Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Battlefield Bad Company 2 Beta ? Så langt..

Recommended Posts

ja det vet jeg, men når det er mange i ei klynge er det ikke enkelt selv med de duppedittene :)

Jeg er forsåvidt plaget med at sound settings ikke lagres, den resettes hele tiden til HIFI og jeg må velge headphone hver gang jeg starter spillet.

+fullproc ga litt mer futt ja

Jeg får også CTD når kartet er ferdig lastet eller litt før... :)

Noen som vet hvorfor ?? Kjører Vista 64 ultimate 4 gig ram ati x1800

Minimum Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943

• Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz

• Main memory: 2GB

• Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900

• Graphics memory: 256MB

• Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2); 10GB for Digital Version, 4GB for Disc Version (BF1943)

Kan være at skjermkortet ditt ikke er støttet?

Jeg får også CTD når kartet er ferdig lastet eller litt før... :)

Noen som vet hvorfor ?? Kjører Vista 64 ultimate 4 gig ram ati x1800

Minimum Frostbite PC Specifications for BFBC2 & BF1943

• Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz

• Main memory: 2GB

• Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900

• Graphics memory: 256MB

• Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version (BFBC2); 10GB for Digital Version, 4GB for Disc Version (BF1943)

Kan være at skjermkortet ditt ikke er støttet?

Kan være en årsak, men har sjekket forskjellige forum rundt om og det er mange som sliter med samme problem. og det er noen som kommer inn med

eldre skjermkort en meg...

settings.ini ?? Eksisterer denne i det hele tatt?

Jepp, i my documents/bfbc2beta ligger en settings.ini og gamesettings.ini

åpne gamesettings.ini og velg enten;

SoundSystemSize=1 and your game will use software mode to process audio.

SoundSystemSize=2 and your game will use hardware mode.

SoundSystemSize=3 and it will use XFI mode.

om det ikke hjelper, så får man vel bare vente. beta er beta

ps. ser at det ligger 2 soundsystemsize linjer i gamesettings.ini, mulig at det ikke fungere for noen siden de muligens retter på 1 av de.

Edited by tykjen

takk, hos meg var det bare kun 1x sound settings i gamesettings fila:)

settings.ini ?? Eksisterer denne i det hele tatt?

Jepp, i my documents/bfbc2beta ligger en settings.ini og gamesettings.ini

åpne gamesettings.ini og velg enten;

SoundSystemSize=1 and your game will use software mode to process audio.

SoundSystemSize=2 and your game will use hardware mode.

SoundSystemSize=3 and it will use XFI mode.

om det ikke hjelper, så får man vel bare vente. beta er beta

ps. ser at det ligger 2 soundsystemsize linjer i gamesettings.ini, mulig at det ikke fungere for noen siden de muligens retter på 1 av de.

Nice tip! Stod 1 til meg også, og jeg har lydkort til 3k så.

begynner bli litt overbevist om at cap-points må bli hardere å sprenge, at hvem som helst fra hvor som helst bare kan detonere en ladning i det noen armer den blir for dumt når man kan kalle inn flystrike, stå i egen spawn med tanks etc etc..' Flere som perfeksjonerer ordning med en rambo-dude som charger den mens en sniperkompis ligger oppe i lia og kaller inn flystrike, det hele er over på ett sekund blank.

Var inne å spilte i dag. Etter hvert blir det 3 mot 8 eller noe. Jeg spør om noen kan gå over. Neida, skal ikke det.

Dette fører så klart til at folk stikker fra servern, er det ønskelig på sikt, at det skal være slik?

Jeg gidder ikke nevne navn, men noen burde vite bedre...

Det er kanskje ikke slik at serverne jevner ut laga?

Tiger / Per

begynner bli litt overbevist om at cap-points må bli hardere å sprenge, at hvem som helst fra hvor som helst bare kan detonere en ladning i det noen armer den blir for dumt når man kan kalle inn flystrike, stå i egen spawn med tanks etc etc..' Flere som perfeksjonerer ordning med en rambo-dude som charger den mens en sniperkompis ligger oppe i lia og kaller inn flystrike, det hele er over på ett sekund blank.

Ja burde økt timeren. Er ofte jeg rett og slett ikke rekker å få med meg at ene punktet holder på å bli tatt engang.

Var inne å spilte i dag. Etter hvert blir det 3 mot 8 eller noe. Jeg spør om noen kan gå over. Neida, skal ikke det.

Dette fører så klart til at folk stikker fra servern, er det ønskelig på sikt, at det skal være slik?

Jeg gidder ikke nevne navn, men noen burde vite bedre...

Det er kanskje ikke slik at serverne jevner ut laga?

Tiger / Per

Er ikke pr idag som serversetting men kommer nok snart som en oppdatering vil jeg tro :)

Tenkte meg det ja :) ikke noe å gjøre noe med det da. Bare synd at folk skal ødelegge for nye folk som har begynt å spille, og som stikker fra servern :)

Ja burde økt timeren. Er ofte jeg rett og slett ikke rekker å få med meg at ene punktet holder på å bli tatt engang.

yes, kan være over på et sekund, har du to snipere oppi bakken med airstrike og to som rusher hvert sitt cap-point så har du tatt første to points på 2 sekunder hvis man sitter på vt sammen. Gitt at taket over A er sprengt bort av en tanks eller uav først.

Hey!

Har nå spilt BFBC2 PC BETAen siden den kom ut...

Har ingen erfaring med battlefield ifra før..

Men må bare få si at på betaen er jeg veldig skuffet over aim`n og skade div våpen gjøre...

Opplever ofte at det omtrent er umulig og treffe med noen våpen, å man må ofte omtrent tømme ett magasin eller to for å ta livet av noen...

Opplever iblant en god del lag som ligger i bakgrunnen når jeg spiller...

Når jeg løper rundt i spillet føles det også ut som om karakteren ikke henger helt med på det jeg ber den om, virker som om spillet henger en del etter..

Å når man skal knife noen synes jeg at dette går litt tregt... Så hvis den du skal knife er foran deg, har han kansje havnet bak deg når karakteren tar frem kniven...

Har også fått en formening om at å ta ned heli med RPG er nesten umulig... Missilen går så tregt, at tanks og heli bare kan rygge rolig unna...

Ettersom jeg har lest på div forum virker det som om det er utrolig mange som kommer med akkurat de samme erfaringene av beaten hele verden over..

Synes ikke dette er bra til nå...

Ellers må jeg si at jeg er veldig fornøyd med krigs opplevelsen man får sammen med andre i dette spillet, og er imponert over mulighetene man har hvor man kan ødelegge og skyte i filler alt som er...

Dette er absolutt et helt utrolig spill i helheten.. Så håper bare utviklerne tar virkelig tak i alle bugs/problemer og at de lytter til brukerne og forandrer på ting...

Mvh

Steadyaim

Mann treffer jo bedre enn i BF2.

Sikter mann korrekt og bruker burst\singleshot treffer mann bra synes jeg,, men jeg er da også vant med den irriterende random-deveation-greia som var i BF2....

Jeg har heller ikke noen større problemer med å treffe. Sålenge jeg utelater visse stressa situasjoner der jeg sprayer på folk uten ironsight. D:

Blir spennende å se hvor mye bedre optimalisert den endelige versjonen av spillet blir. dette er jo helt håpløst. Forskjellen mellom laveste settinger og aller høyeste er 5-6 fps :) Dvs. rundt 20-25-ish

Fikk både Ravn og Vexed på kniven i dag så ganske fornøyd :)

[email protected]$$###§!! :):lol:

Mann treffer jo bedre enn i BF2.

Sikter mann korrekt og bruker burst\singleshot treffer mann bra synes jeg,, men jeg er da også vant med den irriterende random-deveation-greia som var i BF2....

Ja merker særlig godt at å singelshotte med LMG-en funker svært bra, og at spraying, generelt, kun funker om man (praktisk talt) står oppå fienden. Sånn ellers er det vel bare litt uvant regner jeg med, skal ikke mange velretta skudd mot skolten før de faller døde om.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...