Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
woo

Battlefield Bad Company 2 er fantastisk!

Recommended Posts

Red dotten er så alvorlig stor i dette spillet, den dekker jo over alt som er mer enn 50m unna.

Ser ingen grunn til å kaste bort en så viktig eq slot på den når jeg kan få dobbel explosive ammo eller beine fortere.

Enig, savner mindre våpen og "bedre sikte"

Fant BC2 forfriskende selv, prøver å finne billigste stedet å forhåndsbestille for øyeblikket, tenker mest på en digital kopi, D2D og Impulse er ganske så billig, men har jo ikke muligheten til å kjøpe derifra pågrunn av noe restrictions for oss i Norge, så Steam og EA Store ser ut til å være eneste valget, dog de er jo litt dyrer igjen, og da er det vel likeså greit å gå for en fysisk kopi.

Nå vet ikke jeg om de er billigst men Spaceworld selger LE utgaven for 329,- på DL

Tror ikke jeg har sett noen billigere.

BF:BC2 Spaceworld

Antar de mener at release er 5 mars, ikke 8?

Når er den offisielle releasedatoen i norge egentlig? Står forskjellig overalt..

EDIT: Fikk Spaceworld til å endre til 4. mars nå

min jakt på zell sin skalp fortsetter i dag...

Bare jeg som har problemer med å adde friends? Eller er det bare det at ingen vil godkjenne meg??? ;)

Var aldri noe problem å ta ut heli med LAW i BF:V, trengs bare litt trening så kan man vel ta ned hva som helst. Er kartene mindre er det bare en fordel for fotsoppen siden heli har mindre mulighet til å stikke av. Så er det vel også mulig å bruke andre ting enn raketter, som eks. kuler :tafse:
Husker jeg ikke helt feil, tok det 3 treff med LAW/RPG/SA7 for å knerte ett heli med full helse i BFV. Mye farligere var poteter og dritthuer med .50cal ;)

Nå har jeg ikke prøvd beta'n, med gleder meg stort til spillet kommer ut om litt over 2 uker. Regner nesten med at det blir litt klan-aktivitet på meg etter lang tids pause om spillet innfrir til forventningene :tafse:

LAW/RPG tok ned heli betraktelig fortere enn det. Hvis du traff i propellen var vel 1 hit nok, men med SA7 var det 2-3 hits. Infanteri med varmesøkende raketter ftw.

Bare jeg som har problemer med å adde friends? Eller er det bare det at ingen vil godkjenne meg??? ;)

"Friends-greie" er litt bugsy enda ja.. fixes sikkert til release.

Jeg har fått adda 2 venner,, var litt heldig tror jeg for dem får ikke adda meg:\

nade launcheren senker jo heliet på ett hit slik den er nå :F

Så funker jo gunneren opp på bilene ufattelig bra og. Skyter ned heli på 4 sec visst du treffer med full spray ;)

min jakt på zell sin skalp fortsetter i dag...

pft no scalp for you!

har fått inn 4-5 i friends lista men er liksom ikke alle som vil inn:p

Skal man adde venner må både sender og mottaker være i main menu samtidig.

Dette er vel bare en liten glipp jeg håper de har fikset til release.

Noen som har peiling på hvorfor jeg ikke får opp latancy i server browseren evt. hvordan dette kan fikses? Jeg får bare opp en strek -