brn 0 Report post Posted February 9, 2010 (edited) Hallaisen tøspølser! Long time, no see blir definitivt denne tråden, og før jeg går videre vil jeg bare unnskylde meg for å faktisk lage en tråd og ikke poste dette i en tråd. Men, siden det ikke var en passende tråd for dette, så tok jeg sjansen uansett. Vel, nok om det. For dere som husker meg - under diverse kallenavn; brn!, Brann!, Brann ffs! blant de mest heldige - så var jeg smått aktiv (for å være snill mot meg selv) på serverene for en del år siden. Vel, det er en god del år siden, 3 år og lenger bak i tid er vel et korrekt anslag. Jepp, 2007, stemmer dette (tiden flyr!). Jeg var ikke blant de alle beste, men jeg håper noen av dere husket meg smått på toppen av scoreboardet, nabbende rundt med elefantbørsa med rødfis. Nå husker dere muligens hvem jeg var, så la oss gå videre. Saken er den at jeg under denne tiden brukte et rent helvete med tid på å lage spesielt en film fra trollingen på Office (ok, det var to filmer, men den siste er den viktigste). Det har seg slik at under flyttingen i fjor må ha CDen med filmene blitt forsvunnet - den er i alle fall ikke her nå når jeg forbereder atter en ny flytterunde om ikke lenge. Jeg har søkt høyt og lavt på google, gått rett til kilden på filefront - men nei, ikke en dritt, alt er vekke. Det eneste jeg fant fram var den gamle "Fragmovie"-tråden her på bruket. http://www.battlefield.no/forum/lofiversion/index.php/t59343-750.html Uansett, siden jeg brukte evigheter på å spille, recorde, editere og atter editere er det litt småsurt at den plutselig er vekke. Så jeg lurer på om det er noen av dere her på bruket som fortsatt mot all formodning har denne filmen, "Judgement Day" tror jeg det fengende og alt for kreative navnet var. I så fall, om det er noen som har denne (og kanskje begge to, husker ikke navnet på sistnevnte), så lurte jeg på om det var mulig å fått til en overføring til meg av et eller annet slag? Dette hadde jeg definitivt satt pris på, takk på forhånd! Og sist et lite fåkkåff til digitaliseringen av verden, nå som jeg har fått et par år på rævva begynner jeg endelig å forstå hva det var moderen og faderen snakket om for noen år siden... "i graven går du, og alt med deg likeså..." Trist.. mvh Edit ..så spør jeg meg selv "Kan noen klare å bli forvirret av skrivefeilen i trådens undertittel?" Vel, for å ha alt på det tørre: Source som i S og ikke C burde være kjent for de fleste her Edited February 10, 2010 by PzN Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted February 9, 2010 HVor har du vært? Tror forresten jeg kan ha den på den gamle pc'en. Skal hjem til helgen så skal sjekke det ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted February 9, 2010 Kan ikke hjelpe deg, men kan si at du uten tvil var en av de beste på office jo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brn 0 Report post Posted February 9, 2010 @Arthe Blitt noen år nå, ja! Har vært innom forumet fra tid til annen, men gikk inn for å kutte ut CS-delen. Fant ut rundt halvveis i første semester, høyere utdanning, at det skulle bli all-in på skolen (hadde jobb på si som tok ganske mye tid), så noe måtte ofres. Og de få gangene jeg tok meg tid til en runde eller ti var det ikke det samme lenger - mistet lysten. Hadde vært fantastisk om du hadde filmen, ligger mange gode minner i den som jeg ikke vil være foruten selv om gamingen i og for seg er lagt på hyllen! @Torres Hehe ja, vi hadde mange gode stunder på Offishen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted February 9, 2010 Hvem husker ikke deg, din kjøttlefse Quote Share this post Link to post Share on other sites
DurinVIII 1 Report post Posted February 9, 2010 Jeg liker best 2:25 til 2:40, først blir fryseboks drept, så ser man at jeg dreper tre stykk på et sekund. Aaanyways. Jeg tar null ansvar for at det er en crappy host. Edit: Neiså dæven, jeg har den andre filmen din óg. Den heter Hyperism, og det er sikkert den du egentlig vil ha, siden den er større. Kan laste opp den også, om du gir meg noen minutter. Edit2: Her. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Frikk 1 Report post Posted February 10, 2010 Nå laster jeg ned Judgement Day. Om felling av meg forekommer ringer jeg Kim Jong for å sette en stopper for spredning av materialet. Eller ... Når jeg tenker tilbake ble jeg vel aldri felt av Brann! (skal jeg egentlig kjøre punktum her ettersom eksklamasjonstegnet er en del av egennavnet? ) do not click All ære til DurinVIII for å tilgjengeliggjøre retrofilmer. Oppdatering: Herlig film Brann! Så ikke nicket mitt andre steder enn rulleteksten hvilket er en bra ting ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted February 10, 2010 Brann og Frikk i samme tråd - rene juleaften her jo. Se å pakk dere inn på serverne igjen - "legge opp spillingen for å satse på skole" er bare tull og tøys! Quote Share this post Link to post Share on other sites
brn 0 Report post Posted February 10, 2010 @Frikk Husker i alle fall at jeg jaktet som en gud på deg hver bidige gang. Scoredisfavør undertegnede 2-56 var nok ikke langt fra sannheten. Deilig å ha filmen endelig i hus (tusen takk Durin!), backup x2 fra nå av! Må ærlig innrømme at filmen gav litt mersmak, selv om jeg nok vil nabbe rundt som en eneste stor blink av et freekill om så blir tilfellet. "Heldigvis" er det eksamensrunde om en måned så jeg blir å holde meg selv i tøylene, men kan muligens - kanskje, mot all formodning - oppleve en undercover som plutselig skifter navn til brn i løpet av april, mai ettersom jeg da kun har bacheloroppgaven å forholde meg til! Frisk bris eller ettellerannetfantastiskannetnavn fra BKK kan muligens bli et lite hinder om jeg tenker meg om... Lover uansett ingenting, "time will show" som den eminente Blodstrupmoen engang så godt sa det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted February 10, 2010 Fikset skrivefeilen i tittel Quote Share this post Link to post Share on other sites
NiftZ 0 Report post Posted February 10, 2010 hadde hvert bra med kosekvelder på css serverene ? ' /> da kunne vi i den yngre garden også spille mot dere fosiler Quote Share this post Link to post Share on other sites