Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Holycrap

Vi trenger admins til våre BC2 servere!

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7734&g2_serialNumber=1 Vi trenger admins til våre BC2 servere!

Er du kvalifisert og ønsker å bidra til å skape trygge tilværelser på våre servere?

(Battlefield.no): kasper_jesper_jonatan.thumbnail.pngIkke noe skurkerier på våre servere!: Vi trenger admins for å passe på slikt fantepakk!Snart er Bad Company 2 på vei inn i butikkhyllene, og folk gnir seg fremdeles med tålmodighet mens de spiller betaen. Som de fleste kansje vet, så har vi satt opp hele 14 betaservere, og vi vil også komme til å ha servere i den ferdige versjonen når selve spillet kommer ut.

Derfor trenger vi deg. Er du kvalifisert til å være admin på våre servere? Er du interessert i jobben som admin, må du utfylle visse krav. Et komplett regelsett er enda ikke ferdig, og vil antagelig ikke komme før spillet er ute, så i mellomtiden så er det den velkjente "Kardemommeregelen" som gjelder. For deg som ikke er innebefattet med denne Thorbjørn Egner-klassikeren så går den slik: "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre som man vil."

Krav som Battlefield.no stiller til admins:

1. Du skal være over 18 år
  2. Du skal selv overholde de reglene som er bestemt for våre servere, forumregler og regler for IRC.
    Forumregler finner du her
    På IRC gjelder de samme reglene som på forumet.
  3. Du skal være et godt eksempel for spillerne til alle tider, på og utenfor slagmarken.
  4. Du skal over tid ha vært aktiv på serverene du ønsker å bli serveradmin på, og vist god oppførsel der.
  5. Du skal være respektert i miljøet, noe som gjør at andre spillere respekterer de valg du gjør som serveradmin. Du blir respektert ved å oppføre deg; ikke bare ved online gaming, men på battlefield.no-forumet og på IRC.
  6. Du plikter å holde deg orientert om Battlefield.nos servere og regler.

Hvis du du oppfyller alle kravene over kan du sende inn en søknad til oss.

Hvis du klarer å følge de 6 kravene søker du på denne måten

(Copy & Paste)
Fullt Navn:
Nick m/evt. klantag:
Fødselsdato:
E-post:
Spill: (spillet du søker adminstatus for)
Server(e): (hvilke(n) server(e) er du aktiv på, og søker du admin på)

Hvorfor vil du bli admin?

Hvorfor blir du en god admin?

Tidligere adminerfaringer?

Send din søknad via forumets PM-funksjon til:
Henrix

Alle søknader vil bli behandlet på lik linje. Søknader behandles innen rimelig tid. Søknader som ikke har de opplysningene vi har krevd blir ikke vurdert. Prøv å gjøre søknaden så interessant som mulig, da holder det ikke med en setning om hvorfor man vil bli en god admin, gjør deg flid med teksten, så er sjansene større for å skape et positivt inntrykk.

Lykke til og happy fragging på våre servere!

dette blir viktig for foreningen sin satsing, bli med å skape historie folkens :)

Planlegger dere å kjøre med FF på eller av?

Det er nok mest naturlig at serverne blir satt opp med FF=ON, men nå i betaen har ikke det så stort fokus. Det viktigste i betaen er at vi hjelper DICE med å finne bugs, teste stabilitet på spillservere og ikke minst de bakenforliggende systemer. Så får vi heller finjustere serveroppsett etter våre preferanser når spillet kommer i butikkene.

Forøvrig oppfordrer jeg samtlige med meninger om hvordan serverparken vår bør se ut om å dele det med oss her på forumet. Har dere spesielle ønsker til regelendringer, spesielle kart-rotasjoner og andre innstillinger på server er det viktig at dere engasjerer dere. Bruk "Forslag og forespørsler"-forumet aktivt, det gjør jobben til serverdrifterne våre mye lettere. :)

H

ff on??

seriøst, hadde dere det i gamledager i bf? Må jeg begynne tenke på hvor jeg skyter med tanksen min??

:):):lol::)

Bare å sende inn søknader folkens! Vi trenger en stor stab til release smile.png

Hvor søker jeg? er keen, men fyller 18 3 juni, det er litt dritt =/ men har de andre krava!

Hvor søker jeg? er keen, men fyller 18 3 juni, det er litt dritt =/ men har de andre krava!

les nyheten smile.png

Det er vel bare å søke hvis du har lyst på jobben ;)

Har litt lyst men må tenke litt på det pga jeg er litt opptatt med ting i det virkelige livet! :tafse:

Men jeg skal skrive en søknad uansett så kanskje dere får en søknad senere i uka/neste uke ;)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...