da kan vi jo slappe av.. Det er kun lek for Ellen.

Kan jo ikke holde oss med samma fyren altfor lenge heller?

- Jeg gikk fra litt yngre til mye yngre ganske kjapt. Nestemann - 20 år yngre enn meg møtte jeg i jobbsammenheng

Ny mann, ny dag! ;)

Igjen.. ikke altfor spennende etter en stund..

Neste mann traff hun på en vernissasje

Ellen slår til igjen! Da var vi oppe i 3 stk..

I sånne forhold er det jo alltid snakk om kort og heftig. Vi er i vidt forskjellige livsfaser - og jeg er gift.

Hun har fått med seg at hun er gift altså.. godt godt, da er hun vel ikke utro?

Men venninnen var enig, så da er det bare å kjøre på!

Ta den peneste. Ta den du vil ha, forteller hun med en latter.

Men ingenting varer evig..

I dag er Ellen ferdig med forhold til yngre menn, og jobber med ekteskapet i stedet.

Hun jobber med ekteskapet sitt! Så flott da! Jeg ville uten tvil vært supperhappy om kona var utro med 3 yngre menn for så å arbeide med forholdet.

Ellen avslutter med

- Jeg ville aldri risikert det jeg har med min mann
Og legger til
...Hvis en vakker ung mann dukker opp, så kan jeg nok bli fristet igjen - det kan jo være en gyllen mulighet jeg ikke får så ofte

Drømmedama dette her..

Elsket replikken midt inni der også

- Og alle jeg har hatt disse forholdene til, har vært single, understreker Ellen.

Ja, for tenk om noen av de hadde vært i et forhold da..

Og jeg kan gjerne tilføye at artikkelen er skrevet av en dame også; Camilla Flaatten. Så da antar jeg synspunktet er mer fra en feminin side.. Godt vi er enige..

Steike for et hor-skinn ! : |

Ei skikkelig sløsjke-fette , som de sier på Averøya. Det er sikkert plass til både onkler og tanter og hele sovjetunionen . (I tillegg til pikken din.) ;)

Skulle gjerne sett en artikkel om en utro mann i stedet. Da ville det blitt haraball.

Men, nå står det jo i artikkelen at de har et åpent forhold, så da antar jeg at dette er avtalt og godkjent med mannen?

Blir bare kvalm av at de gidder å lage sak av alt dette "cougar" styret i det hele tatt. Sikkert en eller annen hollywood-serie som begynte med det også er det liksom fakta.

Har du en lignende historie? Tips oss her (du kan være anonym).

Foreslår at vi lager en variant hvor vi bytter ut mann med dame.

Forøvrig så synes jeg det er trist med denne kulturen hvor kvinner liksom SKAL være så "frigjorte"/luddere.

Nei takke seg til ei dame som er litt mer ordentlig.

Mann utro = svin, kvinne utro = nyhetssak og stakkar stakkar.

Det er godt mulig kvinner har dårligere lønn og arbeidsvilkår, men jeg vil fortsatt hevde at vi lever i et samfunn der kvinnen begynner å få større rettigheter enn mannen.

Trist at utroskap over en lav sko framstilles som spennende slik :tafse: På tide å finne fram kjettingen og lenke dem fast til kjøkkenet igjen ;)

Greit nok med likestilling etc, men den seksuelle frigjøringen for kvinner begynner å gå over styr. De har hatt full kontroll på kjønnsmarkedet fra før, og nå går det bare lengre og lengre. Menn er faktisk objektene nå, en statisk gjenstand som damer velger blandt. En mann må kjempe for å få seg en hyrdestund, en dame kan sitte på ræva i en pub og få 10+ tilbud på en kveld. En dame med respekt for seg selv skal også ha hatt 10-12 elskere, en haug med ONS, noen trekanter på samvittigheten og andre sprelske seksuelle påfunn.

Det som slår meg er: hvem vil ha en slik dame som mor for sine barn? Det er jo en kjennsgjerning at når damene roer seg så vil de finne en snill og rolig mann som forsørger henne og barna, da bad guys ikke passer til dette. De har pult rundt nok, og hatt nok av selvrealiserende opplevelser. Nå er det kjedelig misjonær, Volvo, hund og brusmaskin som gjelder. For en stakket stund. For hvis det verker for mye mellom bena ennå, så er jo et sidesprang aldri langt unna. For litt ekstra spenning og ikke minst: bekreftelse.

For et kjapt innblikk i dameverdenen, surf litt på forumet til kvinneguiden.no. Hoderystende lesning ;)