Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ChoppaBaby

HardCore mode?

Recommended Posts

MW2 er ikke akkurat noe standard å hige etter, og selv er jeg veldig fornøyd med at perks i BC2 ikke har like stor innvirkning på spillet som i MW-serien. :) Mulig det endrer seg når alle blir tilgjengelig, sikkert endel valg som er imba.

Når det gjelder din evne til å provosere Nirex, så begrenser det seg selv.

Har spillt en del på servere med HC nå.Morro er det men la fort merke til at " Steven Steingal " funka lite.

En ny opplevelse som tok meg litt tid å venne meg til men nå går det smooth igjen.

Ja det hadde vært kjekt om bf.no kunne hive opp 1 el. 2 servere.

bare scroll igjennom server lista til du ser noe med HC eller HARDCORE nevnt. Battlefield.no får sikkert opp etpar iløpet av dagen

Noen som forøvrig har server adresse til europeisk server som kjører HC ?.

Alle Hypernia serverne er i HC mode.Jeg pleier å spille London serveren siden det er rett over sjøen.

Problemet med HC server er at når de kræsjer så restarter de i " Easy mode ". For at det skal endres så må det en Admin til.

Den letteste måten å finne en HC server på er å lete etter ordet "HARDCORE " etter server navnet.

th_BFBC2Game2010-01-3119-04-31-47.jpg

Noen som har testa sniper på hardmode ? dreper den på ett skudd i brystet ? :)

Jeg skøt en fyr i mellomgulvet på Port Valdez fra bakketoppen som attacker og han døde ikke av det første skuddet så jeg tror ikke det er så vanvittig "HC" som man skulle tro. Men jeg merket det mye bedre når jeg spilte assault at folk gikk ned fortere med samla treff i bryst regionen. Var ikke noe mer stress å være medic enn vanlig.

edit: Det eneste som var litt kjedelig i HC mode var at det virket som om Tanks som stod nesten oppe ved spawn var helt "jævlig" mot oss som defenda da de gjorde veeeeeldig mye skade og man kan egentlig ikke gjøre så mye med de når de hopper inn og ut over bakke kanten.

Edited by Kellis

Hvis du er på defense så kan du bruke den stasjonære TOW'n på bakken, skyt i stykker tak og vegger på huset imellom deg og bakketoppen. Da er det klar bane helt opp til bakketoppen. Så hvis noen spotter'n er det enkelt. Og i tillegg har en sniper eller to som sender mortar opp der, er det ikke mange som stikker nesa over der med det første. Og hvis du bruker den der tracergun, så går av en merkelig grunn de pilene rimelig rett fram. Da er det lett å få festa en sånn på en tank, finn fram RPG7 eller gode gamle Carl Gustav'n. Aim på den røde firkanten til den slutter å blinke, så retter du sikte rett opp eller no og fyr av. Homerun......every time :)

hehe lurer egentlig på hvordan folka skal komme seg ut av main spawn visst det er 1 shot 1 kill ^^

Testa hardcore på en fransk server i dag, virker litt mindre hektisk. Folk er generelt sett mindre rambo. Crosshair er borte (nice), helsebar i vehicles er borte (nice), null spotting system (utrolig nice).

Eneste som var litt vel weird var starten som defenders, velger du sniper kan du lett ta ut folk i parachute. Til og med treff i foten holder for å drepe. Tenk clanwar... bare å spawne alle som sniper til den første fienden klarer å lande..

Faktisk så føles det deiligere å drepe noen når det trengs headshot

null spotting system (utrolig nice).

Dette er jeg ganske sikker på kan skrues av i vanlig mode også. Både i 3D og på mini mappet. Men som man ser på BF.no sine servere når du loader mappet så står dette på ON.

Dette er jeg ganske sikker på kan skrues av i vanlig mode også. Både i 3D og på mini mappet. Men som man ser på BF.no sine servere når du loader mappet så står dette på ON.

Høres bra ut. Hvordan er spotting for dere som har spilt dritmye bf2, et must eller hva? Jeg har aldri spilt noe særlig battlefield, så for meg er det bare heilt sykt at man skal kunne se fiender igjennom vegger etc... For det meste trykker jeg spot knappen bare i tilfelle noen skal dukke opp et sted. Ofte får jeg opp campere jeg aldri ville sett ellers. FUCK'D

Ja, selvfølgelig skal du spotte alt du ser. Spot mens du skyter, før du skyter, ladder, lander på LZ som Attacker og generelt hele tiden. Jeg får utrolig lite LYST å spotte folk, siden det er blitt noskillwallhack, men jeg gjør det visst uansett. : <

Ja, selvfølgelig skal du spotte alt du ser. Spot mens du skyter, før du skyter, ladder lander på LZ som Attacker og generelt hele tiden. Jeg får utrolig lite LYST å spotte folk, siden det er blitt noskillwallhack, men jeg gjør det visst uansett. : <

nettopp! sku fått vekk det greierne der fra beta serverne allerede

Vel, det er jo bare ett lag som har UAV, og dessuten er det jo 2 min spawntime. Da hadde det isåfall vært bedre at UAV ga wallhack, og inf ga god gammeldags mapspot.

De aller aller fleste serverinnstillingene er ikke publisert enda, og trolig heller

ikke implementert. Det skal mest sannsynlig bli mulig å tune disse parametrene

(og flere), men vi har i dag ingen mulighet til det fra kommandolinja eller fra

config-filene.