Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ugle

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Recommended Posts

Tenkte vi som spiller på PS3, kunne ha vår egen tråd her inne om spillet. For min del blir det for mye PC prat på andre tråder.

Spiller i disse dager demoen, og er ganske så fornøyd. Eneste jeg misliker er at ett par våpen jeg liker, ser ut til å ikke være med i spillet.

Som f.eks M4A1, ACR, HK416, CheyTac Intervention, Famas, og hadde vært artig med AG3.

Er en del våpen jeg kommer til å savne fra MW2, og utseende på våpnene ser ikke ut til å bli like bra. Men vi får håpe Red dot sight, holographic sight osv bli bra, og alle attachments til våpen blir bra.

Noen som vet noe særlig om våpnene som kommer? Har jo listen, men hvordan er det med attachments, blir det mange, osv osv.

Hvis noen vil game online, så kan dere legge meg til på PSN.

TheKopKing89

Bare skriv .no i meldingen, så jeg vet at dere er herfra.

See you on the battlefield!

Spiller i disse dager demoen, og er ganske så fornøyd. Eneste jeg misliker er at ett par våpen jeg liker, ser ut til å ikke være med i spillet.

Som f.eks M4A1, ACR, HK416, CheyTac Intervention, Famas, og hadde vært artig med AG3.

Blir litt off topic, men AG3 og HK416 skal være med i fullversjonen værtfall. AG3 går under G3 og HK416=M416, ifølge http://ultimateprestige.com/ værtfall.

AG3 er ikke samme som G3. G3en ble modifisert av Norge, og fikk ett lengre løp, og derav mer slagkraft. Men er jo sånn sett samme rifle. AG3 blir av amerikanerne kalt "The Norwegian Aircannon". Pga luftrykket kan drepe opp til 20 meter(det betyr bare at det er sikkerhetsavstand på minimum 20 meter når den skyter med rødfis). Men sier litt om trykket.

M416 og HK416 er vel litt forskjellig er dem ikke? Men ser jo helt lik ut, så blir kjekt å bruke den! Bare har ett hjerte for de to, fordi jeg har skutt med begge.

mitt psn er Lundenerpaa. ofte er jeg alene online og da blir det kjedelig ellers så spiller jeg en del med gutta fra dontrevivemebro.com

hvis noen vil legge meg til så skriv battlefield.no i meldinga så skjønner jeg hvor dere er fra.

www.twitter.com/helwaron

AG3 er ikke samme som G3. G3en ble modifisert av Norge, og fikk ett lengre løp, og derav mer slagkraft. Men er jo sånn sett samme rifle. AG3 blir av amerikanerne kalt "The Norwegian Aircannon". Pga luftrykket kan drepe opp til 20 meter(det betyr bare at det er sikkerhetsavstand på minimum 20 meter når den skyter med rødfis). Men sier litt om trykket.

Du mener vel kallenavnet "the norwegian hand-cannon" på grunn av 7.62 ammo? Jeg har ikke hørt noe om at den har fått noe kallenavn på grunn av lufttrykket.

Du mener vel kallenavnet "the norwegian hand-cannon" på grunn av 7.62 ammo? Jeg har ikke hørt noe om at den har fått noe kallenavn på grunn av lufttrykket.

Korrekt, og den fikk så vidt jeg vet ikke lengre løp, men forlenget kolbe, grunnet at nordmenn generelt sett er høye (clickey).

Og det med å drepe med lufftrykk på 20 meter; Har aldri hørt noe om dette; har du en kilde på det?

Kunne vel kanskje skade med rødfisen inntil 20 meter,derav sikkerhetsavstanden ved skyting med fis'en.

Edit: NM i offtopic :duske:

Du er klar over at du svarer på en ett år gammel post, skrevet av en bruker som ikke har vært innom forumet på et drøyt halvår?

Kunne vel kanskje skade med rødfisen inntil 20 meter,derav sikkerhetsavstanden ved skyting med fis'en.

Edit: NM i offtopic :duske:

20 meter er litt konservativt. Det er vel marginal sjanse for øyeskader o.l. hvis du får plastfliser fra rødfis i trynet på den avstanden. Men på kloss hold (~1m) er rødfis ganske skummelt. Hadde en kis i troppen som fikk en rødfis i låret på en halvmeters hold, og endte opp med å få fjernet ganske mye hud og litt av lårmuskelen, med påfølgende hudtransplantasjon og tre måneders sykemelding. Varm kruttgass og masse plastfliser i høy hastighet kan være skummelt.

Du er klar over at du svarer på en ett år gammel post, skrevet av en bruker som ikke har vært innom forumet på et drøyt halvår?

Atte, kan ikke bare komme her og komme her!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...